Barbamama

Kjoler :-)

23 indlæg i dette emne

Kender I det, at når man har haft en kjole på til en fest, så har man lissom "brugt den" og gider ikke at have den samme på til næste fest? Sådan har jeg det lidt :blush Med det resultat, at jeg har flere kjoler i skabet, som jeg ikke tror, at jeg nogensinde får brugt, selvom jeg tænker, at de nok har flere gode stunder i sig... Måske er der nogle her, der kunne være interesserede?

Helt ærligt, så synes jeg, det er svært at sætte pris på. De fleste er brugt få gange, nogle af dem aldrig, men nogle af dem har nogle bitte små skrammer. Ikke nok til at dét afholder mig fra at bruge dem, men nok til at jeg synes, det er svært at sætte pris på :chin:

Nu lægger jeg dem lige op uden pris først, og så må der meget gerne bydes, og ellers sætter jeg måske et forslag til pris på senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Junarose kjole, str 42, nypris 500, brugt to gange. Virkelig skøn og behagelig kjole. Kan med fordel bruges med en top under og/eller som ammekjole, da den er ret nedringet.

Den har en lille smule løse tråde i livet, men jeg synes bestemt ikke det er noget man lægger mærke til, når den er på. Det er svært at få billede af, men jeg har prøvet. Der var også en lille tråd i chiffonet, som jeg har klippet af. Chiffon, sten og perler er såvidt jeg kan bedømme uskadte.

2nw21yw.jpg

1z4aa06.jpg

Kan også ses her:

https://m.zalando.dk/junarose-jrviva-gallakjole-high-risk-red-jr421c064-g11.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna Field kjole, str 38, aldrig brugt. Jeg gav 400 for den, men har også set den til 300. Virkelig fin kjole, jeg holdt bare lidt op med at være en størrelse 38 :blush Jeg vil dog sige, at den efter min mening er lidt stor i størrelsen, for den er ikke meget for lille til mig, og jeg bruger ellers 42...

Bedre billede kan evt tages, det er lige snuppet fra Reshopper ;)

16bbpdf.jpg

Kan også ses her:

https://m.zalando.dk/anna-field-sommerkjoler-red-an621c0nx-g11.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjole fra Swing i str 44, men den er LILLE i størrelsen, så jeg vil nok nærmere sige 42. Jeg kan ikke huske, hvad jeg gav for den, vist 600?

Virkelig smuk og flatterende kjole, brugt 3 gange. Det lille håndtag på lynlåsen knækkede efter første vask (<_<) så den er lidt svær at lyne, men det kan godt lade sig gøre. Den har også en ridse i chiffonen, men jeg tror ikke, den løber og jeg tror ikke den ses, når kjolen et på.

2vkn4va.jpg

4iimpl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mamalicious ammekjole str L, aldrig brugt, nypris 400.

zx18w0.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna Field mørkerød kjole med 3/4 ærmer, str 38. Den har jeg faktisk brugt en del (10 gange?) for den har jeg været SÅ glad for, men nu trænger jeg alligevel til at se mig selv i noget andet, og jeg er altså lidt for stor til den :blush Jeg synes ikke umiddelbart man kan se, at den er brugt, men det er også en virkelig god kjole i et taknemligt blødt jersey-agtigt stof.

14t0aqt.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna Field blå kjole med 3/4 ærmer, str 38. Som ovenstående, men hvis man går tæt på, er der 4 bittesmå "dutter" af tråde der har samlet sig.

2u4lttc.jpg

dxehqx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvorfor bor du så langt væk <_< Jeg mangler en ammekjole om en måneds tid, men jeg vil ikke købe uden at have prøvet først.

Har du et billede af dig i den blå kjole?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sprang lige i den, se bort fra hår og (manglende) makeup :D

2427jif.jpg

Og jeg beklager afstanden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh hvor er de fine. Kan du ikke også springe i de andre. Kunne godt være interesseret i den fra swing og Anna field :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Jeg kan vist ikke være i den fra swing længere :blush Men måske kan jeg finde et billede... Hvilken fra Anna Field mener du? Den uden ærmer bliver nok ikke idag, for den ligger i vores kælder - men den har samme "form" som den blå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg i swing kjolen:

126302p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her i Junarose kjolen

nmhqi1.jpg

Jeg står godt nok rigtig og strutter med maven på det billede, men det kan man jo bare lade være med :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna Field mørkerød kjole med 3/4 ærmer, str 38. Den har jeg faktisk brugt en del (10 gange?) for den har jeg været SÅ glad for, men nu trænger jeg alligevel til at se mig selv i noget andet, og jeg er altså lidt for stor til den :blush Jeg synes ikke umiddelbart man kan se, at den er brugt, men det er også en virkelig god kjole i et taknemligt blødt jersey-agtigt stof.

14t0aqt.jpg

 

 

Anna Field blå kjole med 3/4 ærmer, str 38. Som ovenstående, men hvis man går tæt på, er der 4 bittesmå "dutter" af tråde der har samlet sig.

2u4lttc.jpg

dxehqx.jpg

 

Hvor meget tænker du for disse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sprang lige i den, se bort fra hår og (manglende) makeup :D

2427jif.jpg

Og jeg beklager afstanden ;)

Tak hvor er du sød :kiss Du er en størrelse 42 nu? For jeg vil tro jeg er en lille størrelse 40 - tror du så ikke godt jeg kan passe den?

Hvis vi kan blive enige om en pris, så vil jeg gerne købe den.

(Line har i øvrigt de hvide velour bukser på i dag, som jeg købte af dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nye tøj, jeg køber nu er 42, men jeg er nok trods alt en lille 42, vil jeg mene :) Jeg tænker at en "lille 40" vil passe kjolerne fint. Det kommer selvfølgelig an på, hvor stram man foretrækker kjolen ;) Jeg kan jo reelt være i den, men jeg tænker, den ville sidde pænere på en, der var lidt mindre :blush

Pris eeeeehm... Hvad tænker I om 100 pr stk + porto (evt DAO eller lignende)? :unsure

(Regnbuemor, Tia var først med den blå kjole, så jeg tænker, at den går til hende, hvis hun vil og hvis vi kan blive enige om pris :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at de hvide bukser stadig bruges :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nye tøj, jeg køber nu er 42, men jeg er nok trods alt en lille 42, vil jeg mene :) Jeg tænker at en "lille 40" vil passe kjolerne fint. Det kommer selvfølgelig an på, hvor stram man foretrækker kjolen ;) Jeg kan jo reelt være i den, men jeg tænker, den ville sidde pænere på en, der var lidt mindre :blush

Pris eeeeehm... Hvad tænker I om 100 pr stk + porto (evt DAO eller lignende)? :unsure

(Regnbuemor, Tia var først med den blå kjole, så jeg tænker, at den går til hende, hvis hun vil og hvis vi kan blive enige om pris :))

 

Til den pris tror jeg, jeg springer fra igen - jeg er bange for at jeg synes den er for nedringet, og når der er de 4 småfejl i stoffet, så synes jeg det er for dyrt for en kjole jeg ikke har prøvet. Jeg vil gerne give 75 kr inkl porto, men hvis du ikke vil sælge den for det, eller hvis regnbuemor vil betale mere, så er det helt fint med mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det synes jeg alt sammen lyder meget fair :) Og hånden på hjertet, så havde jeg selv efterfølgende tænkt om 100 måske alligevel var lige højt nok :blush

Jeg synes PostDanmarks priser er noget hidsige, men hvis man stadig kan sende for 24 med coolrunner og du er med på det, så vil jeg godt sælge den blå for 75 inkl porto, pga småfejlene og fordi du jo allerede tidligere har købt en pæn stak af mig, som du vist ikke fik rabat på :)

Og regnbuemor, så tænker jeg nok 75 men stadig + porto, for den røde (eftersom den ikke har de der småfejl)? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det synes jeg alt sammen lyder meget fair :) Og hånden på hjertet, så havde jeg selv efterfølgende tænkt om 100 måske alligevel var lige højt nok :blush

Jeg synes PostDanmarks priser er noget hidsige, men hvis man stadig kan sende for 24 med coolrunner og du er med på det, så vil jeg godt sælge den blå for 75 inkl porto, pga småfejlene og fordi du jo allerede tidligere har købt en pæn stak af mig, som du vist ikke fik rabat på :)

Og regnbuemor, så tænker jeg nok 75 men stadig + porto, for den røde (eftersom den ikke har de der småfejl)? :)

Vi har en aftale :D Du skal ikke helt tilfældigt forbi Randers (eller Vejle ;)) indenfor de næste par ugers tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det synes jeg alt sammen lyder meget fair :) Og hånden på hjertet, så havde jeg selv efterfølgende tænkt om 100 måske alligevel var lige højt nok :blush

Jeg synes PostDanmarks priser er noget hidsige, men hvis man stadig kan sende for 24 med coolrunner og du er med på det, så vil jeg godt sælge den blå for 75 inkl porto, pga småfejlene og fordi du jo allerede tidligere har købt en pæn stak af mig, som du vist ikke fik rabat på :)

Og regnbuemor, så tænker jeg nok 75 men stadig + porto, for den røde (eftersom den ikke har de der småfejl)? :)

 

75 pp er ok for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super begge to :) Og mnæh, det ligger desværre ikke lige i kortene at vi skal til Randers eller Vejle :D Vil I ikke begge sende mig en pm med adresse, mail, tlf nummer og ønsket afhentningssted med coolrunner (Tia), og regnbuemor samme til dig hvis det skal være med coolrunner og ellers om det skal være med postdk eller hvad det skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super begge to :) Og mnæh, det ligger desværre ikke lige i kortene at vi skal til Randers eller Vejle :D Vil I ikke begge sende mig en pm med adresse, mail, tlf nummer og ønsket afhentningssted med coolrunner (Tia), og regnbuemor samme til dig hvis det skal være med coolrunner og ellers om det skal være med postdk eller hvad det skal :)

 

Har sendt dig en pb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER