Mette

Værelsesindretning :)

12 indlæg i dette emne

Vi er ved at være færdige med vores renovering af hele 1.salen og viggas værelse er næsten på plads. Lillesøster overtager mange af hendes møbler bla seng og hulehus så vigga har fået lidt nyt. I den ende der ikke er så mange billeder af er der stort spejl og så kommer der indbygget skabe. Hun er 2 år og 10 mdr.

cofilokagejoroza.jpg

cecolanewujasasa.jpg

dikamepebacosepa.jpg

gojixozolexeyoto.jpg

Lillesøsters værelse er langt fra færdig, men vi er startet på indretningen så småt. Hun overtager viggas kili tremmeseng og hulen. Sengerand, puder til seng og tæppe på gulvet er nyt for at alt ikke skal arves ;)

hukiwunifaxukuco.jpg

lawukipopubanoji.jpg

Glæder mig til at nå lidt længere og renoveringen skulle gerne være helt færdig i løbet af juni - lige i tide til Lillesøsters ankomst ;)

Hvordan går det med jeres værelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er ikke begyndt :lol

Men jeg har mange tanker :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo heldigvis god tid endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo heldigvis god tid endnu :)

Jeg gad virkelig godt at få det gjort, men jeg har en lille stemme i mit hoved som tænker at det ikke bliver nødvendigt at give hende hendes eget værelse før nr to er på vej.

Hvis vi ikke bliver blown away af overraskelser omkring livet med en baby så regner vi med at få nr 2 ret hurtigt (eller prøve på det -det tog jo lidt lang tid at få nr 1) og så kan det bedre betale sig at lave dele værelse i det største rum med det samme... Men nu må vi se :) Jeg tror først at vi går i gang med et evt værelse når hun er født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke begyndt. Renoveringen ovre i den anden bygning kræver, at vi bruger W værelse til opbevaring.

Caro havde en værelse parat da hun blev født, og jeg brugte det aldrig, derfor er det ikke noget jeg stresset synderligt over :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er slet ikke begyndt. Og der sker nok også først noget når jeg går på barsel om 4 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg indretter ikke værelse til Nohr. Jeg har lavet puslehjørne inde hos os, hvor hans seng også skal op og stå.. Storms værelse har jeg lavet om, for at få frigjort bl.a. puslekommoden, og for at gøre han værelse mere til er sted han gider, og som er HANS når lillebror kommer og indvaderer hans verden.. :biglove Jeg synes selv det er blevet rigtig fint! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke Lillesøsters værelse bliver brugt så meget de første par måneder hvor hun sover nede ved os. Men vi har alle møblerne og et tomt værelse så kunne lige så godt starte med at indrette det. Overvejer faktisk helt at droppe puslebordet denne gang og bare have en puslepude man lige hiver frem. Det gør vi alligevel altid bare når vigga skal skiftes... Men nu har vi jo puslebordet så måske det bare lige bliver sat op for en kort stund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elsker det tapet i har valgt til lillesøsters værelse :) hvor er det fra.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror heller ikke Lillesøsters værelse bliver brugt så meget de første par måneder hvor hun sover nede ved os. Men vi har alle møblerne og et tomt værelse så kunne lige så godt starte med at indrette det. Overvejer faktisk helt at droppe puslebordet denne gang og bare have en puslepude man lige hiver frem. Det gør vi alligevel altid bare når vigga skal skiftes... Men nu har vi jo puslebordet så måske det bare lige bliver sat op for en kort stund.

Jeg kan heller ikke se nogen grund til IKKE at gøre klar hvis man har alle tingene :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har absolut intet gjort klar. Men om 3-4 uger kan jeg forhåbentlig gå i gang :) Ser vildt hyggeligt ud på de 2 værelser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER