mereendklar13

100% ÆL fra 7 dage siden, nu ok kraftig blødning!?

10 indlæg i dette emne

 
 
Godt skrevet
0

Hej Alle,

Jeg er nu i dette og jeg skriver fordi jeg er dybt forvirret forvirret.gif

Jeg havde ægløsningen enten tirsdag eller onsdag i sidste uge. 

Jeg havde en positiv ægløsningstest OG ægløsningen bekræftet via scanning hos

lægen, så jeg er helt sikker på at jeg har haft ægløsning....

I går startede jeg med at plet bløde noget lyserødt, og i går aftes var det som om at det blev lidt kraftigere.. Her til morges kunne jeg se at jeg havde blødt i nat, krafigere end jeg har gjort i løbet af dagen i går...

Jeg er totalt forvirret nu, fordi der på nettet står at en implantatsblødning er meget mildt, hvilket jeg ikke vil sige det her er, men samtidig ved jeg at jeg 100% havde ægløsning fra 7-8 dage siden så det kan ikke være mens !! griner.gifdongdong.gif

Er der andre der har prøvet dette og har erfaring? Jeg ville blive lykkelig for at høre fra andre som har prøvet det samme 1-smiler.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke prøvet helt det samme - men i mange af mine cyklusser har jeg pletblødt på ca dag 10 efter ÆL, det har dog kun været en smule (lyserødt) blod fra ca dag 10 efter ÆL og frem til mens...

I den cyklus jeg blev gravid pletblødte jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet det samme ved 3 ud af 5 cyklusser. Vidste at jeg havde æl og bum! 7-8 dage efter mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet det samme ved 3 ud af 5 cyklusser. Vidste at jeg havde æl og bum! 7-8 dage efter mens Jeg henvendte mig ved lægen ☺

Det er da simpelthen så mærkeligt, haha! 

- Hvad sagde lægen til dig :) ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da simpelthen så mærkeligt, haha!

- Hvad sagde lægen til dig :) ?

Lægen mener min krop er for sløv efter p-pille stop i oktober og derfor danner jeg ikke det gule legeme efter æl, som også er den der producere progesteron (hormonet der skal holde på en graviditet).

Skal derfor opstarte med Provera for at forlænge min cyklus og sætte gang i mine egne hormoner igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen mener min krop er for sløv efter p-pille stop i oktober og derfor danner jeg ikke det gule legeme efter æl, som også er den der producere progesteron (hormonet der skal holde på en graviditet).

Skal derfor opstarte med Provera for at forlænge min cyklus og sætte gang i mine egne hormoner igen Hvilket så betyder at jeg nok ikke bliver gravid foreløbig da Provera er blødningsfremkaldende ..

Åhh gud, det lyder ikke særlig sjovt <3..

Jeg er næsten også lige stoppet på p-piller så måske jeg "fejler" det samme, haha.. 

Jeg sender dig de bedste tanker! Jeg håber at Provera virker hurtigt for dig :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh gud, det lyder ikke særlig sjovt <3..

Jeg er næsten også lige stoppet på p-piller så måske jeg "fejler" det samme, haha..

Jeg sender dig de bedste tanker! Jeg håber at Provera virker hurtigt for dig :D

Ja det er uroligt hvor meget de p-piller ødelægger for én!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh gud, det lyder ikke særlig sjovt <3..

Jeg er næsten også lige stoppet på p-piller så måske jeg "fejler" det samme, haha..

Jeg sender dig de bedste tanker! Jeg håber at Provera virker hurtigt for dig :D

Ja det er uroligt hvor meget de p-piller ødelægger for én!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER