My love

Vee

11 indlæg i dette emne

Det er nok verdens dummeste tråd fra en anden gangs.

Jeg har termin på onsdag. Og første gang gik vandet og kort efter fik jeg veer. Så absolut ingen tvivl der. De sad i øvrigt i lænden.

For et par timer siden var jeg ude for at tisse, og fik bagefter ondt under maven, men det var en konstant smerte. Samtidig skulle jeg lave nr to. Smerten blev ved så gik ind og lagde mig. Jeg synes dog ikke rigtig jeg mærkede mede.

Jeg går ud og hænger vaske tøj op, kan godt mærke den kommer igen, og skulle ud igen og lave nr to. Mens jeg sad der var der stadig konstant smerte men ind i mellem en større smerte, men den går okay hurtig væk igen, det sidder under maven. Er så meget i tvivl om hvad det er at jeg ikke synes der er grund til at ringe til fødegangen. Jeg må jo bare lytte til kroppen og se om det bliver ved.

Det skal siges lillebror står helt fast nu. Og da han gik i gang med det fik jeg jag nede fra og op som var en noget anden smerte. Så det er ikke det samme.

Vil bare ikke ringe efter pasning og til fødegangen for ingen ting. Så venter og ser det an.

Men hvordan var det ved jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine veer sad som mens smerter fortil. Senere gik de i lænden også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine veer sad som mens smerter fortil. Senere gik de i lænden også :)

Var det en konstant smerte? Eller kom de og gik? Synes virkelig det er svært. Har nemlig ikke prøvet det her før. Og synes det er til at holde ud. Men vi føder hurtigt så må hellere ikke reagere for sent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smerten kom i intervaller. Den eneste gang jeg har haft konstant smerte var ved forstoppelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smerten kom i intervaller. Den eneste gang jeg har haft konstant smerte var ved forstoppelse :)

Og der har jeg ikke nogen problemer ;) jeg må bare holde øje. Måske er jeg heldig det er ved at være oppe over. Mindes også mine veer sidste gang kom på en anden måde end nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og der har jeg ikke nogen problemer ;) jeg må bare holde øje. Måske er jeg heldig det er ved at være oppe over. Mindes også mine veer sidste gang kom på en anden måde end nu.

Ikke to fødsler er ens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns det har været lidt forskelligt hvor smerten føltes mest i starten. Men når det er de "rigtige" veer har jeg altid kunne genkende dem. 

 

Syns i øvrigt ikke det er dumt at spørge, det er nemt at blive i tvivl ved optakten. Det kan gå i sig selv eller blive til mere - håber du snart får afklaret om det er lillebror der vil ud til jer :bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke to fødsler er ens ;)

Det er selvfølgelig rigtig nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns det har været lidt forskelligt hvor smerten føltes mest i starten. Men når det er de "rigtige" veer har jeg altid kunne genkende dem. 

 

Syns i øvrigt ikke det er dumt at spørge, det er nemt at blive i tvivl ved optakten. Det kan gå i sig selv eller blive til mere - håber du snart får afklaret om det er lillebror der vil ud til jer :bd

Tænker også at dem vil man ikke være i tvivl om. Men optakten kan det jo så være anderledes med. Vi må vente og se om der sker mere eller om han bare skal være lidt drille syg nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang startede jeg også med vandafgang og efterfølgende veer og anden gang var jeg meget i tvivl om hvorvidt det var veer. Hele morgenen gjorde det ondt - som en konstant spænden foran nederst på maven. Efter nogen timer begyndte der at komme intervaller på, så jeg tydeligt kunne mærke, at smerten startede og stoppede. Kl. 10.20 ringede jeg til fødegangen, for da var jeg sikker på der skete noget. Sofie er født kl. 13.31 ;)

Hvad endte det med hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang startede jeg også med vandafgang og efterfølgende veer og anden gang var jeg meget i tvivl om hvorvidt det var veer. Hele morgenen gjorde det ondt - som en konstant spænden foran nederst på maven. Efter nogen timer begyndte der at komme intervaller på, så jeg tydeligt kunne mærke, at smerten startede og stoppede. Kl. 10.20 ringede jeg til fødegangen, for da var jeg sikker på der skete noget. Sofie er født kl. 13.31 ;)

Hvad endte det med hos dig?

Hold da op så gik det pludselig stærkt. Gid det dog var ens begge gang så man ikke er i tvivl.

Jamen det hele gik i sig selv igen. Men for lidt siden begyndte det igen at gøre ondt under maven. Og små jag en gang i mellem. Jeg satser på søvn i nat og en lillebror i morgen. Men måske er jeg for optimistisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER