TiaK

Pæn sommersandal

22 indlæg i dette emne

Jeg skal til bryllup sidst i juni, hvor der i indbydelsen står noget a la "vi håber på at vejret er godt så vi kan være udenfor. Det bliver derfor uformelt, så lad stilletterne blive hjemme"

Jeg er derfor udfordret på hvad jeg skal have på af sko, da jeg altid tropper op til fest i høje hæle :rolleyes Jeg tænker det skal være en sandal. Jeg tænker der stadig godt må være lidt hæl på, enten kilehæl, eller en bred hæl (altså en praktisk hæl) det er dog ikke et must.

Jeg tænker umiddelbart sort, men jeg er åben for andre farver.

Hit me!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er budgettet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i deichmann i dag og de havde nogle fine sandaler både med og uden hæl -se evt deres hjemmeside :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange købte peeptoes fra Marco Tozzi. De er åndssvagt gode at gå i, og er ikke sådan synderligt "stilet-agtige".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er budgettet? :)

 

Der er ikke rigtig et budget. Jeg har en 500 kr lap, der står sandaler på og jeg spæder gerne oveni hvis jeg finder lige de rigtige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i deichmann i dag og de havde nogle fine sandaler både med og uden hæl -se evt deres hjemmeside :)

 

Jeg var faktisk i Deichmann i dag - dog meget hurtigt, da jeg ikke havde tid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange købte peeptoes fra Marco Tozzi. De er åndssvagt gode at gå i, og er ikke sådan synderligt "stilet-agtige".

 

Er det som den her, du mener?

 

http://www.marcotozzi.co.uk/women/marco-tozzi-peep-toe-mid-heel-shoes-9165-7-.php

 

Jeg tror godt det må være mere sandal-agtigt, måske noget a la https://www.zalando.dk/zign-hojhalede-sandaletter-hojhalede-sandaler-nero-zi111l00v-q11.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, de andre farvekombinationer er lidt mystiske :( Den kunne godt lige have været i sort eller en pæn brun. Frygter jeg ikke vil få brugt en hvid nok.

Jeg har både hvide stiletter og hvide ballerinaer og jeg er helt vild med begge dele. Det er så godt om sommeren!

Ud af comfort zone! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Sådan nogen havde jeg på, da vi blev gift :)

Jeg kan godt se, jeg var ret meget ved siden af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både hvide stiletter og hvide ballerinaer og jeg er helt vild med begge dele. Det er så godt om sommeren!

Ud af comfort zone! ;)

 

Havde jeg et par sorte i forvejen, så var jeg ikke så tøvende. Jeg kan godt være lidt farvehysterisk, så hvis jeg har hvide sandaler, så vil jeg også meget gerne, at der er noget hvidt i mit tøj - og så meget hvidt tøj har jeg heller ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Sådan nogen havde jeg på, da vi blev gift :)

Jeg kan godt se, jeg var ret meget ved siden af :D

 

De er også flotte - de opfylder bare ikke det jeg søger :)

 

Men tak for buddet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med sådan noget her? https://mobilsite.skoringen.dk/bco-4215100110.aspx

De har en lidt kraftig hæl, så jeg tænker de godt kunne gå an på en græsplæne...

Tak, den kunne også sagtens være en mulighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER