Levinsky

Kønsscanning

12 indlæg i dette emne

Hey.

 

Er der nogen der ved noget om kønsscanning?

 

Jeg sagde til min læge, da han lavede vandrejournalen, at det ville jeg gerne have og han satte kryds i boksen :)
Jeg har på sådan en onlineside set at jeg kunne kønsscannes fra 11. juni af (sådan cirka nok).

 

Jeg skal til NF den 30. maj og er indkaldt til 1. jordemoderundersøgelse den 11. juli....

 

Men kønsscanning? Jeg synes ikke at jeg kan læse noget om det på Herlev Hospitals side og det er dem jeg er tilknyttet.

 

Får man det ikke gratis? Eller er det sådan noget man selv skal ud og købe i byen?

Og hvis det er sådan noget man selv skal ud at købe... hvorfor spurgte lægen så?

 

 

Håber at nogen ved noget :)
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skulle hvertfald selv betale og er indforstået med at det er kun nakkefoldsskanning og misdannelsesskanning man får gratis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsscanning betaler man selv for, hvis ikke man vil vente til MD i uge 19/20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, man får to scanninger i det offentlige... NF og MD... Til MD vil de for det meste gerne fortælle kønnet, hvis de kan se det... Men det er jo først i uge 20...

Vi tog på privat klinik da jeg var 14+2... Kunne simpelthen ikke vente!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det køber man selv - vi gav 400 kr hos lillekbh'er.

Man kan muligvis se kønnet til MD. Vi fik lavet 2 md med vores datter, og der kunne de ikke se kønnet nogle af gangene. Men med vores søn kunne de godt. Nogle gange er de flinke og tager sig tid til at se efter køn, men det er ikke noget man har krav på.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det køber man selv - vi gav 400 kr hos lillekbh'er.

Man kan muligvis se kønnet til MD. Vi fik lavet 2 md med vores datter, og der kunne de ikke se kønnet nogle af gangene. Men med vores søn kunne de godt. Nogle gange er de flinke og tager sig tid til at se efter køn, men det er ikke noget man har krav på.:)

Hehe der er grunden til at vi ikke vil købe os til kønsscanning. Fordi der netop er håb for at de oplyser det til md. Men hvis de ikk oplyser det, så køber vi også en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at jeg ender med at købe en :-P

Jeg kan da ikke vente så længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til køns scanning med vores nr 2 på lørdag og jeg er ved at gå til af spænding

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til køns scanning med vores nr 2 på lørdag og jeg er ved at gå til af spænding

Ih det kan jeg godt forstå :) Det er også bare vildt spændende sådan noget :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ingen tester passer, ALLE sagde en pige men der var ingen tvivl, det ER en lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ingen tester passer, ALLE sagde en pige men der var ingen tvivl, det ER en lillebror

hehe lidt sjovt.

 

Tillykke med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER