NSEllekilde

Sportsko /gode sneakers /sommer

15 indlæg i dette emne

Nu har jeg ledt nettet tyndt efter drømmeskoen uden held, og må ærligt indrømme at jeg er lige ved at give op.

Men måske at i kan hjælpe :glad

Jeg leder efter nogle sneakers til de lange barnevognsture som gerne skal have et sporty look.

Jeg har i forvejen Nike free 5.0 som jeg både synes ser fede ud og er min plan B.

Men så har jeg set nogle smarte sko som er uden snørebånd! Dét synes jeg så er rigtig smart at man bare kan stikke foden i og så er man på farten + at de ser sporty ud + de ser faktisk gode ud og luftige til svedige sommerfødder :yay

Men jeg ved simpelthen ikke hvad mærket er og Google har ikke været min ven.

Det behøver ikke at være lige præcis dem jeg snakker om, men jeg har krav til skoen:

-gode at gå i

- Sporty udtryk

-I sort grå eller anden neutral farve

Nice to have:

-Uden snørebånd

- Mange lufthuller

Budgettet er på den lave side af 1000 kr (men kan måske strækkes for de helt rigtige sko) .

Jeg er rigtig kræsen med sko , og udseendet af sålen er nærmest afgørende for mig. Jeg synes bedst om Nike free 5.0 's såler, men det har selv jeg givet op på at finde.. Den tykke uden riller -sål som findes på næsten alle modeller i dag er heller ikke mig, og sådan noget med fjedre falder heller ikke i min stil :rolleyes

Mon der er nogen som kender de perfekte sko?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle sneakers fra Puma i sort og lilla som jeg har været sindsyg glade for. Mener de kostede 500kr...

Jeg har set mange af de der uden snørebånd i div skobutikker, men de er jo så ikke af sportsmærke. Jeg synes de er elendige at have på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt Nike juventa :) de er godt nok med snørebånd, men super luftige og sporty uden at være voldsomme. De koster 800,-

De bedste sneakers jeg længe har haft! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt Nike juventa :) de er godt nok med snørebånd, men super luftige og sporty uden at være voldsomme. De koster 800,-

De bedste sneakers jeg længe har haft! :super

Dem har jeg også kigget på, og de er flotte :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle sneakers fra Puma i sort og lilla som jeg har været sindsyg glade for. Mener de kostede 500kr...

Jeg har set mange af de der uden snørebånd i div skobutikker, men de er jo så ikke af sportsmærke. Jeg synes de er elendige at have på...

Jeg havde en kollega som brugte dem som arbejddsko og var så glade for dem fordi hun ikke blev træt i kroppen som os andre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er helt solgt til sko fra Skechers! Mine er sorte, uden snørebånd og med rigtig god udluftning - til 750,- kr... :)

Jeg synes de laver nogle virkelig fede sko!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet drømmeskoen :wub

Den opfylder ikke uden snørebånd, men den er sporty, flot, og så virker den til at være luftig!

http://m.adidas.dk/cloudfoam-xpression-sko/F99576.html?pr=product_rr&slot=11

Adidas cloudfoam xpression :biglove

Og så koster den faktisk kun 500 kr i intersport!

Jeg skal lige prøve den, og mærke efter -men jeg tror at jeg har fundet mit match :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville også lige kigge på sketchers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede lige skoen og pga det foam den har i så synes jeg at det føltes som om at min strømpe sad foldet under foden :unsure

Så ingen sko til mig endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er normalt slet slet ikke til sneakers, men drønnerten herhjemme går pt rundt i de her:

https://www.lyst.com/shoes/adidas-by-stella-mccartney-navy-pureboostx-sneakers/?reason=feed-productKøbt i alm Intersport.

De er faktisk ok fede.

Ja de er også ok fede, men ikke lige noget jeg sukker efter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg prøvede lige skoen igen og her sad den godt! Det var nok egentlig min strømpe der havde foldet sig :blush :haha

Så jeg har købt dem :loveshower

Nichlas synes også at de er flotte :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER