Mulle

Vil i vide kønnet?

23 indlæg i dette emne

Vi har bestilt en tidlig kønsscanning om en uge, og jeg er ved at gå til af spænding

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har bestilt en tidlig kønsscanning om en uge, og jeg er ved at gå til af spænding

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi (mest min mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede egentlig ikke jeg ville.. Synes at det var sådan en ting, som var lidt hyggeligt at blive overrasket over.. Men min mand vil meget, meget gerne vide det.. Og jeg må idrømme at jeg tror det ville være godt for mig.. Jeg har stadig lidt svært ved at forholde mig til, at der forhåbentlig kommer et barn ud af det her, og det tror jeg vil blive afhjulpet lidt af at vide hvad det er for en der ligger derinde.. 

 

Hvornår kan man egentlig få tidlig scanning fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst at man kan få lavet kønsscanning fra 14 fulde uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av, det var tidligt.. Når nu jeg en gang har bestemt mig, havde jeg egentlig forestillet mig, at det skulle være omkring uge 16.. Så er man halvvejs mellem nf og md.. Det tror jeg kunne være meget fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det er mere sikkert jo længere man er henne :) Nu glæder jeg mig bare til nf til at starte med, så ser jeg på hvornår det andet skal være efterfølgende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik det af vide sidst til md scanningen og der ville vi begge meget gerne vide det :)

Denne gang har jeg mere lyst til en overraskelse, mens min mand gerne vil vide det igen. Det er vi ikke færdige med at slås om :P ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle scanningsklinikker lover garanti fra uge 14. Der hvor vi skal scannes, er det først fra uge 15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med vores første var jeg slet ikke i tvivl om, at vi skulle vide det! Det der med en baby var alt for abstrakt og ikke til at føle på. Jeg måtte have noget jeg kunne forestille mig. Hvis det giver nogen mening :D

Denne gang ved jeg jo hvad der venter og har ikke samme behov for, at forestille mig netop et køn.

Ej, det var kringlet. Håber det giver mening alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver super meget mening.. For mig er det hele stadig en smule mærkeligt, så bare det at vide hvad det er for en vil hjælpe en del tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med vores første var jeg slet ikke i tvivl om, at vi skulle vide det! Det der med en baby var alt for abstrakt og ikke til at føle på. Jeg måtte have noget jeg kunne forestille mig. Hvis det giver nogen mening :D

Denne gang ved jeg jo hvad der venter og har ikke samme behov for, at forestille mig netop et køn.

Ej, det var kringlet. Håber det giver mening alligevel :D

Sådan havde jeg det også første gang, og sådan har jeg det faktisk igen denne gang. Selvom jeg har prøvet det før og ved noget mere om, hvad der venter, er det stadig super surrealistisk for mig, at der ligger et lille menneske i min mave, som kommer ud til os om et halvt år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver super meget mening.. For mig er det hele stadig en smule mærkeligt, så bare det at vide hvad det er for en vil hjælpe en del tror jeg :)

Lige præcis sådan jeg havde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også første gang, og sådan har jeg det faktisk igen denne gang. Selvom jeg har prøvet det før og ved noget mere om, hvad der venter, er det stadig super surrealistisk for mig, at der ligger et lille menneske i min mave, som kommer ud til os om et halvt år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

præcis.. Det var også det jeg var mest imponeret over til nf.. Der ligger et lille menneske og det bevæger sig.. Det er såå mærkeligt.. Så jeg tror vi tager en tur omkring en scanningsklinik om en måneds tid.. :) Det bliver rart at se det hele igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen altså, jeg glæder mig jo for sygt meget til på mandag, hvor vi skal til kønsscanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i andre en fornemmelse af hvad det bliver?

Med vores søn drømte jeg kun om lyseblå babyer og babyting, så havde en stærk fornemmelse af en dreng. Denne gang er jeg helt blank og stadig ingen drømme. Regner med en dreng mere. Men ved ikke om det er fordi det er det jeg kender til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i andre en fornemmelse af hvad det bliver?

Med vores søn drømte jeg kun om lyseblå babyer og babyting, så havde en stærk fornemmelse af en dreng. Denne gang er jeg helt blank og stadig ingen drømme. Regner med en dreng mere. Men ved ikke om det er fordi det er det jeg kender til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger ubevidst "hun" om babyen og tænker nærmest kun på pigenavne.... Det er vores første barn, så jeg har slet ikke noget at ha' det i - håber vi kan se kønnet til MD så det bliver lidt mere virkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde taget ALLE køns test og de sagde ALLE det blev en pige men vi var til kønscanning i lørdags hvor jeg var 14+1 og det var meget tydeligt at vi skal ha en lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde taget ALLE køns test og de sagde ALLE det blev en pige men vi var til kønscanning i lørdags hvor jeg var 14+1 og det var meget tydeligt at vi skal ha en lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER