Girl Next Door

Hvor meget far er din mand/kæreste?

27 indlæg i dette emne

Lige nu hvor jeg er på barsel er det nok mig der trækker det største læs... Jeg henter og bringer i BH hver dag, vasker tøj, sørger for der er noget til aftensmaden, handler ind, tager lægeturene, tandlæge osv..

Da jeg arbejdede, var det mig der afleverede hver morgen fordi jeg først møder på arbejde kl 08. Min mand kl 07, så hentede jeg onsdag og fredag fordi har jeg tidlig fri/helt fri. De resterende 3 dage hamrede min mand. Han stod for aftensmad alle dage, og jeg for rengøring og vasketøj og madpakker, Silas skiftes vi til at "være på". I weekenderne var vi sammen eller skiftedes alt efter hvad der også skulle nåes.

Nu er det manden der bader og putter Silas( jeg skal dog også ind og sige go nat og synge, men sådan er det også omvendt hvis det er mig der putter ham) og mig der putter stinus fordi han bliver ammet lige før han bliver puttet til nat.. De bliver puttet samtidig mellem 19-20. Det er også mig der bader stinus fordi min mand ikke synes så meget om at bade babyer. Men han skifter nu også bleer på næsten lige fod med mig..

Inden vi fik bærn stod jeg for det indendørs og manden det udendørs men det er nu lidt blandet og ingen af os gider det der have halløj så vi har græsplæne og ukrudt i gårdspladsen.. Godt vi bor på landet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han prøver hårdt, men vi er nok 65/35 - jeg er primær på begge børn... Jeg ved ikke helt hvorfor vi er endt der, sådan er det vist bare ved os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER