Maj 2014

Juni testerne ♥️

231 indlæg i dette emne

Jeg forstår i hvert fald godt alt det du skriver :kys

Det er godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ååårh! Jeg er træt af denne kroppen! Og monitoren! Siden cyklus er blevet meget lang (cd 26 idag) så får jeg ikke testet mer på monitoren.. Så fremover må jeg teste med strimmel... Legger ved en strimmel fra idag, jeg er så dårlig til at tolke dem. Men ser det ikke ud som jeg har ægløsning indenfor nogen dager nu?

Så test dag bliver rundt den 20-22.juni right?

Temperaturen er den samme, så får vi se.. :)

I har rett piger.

Jeg skal lave min egen tråd. :)

God morgen. :biglove

post-12397-0-62639100-1465191203_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige den er positiv - held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig med Pernille. Jeg tror på at i skal give den gas nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da gør vi det! :)

Tak for at i gad se på den! :biglove

Så kan jeg sikkert settes op til testdag den 22 ca.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da gør vi det! :)

Tak for at i gad se på den! :biglove

Så kan jeg sikkert settes op til testdag den 22 ca.. :)

Jeg sætter dig på. Selvfølgelig vil vi se på den !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sætter dig på. Selvfølgelig vil vi se på den !

Tak og tak! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da gør vi det! :)

Tak for at i gad se på den! :biglove

Så kan jeg sikkert settes op til testdag den 22 ca.. :)

Krydser fingre for dig :goodluck og god fornøjelse med babymaking ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig :goodluck og god fornøjelse med babymaking ;)

Tak! :kram2

Vi liker ihvertfall at øve oss..

Øvelse gør mester har jeg hørt! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser helt afgjort positiv ud, synes jeg! Giv den gas! ;) Krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser helt afgjort positiv ud, synes jeg! Giv den gas! ;) Krydser fingre for dig!

Dejlig at få bekræftet!! Tak! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ved jeg noget mere ang behandling - og såfremt alt er okay og der er æg til oplægning skal jeg have blodprøve den 24/6 - Sankt Hansdag.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ved jeg noget mere ang behandling - og såfremt alt er okay og der er æg til oplægning skal jeg have blodprøve den 24/6 - Sankt Hansdag.. :)

Sankthans må være lykkedagen Ikra! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ved jeg noget mere ang behandling - og såfremt alt er okay og der er æg til oplægning skal jeg have blodprøve den 24/6 - Sankt Hansdag.. :)

Så er du på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan, mini :yay  :glad

 

En masse babydust jeres vej  :bd  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ved jeg noget mere ang behandling - og såfremt alt er okay og der er æg til oplægning skal jeg have blodprøve den 24/6 - Sankt Hansdag.. :)

 

Spændende :bd Ihh hvor jeg dog håber, at det lykkes for jer nu :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan, mini :yay  :glad

 

En masse babydust jeres vej  :bd  :goodluck

 

Tak! Vi ordnet "biffen" igår..  :hump :lol

 

Jeg håber vi har truffet, men det vet jeg ikke.. Vi har ikke haft så meget sex som jeg skulle ønsket, mannen er overarbejdet og har rett og slett ikke orket...(noe jeg har vert SÅ ked af) Men det blev i fredags og igår.. så krydser vi alt for at den er der.. :) Temperaturen min er gått fra 35.67(35.81) til 36.18 idag, så jeg kan vell regne med det var ægløsning igår? Får se fremover om temperaturen holder sig der.. :) (jeg stoler ikke helt på denne kroppen min som du sikkert skjønner.. hehe.. :P ) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Vi ordnet "biffen" igår.. :hump :lol

Jeg håber vi har truffet, men det vet jeg ikke.. Vi har ikke haft så meget sex som jeg skulle ønsket, mannen er overarbejdet og har rett og slett ikke orket...(noe jeg har vert SÅ ked af) Men det blev i fredags og igår.. så krydser vi alt for at den er der.. :) Temperaturen min er gått fra 35.67(35.81) til 36.18 idag, så jeg kan vell regne med det var ægløsning igår? Får se fremover om temperaturen holder sig der.. :) (jeg stoler ikke helt på denne kroppen min som du sikkert skjønner.. hehe.. :P )

Mon ikke æl var i går så? Så burde i jo have ramt i søndags. I burde være dækket ind. Jeg krydser så meget fingre for jer og sender bunker af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke æl var i går så? Så burde i jo have ramt i søndags. I burde være dækket ind. Jeg krydser så meget fingre for jer og sender bunker af :bd

 

Håber det er godt nok! :) 

Vi har jo en aftale.. :P 

Nu har jeg lavet egen "prøver tråd" forresten..  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er godt nok! :)

Vi har jo en aftale.. :P

Nu har jeg lavet egen "prøver tråd" forresten.. :balloons

Det er det vi har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg vist ude. Mens skulle være kommet i går men jeg er begyndt at pletbløde her til aften. :( Håbede lige men havde alligevel regnet med at der ikke var nogen baby denne her gang.

Jeg starter nyt job her efter sommerferien og på en måde ville det have været vild dårlig stil at starte 1. arbejdsdag med at annoncere, at man skulle gå på barsel til januar. Men jeg håbede alligevel at der var bid. :( Øv, hvor ville jeg gerne have været gravid!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg vist ude. Mens skulle være kommet i går men jeg er begyndt at pletbløde her til aften. :( Håbede lige men havde alligevel regnet med at der ikke var nogen baby denne her gang.

Jeg starter nyt job her efter sommerferien og på en måde ville det have været vild dårlig stil at starte 1. arbejdsdag med at annoncere, at man skulle gå på barsel til januar. Men jeg håbede alligevel at der var bid. :( Øv, hvor ville jeg gerne have været gravid!!!

Øv det er jeg ked af at høre. Jeg håber at det forbliver pletblødning og at du blev snydt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så er jeg vist ude. Mens skulle være kommet i går men jeg er begyndt at pletbløde her til aften. :( Håbede lige men havde alligevel regnet med at der ikke var nogen baby denne her gang.

Jeg starter nyt job her efter sommerferien og på en måde ville det have været vild dårlig stil at starte 1. arbejdsdag med at annoncere, at man skulle gå på barsel til januar. Men jeg håbede alligevel at der var bid. :( Øv, hvor ville jeg gerne have været gravid!!!

Øv! :( Håber neste mnd bli din mnd.. :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er jeg ked af at høre. Jeg håber at det forbliver pletblødning og at du blev snydt :kram2

Tak, hvor er du sød. Dine ord varmede meget - tusind tak!

Øhm, indtil videre er det faktisk kun pletblødning. Og en lille smule brunt udflåd. Men for det meste er der ingenting!? Men jeg testede i går (før pletblødningen) og der testede jeg negativt. Og min mens plejer at være enormt punktlig med en cyklus på 26 dage. Den skulle være kommet i tirsdags. Jeg har aldrig oplevet dette her før men jeg tror ikke der er noget pga. den negative test i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! :( Håber neste mnd bli din mnd.. :)

:kram2

Tusind tak for din sympati! Det varmer meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER