Maj 2014

Juni testerne ♥️

231 indlæg i dette emne

Jeg er ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude Sender masser af :bd til resten af juni testerne ☺ Fertilitetsmonitor er hermed indkøbt, så den kan hjælpe mig lidt på vej

 

Øv bøv! Måske følges vi i næste cyklus :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! ❤

Jeg vet faktisk ikke..? Fertilitetsmonitoren viser nivå 1 (av 3), men tog en strimmel test samtidig, og den syns jeg ser positiv ud.. Mulig den er rett rundt hjørnet ihvertfall! :yay temperaturen er stabil på 35.67 og 35.80, så ægløsning har iallefall ikke vert! :)

Så får vi se om jeg klarer å holde løftet om å joine februar gruppen.. :glad

 

Er der mon noget nyt om ægløsningen? :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv! Måske følges vi i næste cyklus :bd

Så holder jeg min inde, så ender i samme gruppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon noget nyt om ægløsningen? :glad

Det tror jeg ja, men sånn som forrige gang blev, så velger jeg å ikke hoppe i loftet helt endnu... :P (da var det 4 positive dager, men ingen ægløsning før ugen efter, og da hverken testet jeg eller hadde sex..)

Temperaturen er fortsatt den samme, jeg er ganske sikker på at ægløsningstesten er positiv. (strimmelen)

Men monitoren viser fortsatt niveau 1! :-/

Så ja, jo, nei, vet ikke.... :-|

Det viser forhåpentlig temperaturen efterhvert.. :)

Ikke nemt det her!! Klør mig selv i hodet mer end en gang iløpet af en cyklus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så holder jeg min inde, så ender i samme gruppe ej jeg havde håbet så meget for jer. Er virkelig ked af det på jeres vegne

 

Haha, jamen vi skal følges uanset hvad, for vi andre kommer lige i hælende af dig :goodluck  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg ja, men sånn som forrige gang blev, så velger jeg å ikke hoppe i loftet helt endnu... :P (da var det 4 positive dager, men ingen ægløsning før ugen efter, og da hverken testet jeg eller hadde sex..)

Temperaturen er fortsatt den samme, jeg er ganske sikker på at ægløsningstesten er positiv. (strimmelen)

Men monitoren viser fortsatt niveau 1! :-/

Så ja, jo, nei, vet ikke.... :-|

Det viser forhåpentlig temperaturen efterhvert.. :)

Ikke nemt det her!! Klør mig selv i hodet mer end en gang iløpet af en cyklus..

Hvordan er det med dig? :kiss

 

Det kan jeg godt forstå. Det er da også mærkeligt, at de ikke kan blive enige :sm

 

Mon ikke du kan stole på temperaturen. Har aldrig benyttet mig af metoden, men den lyder da mere sikker. Og så sørg bare for at være sammen regelmæssigt, så I er sikre på at ramme, uanset hvornår den vælger at indfinde sig.

 

Jeg har ikke testet siden torsdag, men jeg ved, at den ikke er der, desværre. Jeg kender min krop ret godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv! Måske følges vi i næste cyklus :bd

Jeg håber vi følges i næste cyklus :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Det er da også mærkeligt, at de ikke kan blive enige :sm

Mon ikke du kan stole på temperaturen. Har aldrig benyttet mig af metoden, men den lyder da mere sikker. Og så sørg bare for at være sammen regelmæssigt, så I er sikre på at ramme, uanset hvornår den vælger at indfinde sig.

Jeg har ikke testet siden torsdag, men jeg ved, at den ikke er der, desværre. Jeg kender min krop ret godt ;)

Dette er første mnd med temperaturmetoden, men merker at jeg absolutt stoler på den. Så lenge jeg gør det likt hver dag. :)

Mærkelige tester ja.. Forstår mig ikke helt på de..... :-/

Det var træls det ikke skulle fungere denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er første mnd med temperaturmetoden, men merker at jeg absolutt stoler på den. Så lenge jeg gør det likt hver dag. :)

Mærkelige tester ja.. Forstår mig ikke helt på de..... :-/

Det var træls det ikke skulle fungere denne gang! ❤

Bliver det privat klinikk nu?

 

Ja, det er vist ret vigtigt, at man gør det på samme måde og tidspunkt hver dag.

Jeg hepper fortsat på den :glad  og kan ikke lade være med at spørge ind :blush, så du må sige til, hvis det er træls at blive ved at svare på det.

Jep <_< Vi kunne ikke tage det sidste fryseforsøg, uden at have en plan b. Jeg skriver lige om det i min tråd, når jeg er klar til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er vist ret vigtigt, at man gør det på samme måde og tidspunkt hver dag.

Jeg hepper fortsat på den :glad og kan ikke lade være med at spørge ind :blush, så du må sige til, hvis det er træls at blive ved at svare på det.

Jep <_< Vi kunne ikke tage det sidste fryseforsøg, uden at have en plan b. Jeg skriver lige om det i min tråd, når jeg er klar til det.

Jeg syns kun det er hyggelig at noen tænker på mig, og spør! :)

Så tusind tak for det! :kiss

Jeg følger med i din tråd.. (og vurderer at starte min egen.. (om jeg ikke lykkes denne cyklus, tror jeg jeg vil ha egen tråd... En plads å spamme og brokke så meget jeg vil! Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jamen vi skal følges uanset hvad, for vi andre kommer lige i hælende af dig :goodluck :bd

Det er i hvert fald det jeg planlægger og universet har bare at være enig! Glæder mig til Update i din tråd. Jeg er sikker på at den er der lige om lidt ♥️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns kun det er hyggelig at noen tænker på mig, og spør! :)

Så tusind tak for det! :kiss

Jeg følger med i din tråd.. (og vurderer at starte min egen.. (om jeg ikke lykkes denne cyklus, tror jeg jeg vil ha egen tråd... En plads å spamme og brokke så meget jeg vil! Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det spændende mini. Vi havde jo også en aftale

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg så utrolig meget på jeg også! Det gør helt ondt for tiden!

:biglove

Fysisk eller på babyfronten? Jeg er så ked af at i skal kæmpe sådan og nu har jeg været sådan et brokhoved og så lykkes det alligevel hurtigt. Jeg er flere gange om dagen ved, at græde fordi det ikke er lykkes endnu for i andre skønne damer. Hurra for graviditetshormoner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fysisk eller på babyfronten? Jeg er så ked af at i skal kæmpe sådan og nu har jeg været sådan et brokhoved og så lykkes det alligevel hurtigt. Jeg er flere gange om dagen ved, at græde fordi det ikke er lykkes endnu for i andre skønne damer. Hurra for graviditetshormoner.

På babyfronten..

Du skal ikke ha dårlig samvittighed over at brokke dig lidt, det er jo lidt derfor man har et forum.. :) Så man kan snakke om det hodet og hjertet fylles mest af.. :biglove

Mine tårer sidder også løst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns kun det er hyggelig at noen tænker på mig, og spør! :)

Så tusind tak for det! :kiss

Jeg følger med i din tråd.. (og vurderer at starte min egen.. (om jeg ikke lykkes denne cyklus, tror jeg jeg vil ha egen tråd... En plads å spamme og brokke så meget jeg vil! Haha

 

Jeg forestiller mig, at det kan være lidt frustrerende at svare, når der ikke er noget nyt, så jeg er glad for, at du har det sådan :kram2

 

Jeg stemmer for, at du opretter den tråd med det samme :glad Har tænkt på, at du burde have dig én, hvor vi alle kan heppe på dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forestiller mig, at det kan være lidt frustrerende at svare, når der ikke er noget nyt, så jeg er glad for, at du har det sådan :kram2

Jeg stemmer for, at du opretter den tråd med det samme :glad Har tænkt på, at du burde have dig én, hvor vi alle kan heppe på dig :bd

Jeg tænker lidt på det... :)

Føler at det kan kræve lidt mer energi end jeg egentlig har.. Jeg er bedre til at udtrykke mig på norsk, føler ordforrådet er mindre på dansk.. :)

Men jo.... Jeg tænker på det. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På babyfronten..

Du skal ikke ha dårlig samvittighed over at brokke dig lidt, det er jo lidt derfor man har et forum.. :) Så man kan snakke om det hodet og hjertet fylles mest af.. :biglove

Mine tårer sidder også løst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt på det... :)

Føler at det kan kræve lidt mer energi end jeg egentlig har.. Jeg er bedre til at udtrykke mig på norsk, føler ordforrådet er mindre på dansk.. :)

Men jo.... Jeg tænker på det. :kram

Jeg troede du skrev meget af det du skriver på norsk? Jeg er også lidt dårlig til sprog, men tænker at dansk og norsk er så ens på skrift at du sagtens kan skrive på norsk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg græder altså virkelig også nemt. Bare vent til du bliver mor, så bliver det endnu værre. Jeg græder jævnligt til tegnefilm.

Det skal nok lykkes for jer det er jeg sikker på, jeg sender :bd nok til jer alle.

Jeg stemmer også for en tråd hvor vi kan heppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede du skrev meget af det du skriver på norsk? Jeg er også lidt dårlig til sprog, men tænker at dansk og norsk er så ens på skrift at du sagtens kan skrive på norsk.

Jeg skriver blandet.. :P

Jeg tror jeg bare trænger til at vende mig til tanken.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver blandet.. :P

Jeg tror jeg bare trænger til at vende mig til tanken.. :)

Jeg forstår i hvert fald godt alt det du skriver :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER