Maj 2014

Juni testerne ♥️

231 indlæg i dette emne

Du er godt nok hurtig på tasterne :P

Likewise!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Likewise!

:D  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :kiss

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok også teste sidst på måneden. Men pga aborten ved jeg ikke helt endnu hvornår. Tror jeg vil prøve at finde min ÆL og så teste 14 dage efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forbudt mig selv at lave tests i denne her cyklus. Jeg må kun prøve at påvirke udfaldet ved at sørge for regelsmæssig sex ;) Ellers går der fuldstændig test-freak i den for mig. Må først tage test hvis jeg går over tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så allerede ude, men det må betyde at jeg er inde igen i slutningen af juni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig forsigtigt her. Jeg har testdag d. 7 juni :bd

 

Held og lykke til os alle   :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så allerede ude, men det må betyde at jeg er inde igen i slutningen af juni.

 

Øv! Jeg håber, du når at vise en positiv test herinde i slutningen af juni :goodluck  Og at der kommer styr på din cyklus :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig forsigtigt her. Jeg har testdag d. 7 juni :bd

Held og lykke til os alle :goodluck

:bd din vej og god rugning ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Jeg håber, du når at vise en positiv test herinde i slutningen af juni :goodluck Og at der kommer styr på din cyklus :kram2

Så er du på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig forsigtigt her. Jeg har testdag d. 7 juni :bd

Held og lykke til os alle :goodluck

:goodluck :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd din vej og god rugning ☺️

 

Tusind tak :kiss  Og i lige måde :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du på og tak. Nu bløder jeg ikke mere, så min krop er åbenbart ikke til at blive klog på, så nu må vi se hvad der sker.

Sender noget :bd din vej ♥

 

Tak :) Det lyder da positivt. Måske var det en implantationsblødning :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :kiss

 

Tak, søde du  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Det lyder da positivt. Måske var det en implantationsblødning :goodluck

Det var bare rigtigt blod med klumper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bare rigtigt blod med klumper forestiller mig ikke at en implantationsblødning skulle være sådan, men jeg har da et meget komme håb indeni. Tester i morgen og ellers kontakter jeg lægen på mandag. Er 3+3 i morgen, måske en dag mere.

 

Ja, det lyder lidt voldsomt for en implantationsblødning :chin: Jeg krydser for i morgen :bd Ellers lyder det som en god idé med lægen. Hvis luthealfasen er for kort, kan det jo være, at et befrugtet æg ikke når at sætte sig fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder lidt voldsomt for en implantationsblødning :chin: Jeg krydser for i morgen :bd Ellers lyder det som en god idé med lægen. Hvis luthealfasen er for kort, kan det jo være, at et befrugtet æg ikke når at sætte sig fast.

Jeg har jo haft pletblødninger i i hvert fald 9 mdr allerede fra dag 19-20 i cyklus indtil mens, men fordi min cyklus er stabil har min læge ment at alt er normalt, men nu vil jeg have taget de blodprøver. I øvrigt har jeg vel blødt lidt mere en pletblødninger, det er vel nærmest kun et par dråber og jeg hat brugt trusseindlæg, ikke fordi det var vild blødning, men nok til at jeg ikke ville have det i trusserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo haft pletblødninger i i hvert fald 9 mdr allerede fra dag 19-20 i cyklus indtil mens, men fordi min cyklus er stabil har min læge ment at alt er normalt, men nu vil jeg have taget de blodprøver. I øvrigt har jeg vel blødt lidt mere en pletblødninger, det er vel nærmest kun et par dråber og jeg hat brugt trusseindlæg, ikke fordi det var vild blødning, men nok til at jeg ikke ville have det i trusserne.

 

Jeg synes ikke, at det lyder normalt, og slet ikke, hvis du ved, at din ægløsning ligger en uges tid før, pletblødningerne starter. Jeg er ikke læge, men man lærer ting og sager, når man har været i babymaking-gamet længe :rolleyes  Så det lyder fornuftigt med blodprøverne, hvis det viser sig, at du ikke er gravid. Det ville jo være det bedste udfald :bd  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en nr 2 streg på en gå test, nu mangler jeg den smiley der er rundt på gulvet. Så blev det pludselig spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i også se den?

post-9188-0-60659200-1464505280_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i også se den?

Jeg tenkte faktisk igår at du er gravid, den blødningen der var bare ingenting...

Tillykke Maj2014!!! Endelig!!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se en svag streg :glad forsigtigt tillykke Maj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tenkte faktisk igår at du er gravid, den blødningen der var bare ingenting...

Tillykke Maj2014!!! Endelig!!!! :yay

Ihh hvor er du sød. Jeg håber sådan at det er rigtigt og at den bliver der. Så bliver du også gravid nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se en svag streg :glad forsigtigt tillykke Maj

Tusind tak. Nu får vi at se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her test har jeg lige taget, den er et andet mærke end den første

post-9188-0-56661000-1464522728_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER