Maj 2014

Juni testerne ♥️

231 indlæg i dette emne

:bd

Jeg laver lige en liste, så vi kan følge lidt med i hvornår de forskellige skal teste i maj måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også teste d. 1 :) krydser for os :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også teste d. 1 :) krydser for os :bd

Jeg har fødselsdag D. 1. Det må give held til alle i juni ♥️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo også noget med at være trådstarter... Hehe..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo også noget med at være trådstarter... Hehe..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den 4 juni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den 4 juni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo også noget med at være trådstarter... Hehe..! :bd

Jeg kommer nok på her jeg også, men venter stadig på den skide mens! BAH!!!

 

Har du stadig ikke fået mens eller er der en ugle i mosen, so to speak? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du stadig ikke fået mens eller er der en ugle i mosen, so to speak? :)

Ingen mens, ingen positiv test.. Nu er det heller ingen mulighed for at jeg er gravid.. Vi hadde ikke noe særlig sex efter det jeg trodde var ægløsning.

Fik akupunktøren til at sætte "kraftige" nåler idag, og skal tilbake neste uge.. Så håber jeg det hjælper! CD54 idag...

Men jeg har det faktisk ok.. :)

Ikke frynsete nervevrag som jeg har vert i det siste.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens, ingen positiv test.. Nu er det heller ingen mulighed for at jeg er gravid.. Vi hadde ikke noe særlig sex efter det jeg trodde var ægløsning.

Fik akupunktøren til at sætte "kraftige" nåler idag, og skal tilbake neste uge.. Så håber jeg det hjælper! CD54 idag...

Men jeg har det faktisk ok.. :)

Ikke frynsete nervevrag som jeg har vert i det siste.. :)

 

Arhmen altså :kram2 Underligt med de tydeligt positive ÆL-teste og så ingenting nu :chin: Jeg bliver lidt frustreret på dine vegne. Håber, at nålene sætter fut i tingene, så I kan kigge fremad igen. Godt, du er ved godt mod trods alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen altså :kram2 Underligt med de tydeligt positive ÆL-teste og så ingenting nu :chin: Jeg bliver lidt frustreret på dine vegne. Håber, at nålene sætter fut i tingene, så I kan kigge fremad igen. Godt, du er ved godt mod trods alt :)

Tak! :kram2

Jeg har nok ikke haft ægløsning, men fik rigtig ondt en uge efter og tenkte at jeg var nok så heldig at merke at baby festet sig.. Men det har nok vert ægløsning der tenker jeg.. Så mens kan godt komme nu! :)

Har absolutt ikke vert ved godt mod, men det føles ihvertfall fint idag. :)

Eller en bio som ikke slår ud på test? I don't know...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :kram2

Jeg har nok ikke haft ægløsning, men fik rigtig ondt en uge efter og tenkte at jeg var nok så heldig at merke at baby festet sig.. Men det har nok vert ægløsning der tenker jeg.. Så mens kan godt komme nu! :)

Har absolutt ikke vert ved godt mod, men det føles ihvertfall fint idag. :)

Eller en bio som ikke slår ud på test? I don't know...?

 

Det håber jeg, at du har ret i. Så må mens også være lige på trapperne.

 

En bio ... så tror jeg, du ville have fået en positiv test eller mens nu :chin: Men det er ikke altid til at blive klog på, hvad der sker i kroppen. Vigtigst er dog, at der sker noget, om det så er det ene eller andet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg, at du har ret i. Så må mens også være lige på trapperne.

En bio ... så tror jeg, du ville have fået en positiv test eller mens nu :chin: Men det er ikke altid til at blive klog på, hvad der sker i kroppen. Vigtigst er dog, at der sker noget, om det så er det ene eller andet :kram2

Det er det som gør mig lidt crazy.. At det ikke sker noget!

Bare mange mens-/graviditetstegn, og ingen action!

Men nu håber jeg det virker! :) Jeg har alltid reagert godt på akupunktur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på til 11. juni. Har lige fået mens i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virket! Mens idag, så får vi se hvor lang denne cyklus blir, ender sikkert i juli test gruppe.. :/

Intensiverer akupunkturen nu! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på til 11. juni. Har lige fået mens i dag.

Så er du på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virket! Mens idag, så får vi se hvor lang denne cyklus blir, ender sikkert i juli test gruppe.. :/

Intensiverer akupunkturen nu! :)

Ej hvor godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virket! Mens idag, så får vi se hvor lang denne cyklus blir, ender sikkert i juli test gruppe.. :/

Intensiverer akupunkturen nu! :)

 

Yay :yay Ikke mere usikkerhed og ventetid.

 

Passer det så med din mistanke om ægløsning senere?

 

Det akupuntur er da rigtig godt for dig, så fortsæt endelig, hvis der er penge til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :yay Ikke mere usikkerhed og ventetid.

Passer det så med din mistanke om ægløsning senere?

Det akupuntur er da rigtig godt for dig, så fortsæt endelig, hvis der er penge til det :)

Det blir dobbel dose akupunktur fremover, heldigvis ikke så dyrt her vi bor. Hurray Westcoast! :yay Det passer med at jeg hadde ægløsning et par dager efter jeg hadde en voldsom smærte i venstre siden, en uge efter ægløsningstestene var positive.. (ikke nemt det her!) Jeg tænker på om jeg burde begynde at tempe i tillegg.. (men jeg merker jeg blir helt crazy af alt dette, så måske jeg heller skal ta en pause fra testing og temping og tanker osv...) 1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virket! Mens idag, så får vi se hvor lang denne cyklus blir, ender sikkert i juli test gruppe.. :/

Intensiverer akupunkturen nu! :)

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir dobbel dose akupunktur fremover, heldigvis ikke så dyrt her vi bor. Hurray Westcoast! :yay Det passer med at jeg hadde ægløsning et par dager efter jeg hadde en voldsom smærte i venstre siden, en uge efter ægløsningstestene var positive.. (ikke nemt det her!) Jeg tænker på om jeg burde begynde at tempe i tillegg.. (men jeg merker jeg blir helt crazy af alt dette, så måske jeg heller skal ta en pause fra testing og temping og tanker osv...) 1

 

Uden at blive alt for strategisk og fokuseret i alt det babymaking, synes jeg, det lyder som en god idé at gå all in på akupunktur og dyrke en masse dejlig sex regelmæssigt, så al den testning og temperaturmåling bliver overflødig. Hvis du kan lade være :)  Jeg ville selv have svært ved at slippe kontrollen :rolleyes

 

Jeg håber, at du kommer med her i juni-testgruppen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at blive alt for strategisk og fokuseret i alt det babymaking, synes jeg, det lyder som en god idé at gå all in på akupunktur og dyrke en masse dejlig sex regelmæssigt, så al den testning og temperaturmåling bliver overflødig. Hvis du kan lade være :) Jeg ville selv have svært ved at slippe kontrollen :rolleyes

Jeg håber, at du kommer med her i juni-testgruppen :goodluck

Ja det er jo akkurat det der med kontroll.. Jeg er nok en kontroll freak om jeg vil eller ej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo akkurat det der med kontroll.. Jeg er nok en kontroll freak om jeg vil eller ej! Vi får se om jeg klarer å slippe det denne cyklus, det hadde vert så dejlig!!

Tak, det håber jeg også! :)

 

Du er godt nok hurtig på tasterne  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER