Ihpets-mortilto

Stephanies temperaturtæppe, til William

93 indlæg i dette emne

Sikke nogle skønne farver :biglove Jeg får helt et krea-crush!

Og så vil jeg også gerne have en invitation til det hæklemøde :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak søde piger!

Jamen det kunne simpelthen være giga hyggeligt med hæklemøde! Jeg er ingen ekspert, men jeg kan vidst det meste efterhånden og i weekenden fik jeg da lært min søster lidt :)

I må bare sige til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ændret lidt i mit design :rolleyes Jeg synes det blev for voldsomt med de firkanter, så jeg har ændret det til nogle mindre kraftige sekskanter :) De er enkeltvis også blevet lidt mindre nu, hvilket gør tæppet lidt mindre også og det er vidst meget godt. Altså det bliver stadigvæk STORT bare ikke så KÆMPE ;)

Nu er jeg så langt:

5tqgj.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver altså rigtig godt med den nye måde :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow for et stort projekt det lyder som meget arbejde men som ender med et fint resultat ! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til! :D

God ide at lave det med 6-kanter :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver altså rigtig godt med den nye måde :yay

Ja ikke? Jeg er vild med det :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow for et stort projekt det lyder som meget arbejde men som ender med et fint resultat ! :-)

Mega arbejde, jeg ved heller ikke hvad jeg tænkte på. Og jeg vil jo også gerne lave et til Nohr :rolleyes

Hver sekskant tager 15 minutter, det svarer til 91 timer og et kvarter, for sekskanterne alene :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til! :D

God ide at lave det med 6-kanter :biglove

Jeg har oprettet en tråd i 'skal vi mødes' forum :D men du kan da hækle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42/367

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da et langt år, W er født i? :D

Men mega lækkert tæppe, jeg er dødmisundelig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da et langt år, W er født i? :D

Men mega lækkert tæppe, jeg er dødmisundelig ^_^

:D 365 går ikke op i noget <_< så jeg må lave 2 ekstra lapper for at få det til at passe :rolleyes

Hihi jamen du har jo selv et evighedsprojekt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D 365 går ikke op i noget <_< så jeg må lave 2 ekstra lapper for at få det til at passe :rolleyes

Hihi jamen du har jo selv et evighedsprojekt :lol

Haha nå på den måde! Sejt, så er der to bonus-dage! :D Hvilken farve skal de så have?

Er det min julekalender, du hentyder til? :blush Jeg satser på, at E laver den færdig en dag og giver den til hendes børn :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha nå på den måde! Sejt, så er der to bonus-dage! :D Hvilken farve skal de så have?

Er det min julekalender, du hentyder til? :blush Jeg satser på, at E laver den færdig en dag og giver den til hendes børn :whistling

Jeg tror bare de skal være hvide, men jeg ved det ikke helt endnu :chin:

Haha ja netop :D Du kom da for langt til at give op :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare de skal være hvide, men jeg ved det ikke helt endnu :chin:

Haha ja netop :D Du kom da for langt til at give op :P

Jaeh, jeg har heller ikke givet op, jeg er bare heller ikke nået til de der aftener, hvor man sidder og mangler noget at lave :lolhit

(det var forresten heller ikke det, at have et evighedsprojekt, jeg var misundelig på. Det var det fine produkt, du ender med :kiss)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha nå på den måde! Sejt, så er der to bonus-dage! :D Hvilken farve skal de så have?

Er det min julekalender, du hentyder til? :blush Jeg satser på, at E laver den færdig en dag og giver den til hendes børn :whistling

Jeg fik en dug i bryllupsgave af min mor, som min mormor aldrig fik lavet færdig til min mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor man g. garn har du købt i de forskellige farver? :D

Det er super flot det du har nået indtil videre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en dug i bryllupsgave af min mor, som min mormor aldrig fik lavet færdig til min mor ;)

Haha fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, jeg har heller ikke givet op, jeg er bare heller ikke nået til de der aftener, hvor man sidder og mangler noget at lave :lolhit

(det var forresten heller ikke det, at have et evighedsprojekt, jeg var misundelig på. Det var det fine produkt, du ender med :kiss)

Haha jeg mangler vidst heller ikke noget at lave :Blush jeg vælger bare noget oprydning og sådan fra :rolleyes

Hvor er du sød, tak :kiss Jeg glæder mig også til at putte med William under det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor man g. garn har du købt i de forskellige farver? :D

Det er super flot det du har nået indtil videre!!

150 gram af hver farve, undtagen <-5 og >30 hvor jeg altså kun har 50 gram :) og så har jeg købt 200 gram af den hvide, men det strækker bestemt ikke!

Jeg tror det er for meget med 150 gram, jeg turde bare ikke købe mindre og risikere at jeg ikke kan få samme farve igen. Jeg har hæklet 20 af de lyseblå og der er stadigvæk ret meget tilbage af den første rulle.

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lovet mig selv at lave en række om ugen (minimum), det er realtisk selv på uger som denne, hvor jeg ikke har haft meget hækletid :)

Overholder jeg den aftale er jeg færdig midt i september :O Det er virkelig et stort projekt altså :lol

Nå men, nu er 3. række lavet (16 dage inde i projektet)

34fo936.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fint :yay Jeg synes allerede du er nået langt, men der skal selvfølgelig også laves ret meget :D Men september er da også lige om lidt! Jeg brugte over et år på mit første hæklede tæppe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor fint! :loveshower Overvejer at nålebinde et sjal eller poncho i stil med denne og så overføre temperaturdelen til det. Skal bare have fundet det rigtige garn.

Feeeeeed ide :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fint :yay Jeg synes allerede du er nået langt, men der skal selvfølgelig også laves ret meget :D Men september er da også lige om lidt! Jeg brugte over et år på mit første hæklede tæppe :rolleyes

Lad os nu se om jeg holder tidsplanen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER