Spirrevip

Så venter vi igen

4 indlæg i dette emne

Nu skulle mens gerne være ovre en af de nærmeste dage. Så er vi igen ved ventetiden mellem mens og ægløsning, og mellem ægløsning og mens, denne gang er det i 5. cyklus. Jeg synes, at det bliver en smule sværere for hver cyklus, denne her ventetid.

Måske er det fordi, trods vores unge alder, at venners venner annoncerer så mange graviditeter inde på Facebook, eller måske er det fordi at størstedelen starter ud med "du var godt godt nok ikke planlagt, men vi glæder os til at møde dig xx.xx.xxxx."

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg. Jeg hader bare ventetiden, og jeg kan mærke at det især slider på min kæreste. Jeg tror, at han ganske uskyldigt tænkte, at nu hvor alle kvinderne i vores familier er blevet gravide i første eller andet forsøg, så ville vi følge samme statistik. Og så er det måske svært for ham, at forstå og acceptere at termin så ikke hedder oktober, november, december eller januar, men nu februar - hvis det altså lykkes denne gang. Og så synes jeg, at det er så uretfærdigt at min cyklus begynder at drille imens. Især når den før altid har været helt regelmæssig.

Tak for at bk findes. Jeg aner ikke, hvor jeg ellers skulle smide mine tanker hen. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe :kram din vej ☺️

Dette er min 10 cyklus siden PB startede for os og jeg har det på samme måde som dig! Min mor fortalte at hun smed pillerne og var gravid med det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram din vej ☺️

Dette er min 10 cyklus siden PB startede for os og jeg har det på samme måde som dig! Min mor fortalte at hun smed pillerne og var gravid med det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetiden er virkelig slem, jeg er helt enig! Vi kører på 15 måneder nu, og der har bare været maaaaaange graviditets annonceringer i den tid og ligeså mange "skal i ikke også snart have børn?"

Min kæreste tager det heldigvis lettere end mig, men det er såå svært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER