190987

Virker natron testen på jer?

16 indlæg i dette emne

Virker natron testen på jer ift hvilket køn det er? Til jer der ikke kender den:

Tis i en kop

Hæld 1 tsk natron i

= bruser den er det en dreng

= sker der ingen ting er det en pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den virkede faktisk på mig da jeg var 13 uger henne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er måske vigtigt at nævne, at man (hvorfor ved jeg dog ikke) først anbefaler at tage testen fra 10. uge og frem. Samt at man ikke skal have haft sex i 48 timer inden, da rester af mandens sæd kan forstyrre og give et falsk drenge resultat. 

 

Jeg var selv utålmodig, så jeg tog den omkring 8. uge første gang. Her viste den dreng. Tog testen igen efter 10. uge og her viste den pige. Vi venter en pige ;) Om det første resultat var forkert, fordi jeg tog den inden 10. uge, det ved jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg prøve, jeg er så nysgerrig :P - men jeg kan først give besked senere om den viste rigtigt (er 10+3 idag) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke også noget med at cola kan få det til at bruse? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget natron testen selv, den siger en pige så er helt vildt spændt for vi skal til kønscanning næste lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den passede på vores pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså natrontesten siger pige hos mig. Men jeg kender endnu ikk kønnet skal først til md d. 6/6 men skal nok prøve at huske ar skrive her inde om den passede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

natrontesten sagde dreng ved mig og det fik jeg så bekræftet var korrekt til MD scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den passede på ingen på ved os, alle tester inkl natron testen sagde pige men vi blev køns scannet i sidste uge og den vidste altså en lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den passede på ingen på ved os, alle tester inkl natron testen sagde pige men vi blev køns scannet i sidste uge og den vidste altså en lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natron test -kinesisk kalender passede på mig og jeg venter en lille pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede natron flere gange, kinesisk test og alle dem jeg ku Google mig frem til og ALLE sagde en pige og det var en dreng så det er vidst bare 50/50

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe det lyder fjollet... men hvem er jeg til ikke at prøve :P
Har bestilt en kønsscanning den 20, så kan lige nå det inden. Det kunne da være sjovt at se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille Update, har været til md, og natrontesten som viste pige havde ikke ret, men det havde det kinesiske kalender derimod

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både natrontesten og den kinesiske kalender sagde en pige - MEN kønsscanningen viser at det helt sikkert bliver en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER