FruOvervejelse

Date derhjemme

5 indlæg i dette emne

Vi har bryllupsdag lige om lidt, og desværre har vi ikke mulighed for at komme ud og fejre, fordi vi ikke kan få passet A. Derfor skal vi finde på noget derhjemme.

Sidste år var A to uger gammel, og derfor var der skruet helt ned for romantikken, men i år vil jeg virkelig gerne markere det ordentligt.

Har I nogle gode ideer til dates derhjemme, som ikke bare er at spise mad og se en film?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med at spille en eller anden form for spil? Jeg syntes snakken går på en helt anden måde end når man sidder og glor ind i en skærm. Nogle lækre snacks, lidt musik og stearinlys - så bliver det lidt hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at spille en eller anden form for spil? Jeg syntes snakken går på en helt anden måde end når man sidder og glor ind i en skærm. Nogle lækre snacks, lidt musik og stearinlys - så bliver det lidt hyggeligt :)

:ditto Rummy cup er et hit herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at spille en eller anden form for spil? Jeg syntes snakken går på en helt anden måde end når man sidder og glor ind i en skærm. Nogle lækre snacks, lidt musik og stearinlys - så bliver det lidt hyggeligt :)

Enig :) jeg kan anbefale pandemic eller love letter, begge rigtig sjove spil der kan få snakken og hyggen i gang. Hvad angår pandemic, så enten taber eller vinder begge, så det er et godt spil til konkurrencemennesker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aabnet en flaske champagne sammen og kigte billeder og videoer fra brylluppet og bryllupsrejsen. 

 

Saa har vi ogsaa spillet backgammon - og sårn.... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER