Majstot

Body born 2016

9 indlæg i dette emne

Halløjsa

 

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe en body med skriften born 2016? Skal være i str 50/56

 

Jeg har kun kunne finde en i en butik fra Name It men det var str. 68 og den kommer bettemanden ikke til at kunne passe i år

 

H&M lavede dem for to år siden men åbenbart ikke mere

 

Håber at nogen kan hjælpe

 

Og undskyld hvis jeg har smidt tråden det forkerte sted men tænker at der måske er andre gravide som har ledet efter det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor har købt en til os. Den er i str. 56 og fra Name It. Mon ikke de bare havde udsolgt af de mindre størrelser, da du var derinde? Jeg ville prøve at spørge, om de ikke kunne få den hjem i en mindre størrelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har købt en til os. Den er i str. 56 og fra Name It. Mon ikke de bare havde udsolgt af de mindre størrelser, da du var derinde? Jeg ville prøve at spørge, om de ikke kunne få den hjem i en mindre størrelse :)

Tak for dit svar... Det spurgte jeg om og det kan de desværre ikke... Der laves ikke så mange af dem fordi de jo har en naturlig "udløbsdato"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar... Det spurgte jeg om og det kan de desværre ikke... Der laves ikke så mange af dem fordi de jo har en naturlig "udløbsdato"

 

Ahh ok, det var da ærgerligt så :( Og vores ville du nok ikke have nogen glæde af at købe, for det er pigeversionen med lyserød skrift :rolleyes 

 

En hurtig Ebay søgning på "born 2016" giver dog et par resultater. For eksempel dette sæt (som sælgeren desværre kun ser ud til at have i str. 3-6 måneder i drengeversionen, hvor pigeversionen findes i 0-3 måneder) og denne body i str. 0-3 måneder. Ved ikke om noget af det kan bruges i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh ok, det var da ærgerligt så :( Og vores ville du nok ikke have nogen glæde af at købe, for det er pigeversionen med lyserød skrift :rolleyes

En hurtig Ebay søgning på "born 2016" giver dog et par resultater. For eksempel dette sæt (som sælgeren desværre kun ser ud til at have i str. 3-6 måneder i drengeversionen, hvor pigeversionen findes i 0-3 måneder) og denne body i str. 0-3 måneder. Ved ikke om noget af det kan bruges i stedet.

Ej hvor fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt Mange tak for hjælpen

 

Det var så lidt. Held og lykke med jagten :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers tænker jeg man også kan få dem på etsy :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har set et eller andet sted på nettet at man kan lave sin egen body med det tryk man vil, men kan ikke lige huske hvor.. men mon ikke google kan løse det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar - jeg vil i gang med at søge på nettet 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER