HeidiMarie

Vitex Agnus Castus erfaringer ☺️

64 indlæg i dette emne

15 hours ago, Camillat said:

Nej, tag det hele vejen! 

 

Hvis du ogsaa tager Dong Quai, saa skal du stoppe efter aegloesning. 

Nej jeg tar Vitex agnus castus, bidro ren, gravitamin og D3 :)

Tak for svar, kom også frem til at jeg bare fortsætter. Denne cyklus er ganske usannsynlig for nogen graviditet uanset, jeg tror vi traf enten lidt for tidlig eller lidt for sent.. :P

Og det er også en pause mnd for os(mig) nu i januar, men man ved jo aldrig. :kuller

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Frk.Mini said:

Nej jeg tar Vitex agnus castus, bidro ren, gravitamin og D3 :)

Tak for svar, kom også frem til at jeg bare fortsætter. Denne cyklus er ganske usannsynlig for nogen graviditet uanset, jeg tror vi traf enten lidt for tidlig eller lidt for sent.. :P

Og det er også en pause mnd for os(mig) nu i januar, men man ved jo aldrig. :kuller

 

 

Ha, vi traf soerme ogsaa for tidligt, da vi lavede Noah :D Just saying... 

 

Gravitamin skulle ikke vaere bedste valg, og det siger jeg kun, fordi du navner det sammen med de andre fine tilskud. Jeg ville tage Omnimin Pure istedet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Camillat said:

 

Ha, vi traf soerme ogsaa for tidligt, da vi lavede Noah :D Just saying... 

 

Gravitamin skulle ikke vaere bedste valg, og det siger jeg kun, fordi du navner det sammen med de andre fine tilskud. Jeg ville tage Omnimin Pure istedet. 

Aldrig hørt om omnimin pure.. Det nå jeg undersøge! Tak igen! :kiss

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da trænger jeg vel ikke D3? Siden de har gjordt dosen af d vitaminer større i Omnimin pure.. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Frk.Mini said:

Da trænger jeg vel ikke D3? Siden de har gjordt dosen af d vitaminer større i Omnimin pure.. 

 

 

Jo, jo, det kan man sagtens faa mere af og isaer i PB2 og om vinteren :) 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Camillat said:

 

Jo, jo, det kan man sagtens faa mere af og isaer i PB2 og om vinteren :) 

 

 

Ok, så fortsætter jeg med det.. 

Vi er stadig på PB1, men tænker at D vitaminer trænger jeg nok uanset.. :)  Tænkte bare at det ikke skulle blive totalt overkill heller.. :P

Håber 2017 kan blive vårt år, jeg har fået bekræftet graviditeter september, oktober, november, der jeg mister (eller det er vell strengt talt bioer) 4+... 

Så gik jeg igennem det med min akupunktør, og vi kom frem til 7 graviditeter siden oktober 2015.. Der et par af de har gået længere end uge 4-5..

Så nu håber jeg vi kan finde ud af det sammen med fertilitetslægen. :)

Nu holder vi altså pause, men vitaminer og andre sådan ting vil jeg gerne bruge. 

Jeg vil have kroppen i balance! :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Frk.Mini said:

Ok, så fortsætter jeg med det.. 

Vi er stadig på PB1, men tænker at D vitaminer trænger jeg nok uanset.. :)  Tænkte bare at det ikke skulle blive totalt overkill heller.. :P

Håber 2017 kan blive vårt år, jeg har fået bekræftet graviditeter september, oktober, november, der jeg mister (eller det er vell strengt talt bioer) 4+... 

Så gik jeg igennem det med min akupunktør, og vi kom frem til 7 graviditeter siden oktober 2015.. Der et par af de har gået længere end uge 4-5..

Så nu håber jeg vi kan finde ud af det sammen med fertilitetslægen. :)

Nu holder vi altså pause, men vitaminer og andre sådan ting vil jeg gerne bruge. 

Jeg vil have kroppen i balance! :)

 

 

Ok, PB1 ;)

 

Taenk paa, at det tager 1-6 mdr at bygge systemet op og at man i nogle naturlige behandlingsmetoder siger 6 maaneder, foer et par boer gaa igang - 3 mdr detox og 3 mdr opbygning. Saa fortsaet roligt med kosttilskud og fertility foods, som man ogsaa kalder det :) 

 

Der findes ogsaa fertilitetsyoga, som understoetter det hele paa magisk vis. F.eks. ved restorativ yoga, hvor man ellers ikke paa anden vis kan faa den fine glatte muskulatur i aeggelederne afslappet... Tankevaekkende...  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 19/1/2017 at 4:45 PM, Camillat said:

 

Ok, PB1 ;)

 

Taenk paa, at det tager 1-6 mdr at bygge systemet op og at man i nogle naturlige behandlingsmetoder siger 6 maaneder, foer et par boer gaa igang - 3 mdr detox og 3 mdr opbygning. Saa fortsaet roligt med kosttilskud og fertility foods, som man ogsaa kalder det :) 

 

Der findes ogsaa fertilitetsyoga, som understoetter det hele paa magisk vis. F.eks. ved restorativ yoga, hvor man ellers ikke paa anden vis kan faa den fine glatte muskulatur i aeggelederne afslappet... Tankevaekkende...  

Nu er vi på 3 året, og jeg har endret livsstil for ca 6 år siden. :) ingen alkohol, sigaretter, sukker,stivelse osv... 

 

Interessant det du siger om yoga, det skulle jeg virkelig ønske jeg kunne, men jeg er muskelsyg så det begrenser mig i akkurat den form for træning. Men jeg får mye anden træning igennem fysioterapi... Men hmmmmmm... Nu må jeg jo google og se om det et bevegelser jeg kan gøre! :) evt få hjælp fra fysioterapeuten :)

Tak for tips! :kiss

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Frk.Mini said:

Nu er vi på 3 året, og jeg har endret livsstil for ca 6 år siden. :) ingen alkohol, sigaretter, sukker,stivelse osv... 

 

Interessant det du siger om yoga, det skulle jeg virkelig ønske jeg kunne, men jeg er muskelsyg så det begrenser mig i akkurat den form for træning. Men jeg får mye anden træning igennem fysioterapi... Men hmmmmmm... Nu må jeg jo google og se om det et bevegelser jeg kan gøre! :) evt få hjælp fra fysioterapeuten :)

Tak for tips! :kiss

 

 

Hmm, yoga er jo mange ting og kan gradboejes i forhold til rigtig mange kroppe og tilstande. 

 

Der er 10 positioner i bogen Bliv Gravid af Nanna Stigel. Det er jo ikke fordi man saa skal lave alle 10, men lave dem, man kan og tage den lidt tilbage, saa man ikke gaar saa dybt. Maaske du kan laane den paa biblioteket? 

 

Kan du tysk? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Camillat said:

 

Hmm, yoga er jo mange ting og kan gradboejes i forhold til rigtig mange kroppe og tilstande. 

 

Der er 10 positioner i bogen Bliv Gravid af Nanna Stigel. Det er jo ikke fordi man saa skal lave alle 10, men lave dem, man kan og tage den lidt tilbage, saa man ikke gaar saa dybt. Maaske du kan laane den paa biblioteket? 

 

Kan du tysk? 

 

Kan ikke tysk, men forstår lidt indimellem... Det kan minde om norsk nogle gange syns jeg. 

Det skal IHVERTFALL prøves! :dance:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ogsaa bare for alment velbefindende :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er ikke KUN for fertilitet nej, specielt kost omlægningen.. Den er for krop og psyke! :kuller

Fertiliteten er en bonus!! :biglove

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Frk.Mini said:

Ja, det er ikke KUN for fertilitet nej, specielt kost omlægningen.. Den er for krop og psyke! :kuller

Fertiliteten er en bonus!! :biglove

 

 

Og fertilitet er jo noget krpppen tager sig tid til, naar den ikke har andet at soerge for at bringe i orden :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER