mbf

Tør ikke teste

6 indlæg i dette emne

Hej de kære damer

 

Jeg skulle have haft min mens i torsdags (28/4), men jeg har kun fået meget lidt brunligt udflåd. Men jeg tør ikke teste, da jeg er meget bange for at blive skuffet. Sagen er, min cyklus kun er 21 dage, og jeg tror måske at det kunne være fordi men cyklus er ved at blive længere. Så jeg vil høre om i også har det sådan en gang imellem, hvor i næsten ikke tør teste. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej de kære damer

Jeg skulle have haft min mens i torsdags (28/4), men jeg har kun fået meget lidt brunligt udflåd. Men jeg tør ikke teste, da jeg er meget bange for at blive skuffet. Sagen er, min cyklus kun er 21 dage, og jeg tror måske at det kunne være fordi men cyklus er ved at blive længere. Så jeg vil høre om i også har det sådan en gang imellem, hvor i næsten ikke tør teste. :)

Hej med dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med dig

Ja jeg har det helt ligesom dig, min cyklus er også meget kort 19-23 dage og er idag på CD 21 og jeg tør ikke teste. Jeg håber selvfølgelig min cyklus bliver lidt længere, da det er nemmere at holde på en graviditet så

Jeg venter en lille uge og hvis mens ikke er kommet(tror jeg den gør desværre) tester jeg. Så jeg tester på dag 28.

:bd din vej

Jeg talte med min mand om det, og han forslog det samme. Jeg tror også at han vil blive en smule skuffet, hvis jeg tester og den er negativ. Men det er dejligt at vide at jeg ikke er den eneste som er lidt nervøs for at teste. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg talte med min mand om det, og han forslog det samme. Jeg tror også at han vil blive en smule skuffet, hvis jeg tester og den er negativ. Men det er dejligt at vide at jeg ikke er den eneste som er lidt nervøs for at teste. :)

Nej du er bestemt ikke alene ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt ikke alene om det ..

Jeg går disse dage, jeg er 2 dage over tid og jeg er næsten bange for at teste for hvad nu hvis den er negativ:/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at skide grønne grise - rent ud sagt.....! :unsure

Har testsag mandag så der er en god håndfuld dage til men allerede nu er jeg på randen af sindssyge...

Mon ikk det er meget almindeligt på det her stadie af behandlings processen... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER