Lolo

Hvornår og hvordan.....

6 indlæg i dette emne

Hej piger

Håber alle stadig er med og har det godt :bd

Jeg vil bare lige høre jer hvornår og ikke mindst hvordan I har tænkt jer at fortælle familien den gode nyhed? Jeg vil nemlig rigtig gerne finde en sød måde at fortælle min familie det på, men er lidt i tvivl om hvordan.

De får det at vide lige inden pinsedagene, hvor jeg er ca. 9+5. Jeg ville egentlig gerne vente til efter nf, men Vi er altid på pinsetur hele familien og der plejer at blive hygget med rødvin og øl. Så når jeg ikke drikker noget, så vil de helt sikkert selv regne det ud og så vil jeg hellere fortælle dem det inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er muligt, venter vi med at fortælle familien (inkl. Vores børn) om familieforøgelsen, til efter NF.

Hvordan?

Tja... med Vores første fortalte vi det bare. Ikke noget særligt.

Med Nr. 2, havde vi lavet en "storebror" t-shirt og fik ham til at vise den frem.

Denne gang, har jeg en idé om at lave en lille billedbog... idéen er at der skal være et billede af Mikkel, hvor han holder et skilt der står "20.05.06" på. Et billede af Naya der skal holde et skilt hvor der står "08.05.09" og så et scanning billede hvor der skal stå "forventet ankomst 31.12.16" (eller hvad terminen nu ender med at blive)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er muligt, venter vi med at fortælle familien (inkl. Vores børn) om familieforøgelsen, til efter NF.

Hvordan?

Tja... med Vores første fortalte vi det bare. Ikke noget særligt.

Med Nr. 2, havde vi lavet en "storebror" t-shirt og fik ham til at vise den frem.

Denne gang, har jeg en idé om at lave en lille billedbog... idéen er at der skal være et billede af Mikkel, hvor han holder et skilt der står "20.05.06" på. Et billede af Naya der skal holde et skilt hvor der står "08.05.09" og så et scanning billede hvor der skal stå "forventet ankomst 31.12.16" (eller hvad terminen nu ender med at blive)

Sikke en sød måde at fortælle det på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du har fortalt det :)
Vi havde købt bøgerne "Fortæl nu, Farmor, Farfar, Mormor, Morfar, Bedstemor" som vi gav dem i gave :)
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du har fortalt det :)

Vi havde købt bøgerne "Fortæl nu, Farmor, Farfar, Mormor, Morfar, Bedstemor" som vi gav dem i gave :)

Jeg fortalte det til min mor og far, søster, svoger og niecer i weekenden :)

Til min mor og far havde jeg fundet en strikkeopskrift på en sød heldragt og spurgte meget henkastet om hun troede at hun kunne nå at strikke sådan en inden december. Først sagde hun "er det til en dukke?" :D Så var der stilhed et halvt minuts tid og så udbrød hun " Sig mig, er du gravid?!?"

Til min søster og svoger havde jeg lavet en ønskeseddel (jeg har fødselsdag i juni) hvor jeg ind imellem alle de almindelige ønsker havde skrevet gavekort til babysam, bodystockings i str 56 osv.

Min store niece var dog ikke helt sikker på at hun synes at det var verdens bedste ide med en baby mere i familien :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det var også en sød måde at gøre det på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER