Minalima

De kære graviditetsgener

8 indlæg i dette emne

Jeps, så kom den berømte træthed til mig.

De sidste 2 dage har jeg nærmest gået rundt som en zombie, så snart aftensmaden er indtaget.

I går måtte jeg også overgive mig til sofaen om formiddagen.

Jeg vågnede i nat Ca. Kl. 4... fordi jeg skulle tisse, og selv om jeg var drøntræt, endte jeg med at ligge vågen en lille times tid.... pga. Kvalme :(

Hele dagen i dag har jeg haft kvalme on/off, og jeg kan bestemt ikke lide duften af parfume (hvilket er rigtig skidt, fordi jeg hver mandag, sidder og venter i omklædningsrummet når min datter er til svømning).

Hvordan ser det ud ved jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også ekstremt træthed her. Er i forvejen en der altid er træt, så det er helt skidt nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også ekstremt træthed her. Er i forvejen en der altid er træt, så det er helt skidt nu!

Tisser konstant. Kan ikke klare parfumer eller andre stærke lugte! Udover det synes jeg allerede jeg kan se en lille forskel på min mave. Kan det virkelig passe at det går så stærkt??

Haha... ja så ser det skidt ud!

 

Tja, jeg er meget oppustet om aftenen... ved 2. graviditet gik det betydelig hurtigere med at maven voksede (og ikke pga. vægtøgning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var konstant zombietræt i uge 8 - 10.. nu er jeg i uge 11 og det går lidt bedre :)
Jeg kan stadig sagtens snuppe mig en morfar efter arbejde og så sove igen ved en 21 tiden uden problemer ;)

Og jeg havde sådan en konstant småkvalme siden uge 8... den har også lagt sig det meste af tiden, men havde dog min første "hej toilet" fredag morgen. Dét håber jeg ikke at jeg skal opleve igen.
 

Ellers står den på humørsvingninger og enormt ømme bryster (som er vokset så meget at jeg allerede har været ude og investere i en ny bh) samt muren i underlivet. :)>
Men har læst at det er helt normalt.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var konstant zombietræt i uge 8 - 10.. nu er jeg i uge 11 og det går lidt bedre :)

Jeg kan stadig sagtens snuppe mig en morfar efter arbejde og så sove igen ved en 21 tiden uden problemer ;)

Og jeg havde sådan en konstant småkvalme siden uge 8... den har også lagt sig det meste af tiden, men havde dog min første "hej toilet" fredag morgen. Dét håber jeg ikke at jeg skal opleve igen.

Ellers står den på humørsvingninger og enormt ømme bryster (som er vokset så meget at jeg allerede har været ude og investere i en ny bh) samt muren i underlivet. :)>

Men har læst at det er helt normalt.

Jeg er begyndt at træne igen og synes det har givet mig lidt mere overskud og bedre humør!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sluppet for kvalmen den sidste uges tid og brysterne er stort set ikke ømme mere. Synes godt nok det gik hurtigt over og tror måske også det kommer igen?

Holder dog stadig ikke til lange dage og render til tider stadig rundt som en zombie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sluppet for kvalmen den sidste uges tid og brysterne er stort set ikke ømme mere. Synes godt nok det gik hurtigt over og tror måske også det kommer igen?

Holder dog stadig ikke til lange dage og render til tider stadig rundt som en zombie.

Det var ikke længe jeg slap.

Mine bryster er stadig ikke særlig ømme, men skal love for jeg er ramt af kvalme igen.

+ jeg nu vågner om natten fordi jeg skal tisse.

Føler mig som en zombie med kvalme, der ikke kan huske hvad jeg lavede for 5 minutter siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ikke længe jeg slap.

Mine bryster er stadig ikke særlig ømme, men skal love for jeg er ramt af kvalme igen.

+ jeg nu vågner om natten fordi jeg skal tisse.

Føler mig som en zombie med kvalme, der ikke kan huske hvad jeg lavede for 5 minutter siden.

Det har jeg læst er ret normalt i uge 12... at man glemmer alting.

Det skulle være hormornerne der gør det :) ikke at det er en stor trøst....

 

Jeg har været plaget af, at jeg ikke har kunne spise ret meget af gangen..... og har faktisk tabt mig 2 kg. siden jeg blev gravid (er i 12 uge nu) og blev lidt nervøs, men fik så læst i en bog at det kunne sagtens ske når kvalmen tog appettiten og man ikke skulle være urolig :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER