Minalima

dårlig timing

8 indlæg i dette emne

jeg ved der er meget længe til, men lige nu har jeg fået en større bekymring.

Har en mand der skal starte uddannelse som kølemontør i år.

Indtil videre arbejder han i et firma, og skal så videre med uddannelsen som kølemontør senere.

Problemet er, at det er med et 20 ugers skoleophold (hvor han kun er hjemme i weekenderne).... med mulig start til august... eller til JUL (som i meget tæt på min termin)  :(

 

Så mig og mine hormoner frygter lidt at skulle stå helt alene med en nyfødt og vores 2 andre børn (som heldigvis er så store at de kan hjælpe til), HVIS han ender med at skulle afsted til jul/efter juleferien. I det tilfælde må det siges at være dårlig timing!

Ved godt det langt fra er sikkert at det bliver sådan, men har lige fået det fået det at vide her til aften.

 

:huug

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ved der er meget længe til, men lige nu har jeg fået en større bekymring.

Har en mand der skal starte uddannelse som kølemontør i år.

Indtil videre arbejder han i et firma, og skal så videre med uddannelsen som kølemontør senere.

Problemet er, at det er med et 20 ugers skoleophold (hvor han kun er hjemme i weekenderne).... med mulig start til august... eller til JUL (som i meget tæt på min termin)  :(

 

Så mig og mine hormoner frygter lidt at skulle stå helt alene med en nyfødt og vores 2 andre børn (som heldigvis er så store at de kan hjælpe til), HVIS han ender med at skulle afsted til jul/efter juleferien. I det tilfælde må det siges at være dårlig timing!

Ved godt det langt fra er sikkert at det bliver sådan, men har lige fået det fået det at vide her til aften.

 

:huug

Kan han ikke spørge om det er muligt at komme afsted til august i stedet for efter jul? Hvis han nu forklarer dem situationen kan det være at de vil prøve at tage lidt hensyn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg virkelig. For et forløb til jul er ikke umuligt, bare ikke særlig hensigtsmæssigt.

Meeeeen, nu skal jeg nok lige have overstået de første Scanning er før han kan snakke med dem om det.

Der er som sagt længe til endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg virkelig. For et forløb til jul er ikke umuligt, bare ikke særlig hensigtsmæssigt.

Meeeeen, nu skal jeg nok lige have overstået de første Scanning er før han kan snakke med dem om det.

Der er som sagt længe til endnu

Det har du ret i. Men jeg håber virkelig for dig at de vil tage lidt hensyn. Det er bare ikke optimalt at starte livet med en lille ny med at far er væk det meste af tiden.

Jeg håber det hele falder på plads for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du ret i. Men jeg håber virkelig for dig at de vil tage lidt hensyn. Det er bare ikke optimalt at starte livet med en lille ny med at far er væk det meste af tiden.

Jeg håber det hele falder på plads for jer.

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg åbnede sidste år en restaurant hvor han står alene i køkkenet med en køkken assistent. Det betyder at jeg er helt alene med min datter 5 dage i ugen. Det kommer også til at være sådan når baby kommer. Det bliver hårdt. Desuden er december vores mest travle måned, så vi kan ikke engang lukke ned sådan at han kan være hjemme de første par uger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg åbnede sidste år en restaurant hvor han står alene i køkkenet med en køkken assistent. Det betyder at jeg er helt alene med min datter 5 dage i ugen. Det kommer også til at være sådan når baby kommer. Det bliver hårdt. Desuden er december vores mest travle måned, så vi kan ikke engang lukke ned sådan at han kan være hjemme de første par uger..

Så er det vi skal se det positive i det... vi har begge "større børn" der kan hjælpe til/er selvhjulpne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis. Det er jo ikke uden grund at kvinder er det stærke køn! ;) desuden er jeg sikker på at mændene er super nærværende når de er hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER