sos1009

Bekymringer

9 indlæg i dette emne

Hej piger!

Dette er min tredje graviditet. Første graviditet sad uden for livmoderen. Anden graviditet forløb fint og fik den smukkeste pige ud af det. Nu er jeg 8 år senere lykkeligt gravid igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps... Og her er det også 8 år siden sidste graviditet.

Jeg har en hel del kraftige jag, især i venstre side.

Det vare ikke længe, men det gør ondt ad H til!

Er kun 4+4. Hvor langt er du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 5+4 med termin den 24 december. Det bliver et lille julebarn! ☺️

Jeg håber det bare er ligament smerter og at jeg bekymrer mig alt for meget. Har måske også bare glemt hvordan det var i sidste graviditet, og at det egentlig føltes på samme måde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også ret sikker på jeg har glemt en god del af det, fra sidste gang.

Tager det dog mere roligt denne gang, men er helt klart ligeså utålmodig som sidst :D

Mener at have hørt at når man har mere end 7 år siden sidste graviditet, så kan man regnes for at være som "1. Gangs"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er helt klart også lige så utålmodig som sidste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er helt klart også lige så utålmodig som sidste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet nogle jag i sidste uge og ugen før det. Nogle af dem syntes jeg var ret slemme og jeg blev også bekymret. Jeg er nu 6+5 og har fået bekræftet at graviditeten sidder som den skal.

Jeg tror ikke du skal være bange for det. Men hvis det bliver ved længe, kan du prøve at kontakte lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til læge i morgen! Glæder mig.. Håber at hun kan mærke den sidder som det skal :) Jeg har ikke mærket noget til stik og jag hele dagen i dag, så håber det er slut med det nu. Fik du det bekræftet af lægen eller ved en scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til læge i morgen! Glæder mig.. Håber at hun kan mærke den sidder som det skal :) Jeg har ikke mærket noget til stik og jag hele dagen i dag, så håber det er slut med det nu. Fik du det bekræftet af lægen eller ved en scanning?

Jeg var til en scanning for nogle dage siden.

Jeg håber at lægen kan give dig et godt svar.

Men jeg tror dog stadig at vores bebyer er meget meget små. Jeg tvivler på at en læge vil kunne mærke noget. Det er også tidligt med scanninger. Jeg har fået indtrykket af at når man er 7+, så er det lettere at vurdere på en scanning og måske også ved at mærke på maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER