lpd

Bukser til tyk baby

11 indlæg i dette emne

Hvor køber jeg bukser til en bebs med kæmpe dunk? Gerne a la dem fra HM med fødder i, bare uden fødder. Det er så synd at hans mave bliver helt mast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med de der basis bukser de har i h og m, de der "dasebukser" kalder jeg dem når voksne går i sådan nogen.. Det der basis hvor man får 3 for 2.. Jeg kan ikke finde ud af at linke fra mobilen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HIhihi nååååååhr :biglove :biglove Tykke babymaver er simpelthen det sødeste :loveshower

Nå, men jeg har jo en del erfaring med dette, da både min ældste og yngste er nogle veritable flæskebebser! Jeg synes egentlig, at Name It laver nogle ret fine bukser med meget brede elastikstykker, som ikke maser mavserne. Og ellers er jeg også ret glad for sparkedragter, som jo i hvert fald ikke presser på de små mavser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var stærkt glad for Bilkas velour bukser til Markus da han var en lille prop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syr du?

Jeg synes Laralils mønster på babybukser er fantastisk. Og så kan du jo tilpasse det så det passer flødebabyen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået et par bukser fra Molo som er pænt brede. Lille J har også en dejlig tøndeformet mave. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg opgav stort set almindelige bukser. Nu bruger vi mest leggins str. 5-6 år, hvor jeg så klipper en god længde af benene. De sidder dejligt løse når det er så stor en størrelse. Kan købes i kvickly til mellem 50 og 70 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, vi har endnu ikke fundet sparkedragter/heldragter han kan passe.

Vi har de velourbukser fra Bilka og de er alt alt for stramme :(

Jeg orker ikke rigtigt at sy selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for forslag, kigger lige nærmere på de forskellige! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER