Lisahenø

Celleforandringer og keglesnit-operation

4 indlæg i dette emne

Hej alle!

Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby i 15 måneder nu.

Jeg er 25 og har siden jeg var 23 år, haft celleforandringer i livmoderhalsen .. Nu var jeg til kontrol i onsdags og fik af vide at hvis de stadig var moderate, så ville de lave en keglesnit-operation - hvilket jeg har det fint med!

Hun fortalte også at man nu, kun fjerner 1 cm hvor før fjernede man 2-3, men der er stadig risiko for at føde for tidligt, så der bliver selvfølgelig holdt ekstra øje med en ..

Har nogen af jer prøvet det, og ved om man skal sætte projekt baby på stand-by?

Vi har nemlig tid på fertilitetsklinikken D. 19 maj og vi har bare ventet på den tid siden februar ..

Min kærestes sædkvalitet er helt fin, så vi ved jeg er problemet, men celleforandringer skulle ikke påvirke fertiliteten vel?

Undskyld det lange opslag, men Google hjælper mig ikke rigtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Keglesnits lige oveni baby tænker jeg ikke kan lade sig gøre. Men når det er helet tror jeg ikke det har betydning for fertiliteten.

Jeg fik også en ekstra scanning i uge nogen og tyve pga keglesnit, men alt så fint ud, så de havde ikke behov for at lave ekstra kontroller.

Håber ikke keglesnittet kommer til at rykke på jeres tid :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle!

Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby i 15 måneder nu.

Jeg er 25 og har siden jeg var 23 år, haft celleforandringer i livmoderhalsen .. Nu var jeg til kontrol i onsdags og fik af vide at hvis de stadig var moderate, så ville de lave en keglesnit-operation - hvilket jeg har det fint med!

Hun fortalte også at man nu, kun fjerner 1 cm hvor før fjernede man 2-3, men der er stadig risiko for at føde for tidligt, så der bliver selvfølgelig holdt ekstra øje med en ..

Har nogen af jer prøvet det, og ved om man skal sætte projekt baby på stand-by?

Vi har nemlig tid på fertilitetsklinikken D. 19 maj og vi har bare ventet på den tid siden februar ..

Min kærestes sædkvalitet er helt fin, så vi ved jeg er problemet, men celleforandringer skulle ikke påvirke fertiliteten vel?

Undskyld det lange opslag, men Google hjælper mig ikke rigtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER