Lisahenø

Celleforandringer og keglesnit-operation

4 indlæg i dette emne

Hej alle!

Min kæreste og jeg har været igang med projekt baby i 15 måneder nu.

Jeg er 25 og har siden jeg var 23 år, haft celleforandringer i livmoderhalsen .. Nu var jeg til kontrol i onsdags og fik af vide at hvis de stadig var moderate, så ville de lave en keglesnit-operation - hvilket jeg har det fint med!

Hun fortalte også at man nu, kun fjerner 1 cm hvor før fjernede man 2-3, men der er stadig risiko for at føde for tidligt, så der bliver selvfølgelig holdt ekstra øje med en ..

Har nogen af jer prøvet det, og ved om man skal sætte projekt baby på stand-by?

Vi har nemlig tid på fertilitetsklinikken D. 19 maj og vi har bare ventet på den tid siden februar ..

Min kærestes sædkvalitet er helt fin, så vi ved jeg er problemet, men celleforandringer skulle ikke påvirke fertiliteten vel?

Undskyld det lange opslag, men Google hjælper mig ikke rigtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået foretaget keglesnit, og det har slet ikke påvirket noget... Altså selvfølgelig skulle jeg hele ordentligt op også sådan, men det går ret hurtigt (2 uger). Jeg ved ikke om celleforandringer kan modvirke en graviditet, men jeg tvivler på det når det er lette/moderate celleforandringer.

Jeg fik slet ikke fjernet en centimeter! Nok nærmere et par mm., og min egen læge kan slet ikke se at jeg har fået foretaget keglesnit (jeg fik det gjort hos mil gynækolog). :)

Jeg har bare fået at vide, at jeg skal huske at oplyse det når jeg bliver gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay, men jeg fortalte dem allerede for et år siden at vi planlagde baby, men de sagde bare det påvirkede ingenting, de ville først operere når jeg var færdig med at føde børn - men da jeg var der i onsdags sagde de at hvis de stadig var moderate ville de operere, så jeg tror vi skal springe over at prøve i denne måned :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok meget godt! De laver i hvert fald ikke keglesnittet hvis du er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER