HeidiMarie

Maj testerne ☺️

183 indlæg i dette emne

Jeg er officielt ude. Min mens dukkede op i dag, så nu er cyklus igen 28 dage. Tillykke til jer der allerede har testet positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er officielt ude. Min mens dukkede op i dag, så nu er cyklus igen 28 dage. Tillykke til jer der allerede har testet positiv u

 

Øv  øv - held og lykke næste cyklus :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Sender masser af :bd din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv - held og lykke næste cyklus :bd

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak manden har sagt at han i hvert fald vil gøre hvad han kan for, at jeg får mit ønske opfyldt til min fødselsdag ♥

Årh det lyder dejligt - det må da også være den perfekte fødselsdagsgave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder dejligt - det må da også være den perfekte fødselsdagsgave :loveshower

Helt sikkert. Det er virkelig det eneste jeg ønsker mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert. Det er virkelig det eneste jeg ønsker mig

 

Jeg kan godt huske alle de følelser og tanker - jeg var gravid for første gang for 3 ½ år siden og håber så at denne graviditet bliver til mit første barn. Jeg tror jeg har været hele følelsesregistrerer igennem fra: "det er det eneste jeg ønsker" til "så kan det også være lige meget". Så jeg føler virkelig med dig og håber inderligt det bliver jeres tur. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt huske alle de følelser og tanker - jeg var gravid for første gang for 3 ½ år siden og håber så at denne graviditet bliver til mit første barn. Jeg tror jeg har været hele følelsesregistrerer igennem fra: "det er det eneste jeg ønsker" til "så kan det også være lige meget". Så jeg føler virkelig med dig og håber inderligt det bliver jeres tur. :bd

Så er det at man føler mam brokker sig over ingenting. Jeg håber virkelig for dig, at du får en sund og rask baby til januar ♥️ Jeg har en datter på snart 18 mdr. De er det hele værd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne på listen d. 18. maj, selvom der ikke skulle være så stor chance denne gang :-) Tillykke til jer der er gravide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne på listen d. 18. maj, selvom der ikke skulle være så stor chance denne gang :-) Tillykke til jer der er gravide!

:bd din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det at man føler mam brokker sig over ingenting. Jeg håber virkelig for dig, at du får en sund og rask baby til januar ♥ Jeg har en datter på snart 18 mdr. De er det hele værd

Nej det var bestemt ikke sådan ment - jeg mener at alle har ret til de følelser man nu engang har i hele det her projekt, det er ikke noget man kan styre.

Tusind tak, jeg håber virkelig også at det er vores tur til at opleve at blive forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I andre nogen symptomer? Mine bryster føles store og tunge. Men har de så også gjort i ugen op til mens i de tre IUIforsøg men denne gang er de så også VIRKELIG vokset og det plejer de ikke. Så can it be :wub

Det skal dog siges at jeg har rigtig store bryster i forvejen som ofte går meget op og ned i størrelse når vægten svinger lidt. Men jeg håber!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I andre nogen symptomer? Mine bryster føles store og tunge. Men har de så også gjort i ugen op til mens i de tre IUIforsøg men denne gang er de så også VIRKELIG vokset og det plejer de ikke. Så can it be :wub

Det skal dog siges at jeg har rigtig store bryster i forvejen som ofte går meget op og ned i størrelse når vægten svinger lidt. Men jeg håber!

Jeg har haft ømme bryster og nipples siden æl og så er de mega tunge. Idag har jeg hovedpine og kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft ømme bryster og nipples siden æl og så er de mega tunge. Idag har jeg hovedpine og kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Jeg krydser fingre for dig :bd

Krydser også fingre for dig - :bd din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft ømme bryster og nipples siden æl og så er de mega tunge. Idag har jeg hovedpine og kvalme Tester imorgen hvis mens ikke dukker op(har murren, stikken og jag i underlivet idag), så tror mens er på vej

 

Krydser fingrer for at det er et tegn på noget andet :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingrer for at det er et tegn på noget andet :bd

Hvor er du sød, tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også ude for denne omgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også ude for denne omgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også ude for denne omgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også ude for denne omgang

:bd til alle jer andre ☀

 

Øv øv - kæmpe kram og masser af :bd til næste cyklus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha stadig 13 dage til test dage endnu.. Vi er igang med stor hus renovering med maler arbejde og nye møbler, så tid og overskud til hygge er godt nok halveret denne cyklus, men jeg har tilgengæld mindre fokus på mit lidt for besatte pb, til tider.. Måske det giver pote i den sidste ende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved os gav det først pote da tankerne kunne farer andre steder end pb. :) vi håber på det bedste for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en positiv blodprøve!!! JEG ER GRAVID!!!  :loveshower  :loveshower  :loveshower

 

:bd til jer andre og stort  :kram til dem er har fået mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER