HeidiMarie

Maj testerne ☺️

183 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne lige hoppe med - jeg vil gerne på på mandag den 2.maj.

Jeg plejer at bløde dag 9, Maks dag 10 efter ÆL og er pt på dag 11. Har masser af muren og smerter, men ingen blødning.

Så jeg prøver sku lige et testhold.

Held og lykke til alle :bd

Det lyder næsten som mig, hvilket betyder det er svært for ægget at nå at sætte sig fast..

:bd til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt vi allerede er så mange på til næste måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at teste idag... og den var selvfølgelig bragende negativ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at teste idag... og den var selvfølgelig bragende negativ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for positiv test snart :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :kram og i lige måde søde du

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder næsten som mig, hvilket betyder det er svært for ægget at nå at sætte sig fast..

:bd til dig

Ja det kan være ret frustrerende . Der har virkelig været gang i underlivet til aften men ikke skyggen af blod, så er spændt på hvad jeg vågner op til i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan være ret frustrerende . Der har virkelig været gang i underlivet til aften men ikke skyggen af blod, så er spændt på hvad jeg vågner op til i morgen

Krydser i hvert fald fingre for ingen mens og positiv test :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser i hvert fald fingre for ingen mens og positiv test :bd

Tusind tak og i lige måde <3

På trods af heftig aktivitet i underlivet i aftes er der ikke spor af blod her til morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at teste her til morgen. Jeg har haft mens lignende smerter de sidste to aftener og bølgende kvalme i to dage, især efter mad, så jeg snuppede mig sku lige en test. Jeg pletblødte en enkelt går tidligt i går aftes med noget slim og så var der en lille smule rødt på papiret her til morgen, men med de smerter jeg har i underlivet, så kan jeg ikke forstå at blodet ikke fosser ud (undskyld!)  :D

 

Manden og jeg kan begge se en streg, jeg tror jeg er 3+6 (måske kun 3+5), men jeg synes godt nok det er svært at tage billede af - jeg har dog prøvet alligevel.

 

Jeg har været gravid to gange før, som endte i SA. Begge gange er den ikke blevet knald-tydelig den første uge, jeg har dog haft en "mild mens", så jeg tager det som et positivt tegn at jeg pt ikke bløder endnu. Begge gange blødte jeg på det tidspunkt som jeg normalt gør i en cyklus, nemlig 3+3/3+4, så for mig er det endnu et tegn.  :kuller

 

Jeg håber og krydser for at heldet er med os denne gang og at 3. gang er lykkens gang. Og så vil jeg teste igen i overmorgen - ej hvem prøver jeg at snyde, jeg tester selvfølgelig igen i morgen  :badgirl

post-6426-0-18559800-1462083221_thumb.jp

post-6426-0-48544400-1462083236_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare af listen igen. Har fået menstruation flere dage før tid idag, så dette var heller ikke vores måned. Synes det er skræmmende at tænke på, at hvis det var lykkedes i første hug, havde jeg haft termin start oktober, men hvis det lykkes næste gang er det midt februar. Jeg vil bare gerne blive gravid nu. Jeg ved godt, at jeg ikke har "ret" til at brokke mig, da vi ikke har været i gang særligt længe, men fuck hvor er det hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke nået at komme på listen, men har i dag taget en positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spirrevip - jeg syntes det er helt i orden at brokke sig. For hey .. det er squ da irriterende når det ikke vil lykkedes. Det er vel også det, dette her forum er til ? At vi kan snakke sammen og støtte hinanden? Vi håber på næste måned for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke nået at komme på listen, men har i dag taget en positiv test :)

Rigtig hjertelig tillykke med det - så håber jeg at vi skal følges :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare af listen igen. Har fået menstruation flere dage før tid idag, så dette var heller ikke vores måned. Synes det er skræmmende at tænke på, at hvis det var lykkedes i første hug, havde jeg haft termin start oktober, men hvis det lykkes næste gang er det midt februar. Jeg vil bare gerne blive gravid nu. Jeg ved godt, at jeg ikke har "ret" til at brokke mig, da vi ikke har været i gang særligt længe, men fuck hvor er det hårdt.

Det er helt okay at sige øv og synes det hele er træls engang i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare af listen igen. Har fået menstruation flere dage før tid idag, så dette var heller ikke vores måned. Synes det er skræmmende at tænke på, at hvis det var lykkedes i første hug, havde jeg haft termin start oktober, men hvis det lykkes næste gang er det midt februar. Jeg vil bare gerne blive gravid nu. Jeg ved godt, at jeg ikke har "ret" til at brokke mig, da vi ikke har været i gang særligt længe, men fuck hvor er det hårdt.

Det er helt okay at komme ud med sine frustationer

Kæmpe :kram din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke nået at komme på listen, men har i dag taget en positiv test :)

Stort tillykke til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke nået at komme på listen, men har i dag taget en positiv test :)

Nåede du at opstarte med Vitex?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg er et monster.

Tog en test her til aften også - den er tydeligere end den i morges (testede også tydeligere om eftermiddagen end om morgenen de sidste gange)

Stadig svær at tage billede af  :ba

Har haft noget lyserød udflåd idag, en lille bitte smule frisk blod og noget brunt udflåd! - masser af muren i underlivet, jag helt om i lænden, ømme bryster og kvalme - hader ventetid, vil bare gerne have en knaldpositiv test og en scanning der viser alt er ok  :bd

post-6426-0-58171100-1462131623_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog jo selvfølgelig en test igen til morgen og der er stadig en fin lille streg på. Så jeg tror sku den er god nok, der er vel ikke så mange teste der kan snyde mig - jeg må bare vente på at den bliver tydeligere og så skal jeg overbevise mig selv om at jeg er gravid  :stork 

Jeg havde ellers så ondt i aftes og fordi der havde været blod i løbet af dagen, at jeg var sikker på jeg fik mens her til morgen, så jeg havde taget bind på i seng, men der er intet her til morgen.  :bunny 

Så vi skal i følge mine beregninger være forældre den 9. januar!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der tjekket med endnu en test - gårdagens test var en af de billige fra Normal og man kan jo være bange for de ikke virker.. men der er vidst ingen tvivl.

 

Den er så bragende positiv som den overhovedet kan være..

Så den 1. Maj blev altså min dato :D

post-12380-0-50422400-1462172296_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke igen. Heldige heldige dig. Må man godt være misundelig, hvis man samtidig stadig under dig det? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke igen. Heldige heldige dig. Må man godt være misundelig, hvis man samtidig stadig under dig det? ;)

Selvfølgelig må man det :)

Og tusind tak igen ..

 

Det er som om det lige blev lidt mere virkeligt for mig nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Jeg er ny herinde og det er første måned ( april ) vi er igang. 

Jeg er på dag 27 og har en cyklus på omkring de 28/29 dage så jeg vil gerne på maj testlisten da jeg forventer at teste onsdag d. 4 maj. 

Såfremt min mens. selvfølgelig ikke er dukket op inden :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke begge to :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER