Mistel

Mit kræsne barn

30 indlæg i dette emne

Ok måske falder der nogle brikker på plads nu med savleri/umoden kæbemuskulatur - måske noget der kan arbejdes med.

Sjovt at han pludselig elsker bananer igen. Du skal nok ikke blive ved med at give ham dem i de mængder da de jo godt kan virke stoppende. En om dagen burde være nok ;) Men man blir da glad når sygdommen er ovre og apetitten skal indhentes så der blir guffet. Yay

Jaaaa jeg ved det godt ;) jeg blev bare glad over han vil spise noget som ikke er kiks!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaa jeg ved det godt ;) jeg blev bare glad over han vil spise noget som ikke er kiks!

:D jeg havde også givet ham alle de bananer, han ville æde :D

For et år siden var vi på stor familieweekend, hvilket gik fint, men det stressede junior nok til, at han stort set ikke rørte en krumme hele weekenden. Min mand fik totaaaalt carte blanche til at købe alt det til junior, som jeg normalt siger nej til, da vi vendte hjemad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig, de skal bare spise noget så der kan blive fyldt på igen efter sådan en omgang :) Her ryger alle "regler" også ifbm sygdom, så hedder det saftevand, is og popcorn osv hvis bare noget kan friste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo - længere oppe i tråden kan man også læse - mit barn har spist ren sukker! SCORE! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol mmmmmm, farin :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER