Tullemor86

Jeg er så skuffet over min mors reaktion!!

17 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen sur, skuffet og ked af det over min mors udmelding. Sådan plejer hun bare aldrig at være!

Jeg fortalte hende i går, at vi prøver at få nr. 2, men pb går ikke så godt. Jeg har netop misset denne cyklus også, og jeg synes generelt det hele er rigtig øv lige nu :(

Gud hjælpe mig om hun så ikke bare svarer efter en hurtig hovedregning, at jeg skal da bare være glad for, det ikke lykkedes denne gang, for ellers havde jeg jo fået termin d. 30. december. Det var som om, jeg var en dårlig mor, fordi jeg kunne finde på at byde mit kommende barn at have fødselsdag omkring jul/nytår.

Jeg var simpelthen målløs og gider absolut ikke snakke baby med hende igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv også! Det var jo bare slet ikke det, du havde brug for at høre i den situation. Hun skulle selvfølgelig have trøstet dig og ikke noget som helst andet!! Jeg har 3 fødselsdage i min familie mellem jul og nytår og et par stykker umiddelbart efter - det er der ikke noget i vejen med.

Hvor er det bare træls at pb ikke går så godt som I kunne ønske. Jeg håber snart det ændrer sig for jer, så I kan få jeres 2'er.

Kh og varme tanker fra Katrine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv også! Det var jo bare slet ikke det, du havde brug for at høre i den situation. Hun skulle selvfølgelig have trøstet dig og ikke noget som helst andet!! Jeg har 3 fødselsdage i min familie mellem jul og nytår og et par stykker umiddelbart efter - det er der ikke noget i vejen med.

Hvor er det bare træls at pb ikke går så godt som I kunne ønske. Jeg håber snart det ændrer sig for jer, så I kan få jeres 2'er.

Kh og varme tanker fra Katrine.

Ja lige præcis! Alt jeg havde brug for var bare lidt sympati og et knus. Jeg ved simpelthen ikke, hvad der gik af hende. Men hun fik mig da rigtig til at tænke over, hvordan det ville være at ha' fødselsdag slut december, så jeg er glad for at læse din besked.

Tak skal du ha' :) Forhåbentlig står jeg snart med to fine streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det da lige meget hvilken månede/dag bebs kommer. Bare han/hun kommer.

Øv for en kommentar!

Jeg hepper på dig og håber den kommet på en helt særlig dag ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ihvertfall få en knus herfra!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kommentar fra din mor. Helt ærligt så er det jo lige meget hvornår ens barn har fødselsdag, life præcis den dag er jo fantastisk uanset hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det kan jeg sørme godt forstå, du bliver ked af! :kram

Nu kender jeg hverken dig eller din mor, men min helt umiddelbare reaktion var, at hold da op hvor hun da bare lige jokkede i spinaten der! Og at det måske bare var hendes virkelig klodsede måde at sige, det skal nok gå, det kommer, når det kommer? Især hvis hun ikke plejer at være sådan? 

Jeg har selv været lidt forskelligt igennem inden det lykkedes os at få vores søn, og nogle gange siger folk bare nogle uhyrlige ting, fordi de ikke fatter, hvor vanvittig følsomt det er, når tingene ikke lige arter sig, som man har håbet.

Kan du sige til hende, at du ærlig talt synes, det var en lidt ufølsom kommentar, så hun forstår, at du altså ikke synes, det er ret sjovt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at du står tilbage med så ubehagelig en følelse :(

Jeg kender jo ikke jeres forhold, men kan det have været et mislykket forsøg på at trøste dig og finde "det gode" i en situation hvor der ikke rigtig er noget godt at finde - det er nok hårdt for hende at se at det gør ondt på dig og så prøver hun måske at "fixe" det?

Man er så følsom når det drejer sig om pb og jeg tror det kan være svært for andre at forstå, så jeg synes du skal fortælle hende hvordan du har det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at du står tilbage med så ubehagelig en følelse :(

Jeg kender jo ikke jeres forhold, men kan det have været et mislykket forsøg på at trøste dig og finde "det gode" i en situation hvor der ikke rigtig er noget godt at finde - det er nok hårdt for hende at se at det gør ondt på dig og så prøver hun måske at "fixe" det?

Man er så følsom når det drejer sig om pb og jeg tror det kan være svært for andre at forstå, så jeg synes du skal fortælle hende hvordan du har det :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også, at det var en måde at forsøge at muntre dig lidt op på - selvom måden måske var lidt kejtet.

 

Tror ikke du skal lægge mere i det ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det da lige meget hvilken månede/dag bebs kommer. Bare han/hun kommer.

Øv for en kommentar!

Jeg hepper på dig og håber den kommet på en helt særlig dag ❤

Tak skal du ha'❤

Ja jeg er også bedøvende ligeglad med, hvornår nr 2 baby kommer... bare h*n kommer på et tidspunkt. Det er jo desværre ikke os alle, der kan planlægge sin graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ihvertfall få en knus herfra!

:kram

Taaak for det dejlige knus❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kommentar fra din mor. Helt ærligt så er det jo lige meget hvornår ens barn har fødselsdag, life præcis den dag er jo fantastisk uanset hvad.

Jeg tror, hun er egoistisk og tænkte, det vil passe hende dårligt at skal til fødselsdag hvert år mellem jul og nytår.

Men jeg har selv fødselsdag den 1. december, og jeg har da altid elsket at fejre fødselsdag lige op til jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også umiddelbart at det var hendes - omend en klodset, måde at prøve at trøste på...

Hun er måske blevet overrasket over din udmelding og ikke har vidst hvordan hun skulle reagere og så blev det lidt uheldigt i forsøget på at finde noget positivt..

F.eks. Jeg havde en veninde der prøvede at blive gravid, blev det men aborterede... Hun fortalte det til sine forældre hvis reaktion var: øv det var synd men det var godt det skete inden man så liv :huh

Heller ikk en heldig reaktion men de havde jo ikk vidst noget inden eller gået og glædet sig så derfor reagerer folk anderledes end man måske lige havde brug for...

Håber ikk det blev for rodet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var min intention at få svaret jer alle personligt, men oven på en travl weekend hvor vi har fejret min datters 2-års fødselsdag og en spontan abort, er overskuddet desværre ikke til det :(

Jeg troede jo faktisk, vi havde misset denne cyklus, da jeg begyndte at bløde fem dage før tid. Men da jeg havde ømme bryster og generel bare en anderledes følelse i kroppen, testede jeg alligevel i onsdags og sørme ikke om den var positiv!! :) Det endte så med en abort her til morgen, så jeg er rigtig trist lige nu.

Men jeg tror, I har ret i, at min mor ikke har vist, hvordan hun skulle reagere. Og så er hendes svar desværre kommet meget uheldigt ud. Når jeg lige er mentalt oven på igen, vil jeg tage en snak med hende omkring det hele.

Men jeg vil sige tak for al jeres støtte og jeres svar❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Å det var trist at høre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER