Lolo

Fra tydelig positiv graviditetstest til svag

15 indlæg i dette emne

Hej alle

Håber der er nogen der kan bidrage lidt her.

Jeg havde en SA i november og er nu blevet gravid igen. Testede positiv første gang ca. 4+2. Testede derefter bragende positiv yderligere to gange med to dages mellemrum.

Havde en enkelt test mere liggende, så her til morgen skulle jeg da lige prøve igen. Og nu er testen pludselig meget svag. Er virkelig ked af det lige nu og tænker at der nok er endnu en SA på vej :( Jeg er nu ca. 5+6 og mener at den burde være tydelig positiv.

Er der nogle af jer andre der har prøvet noget lignende og med hvilket resultat?

Det er den samme slags test jeg har brugt hver gang og alle gange testet på morgenurin. Jeg har også haft fine graviditetssymptomer med niven, jag, ømme bryster og brystvorter og generelt en del murren i underlivet. I dag er der ikke skyggen af ømme bryster, men dog stadig en smule murren i underlivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det trods alt er positivt, at dine tests har været bragende positive. For da jeg oplevede en bio nåede de aldrig at blive knaldtydelige - så måske det har været en dårlig test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det trods alt er positivt, at dine tests har været bragende positive. For da jeg oplevede en bio nåede de aldrig at blive knaldtydelige - så måske det har været en dårlig test?

Jeg håber SÅ meget at du har ret. Og så må læringen i dette være; LAD VÆRE MED AT BLIVE VED MED AT TESTE!

Der er jo alligevel ikke noget som helst jeg kan gøre ved det hvis det ender i en SA igen, så det var dumt at teste. Er skide nervøs i forvejen og dette hjalp mig da ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikk regne med at en graviditet forløber som det skal ved udvikling af teststreg.

Så længe der er en streg er den god nok. For det kan hænde at der ikke er kommet lige så meget farve i den sidste test, som i de andre. Altså mine test blev aldrig super positive overhovedet. Og jeg er nu 13+0 og så en livlig lille bebs i går. Så op med humøret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikk regne med at en graviditet forløber som det skal ved udvikling af teststreg.

Så længe der er en streg er den god nok. For det kan hænde at der ikke er kommet lige så meget farve i den sidste test, som i de andre. Altså mine test blev aldrig super positive overhovedet. Og jeg er nu 13+0 og så en livlig lille bebs i går. Så op med humøret

Åh hvor dejligt! Stort tillykke ❤

Og tusind tak for svar. Jeg tror som sagt bare at jeg skal holde mig langt væk fra tests fra nu af. Men hjernen kører altså bare på højtryk når man først har oplevet SA en gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens være uden betydning.. Det kommer an på hvor meget du har drukket det sidste stykke tid, hvad du har spist og hvor aktiv du har været.. Og så er der også forskel på teste.. Det kan også være du er en der laver knald positiv teste om aftenen og nogen gør det jo om morgenen så det er forskelligt hvornår man får testet.. :)

Op med modet..!

Det bedste er at lytte til ens mavefornemmelse.. Vi kvinder har tit en meget tydelig instinktiv følelse af om det er rigtigt eller forkert hvor meget hovedet end prøver at vende det den ene eller anden vej.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen tests kan blive svage, hvis koncentrationen af hcg er meget høj.. Hvis du kunne finde samme slags test og så fortynde din urin for at se om testen bliver tydelig igen, så kan det være derfor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens være uden betydning.. Det kommer an på hvor meget du har drukket det sidste stykke tid, hvad du har spist og hvor aktiv du har været.. Og så er der også forskel på teste.. Det kan også være du er en der laver knald positiv teste om aftenen og nogen gør det jo om morgenen så det er forskelligt hvornår man får testet.. :)

Op med modet..!

Det bedste er at lytte til ens mavefornemmelse.. Vi kvinder har tit en meget tydelig instinktiv følelse af om det er rigtigt eller forkert hvor meget hovedet end prøver at vende det den ene eller anden vej.. ;)

Tak for svar. Det gav en smule mere ro i maven.

Men det er netop det jeg synes der er svært.........altså at mærke om det er rigtigt eller forkert. Men det er nok bare fordi jeg er nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen tests kan blive svage, hvis koncentrationen af hcg er meget høj.. Hvis du kunne finde samme slags test og så fortynde din urin for at se om testen bliver tydelig igen, så kan det være derfor..

Ok det var jeg ikke klar over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lolo! Stort tillykke med positiv test! Håper virkelig den sitter denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lolo! Stort tillykke med positiv test! Håper virkelig den sitter denne gang!

Jeg tror ikke du skal bekymre dig. :)

God knus og masser af :bd til dig!

Tusind tak! Jeg krydser virkelig også fingre for at den bliver hængende denne gang.

Og nu må det da også snart være din tur! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe nogle andre tests, og så teste igen med morgenurin :) kan godt forstå du er nervøs, jeg havde gjort det samme!  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak! Jeg krydser virkelig også fingre for at den bliver hængende denne gang.

Og nu må det da også snart være din tur! :bd

Enig.. Så vi har bestemt at det er vår tur denne gang.. Testdag 29.april.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender en masse :bd og krydser fingre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER