Guest MrsW

hjemmelavet frugtmos

7 indlæg i dette emne

Hvor længe kan hjemmelavet frugtmos holde sig i køleskabet?? (det er kogt blendet frugt)

Og skal det evt være i atamonskyllede glas eller???

Det ville være rart hvis jeg kunne slippe for at stå og lave frugtmos når vi er på weekend hos div. bedsteforældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener at det kan holde sig 2 dage i køleskab og nej jeg har aldrig skyllet mine beholdere i atamon...

Men hvis du lægger nogle færdiglavet beholdere i fryseren - portionsanretninger, er det vel bare at hive en op og tø den op?

Ellers tager det ikke ret langt tid at mose en banan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også mene 2 dage.

Det er helt klart nemmest at have noget i fryseren, som Mette skriver. Skal man ikke stå og lave hver/ hver anden dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i fryseren, men kan ikke tage frosent med når jeg skal hjem til mine forældre eller over til svigerne... Eller jo, men det er jo tøet op samme dag, så der er jeg igen ved spørgsmålet om det kan holde sig i køleskabet :) Så det var mere derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg laver frugtmos fryser jeg det i nogle isterningbakker, og så over i nogle poser bagefter. Jeg bruger frugtmosen til at afkøle Kuno's Harvregrød med, og så er det også godt med lidt frugt. Når man har det i fryseren kan man jo også tage noget forskelligt hver dag. Når vi skal på besøg, tager jeg bare et par frugtmos-terninger med i en bøtte i en lille køletaske og putter det i fryseren der hvor vi kommer frem. Det er intet problem, udover at huske at få bøtten med hjem igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg laver frugtmos fryser jeg det i nogle isterningbakker, og så over i nogle poser bagefter. Jeg bruger frugtmosen til at afkøle Kuno's Harvregrød med, og så er det også godt med lidt frugt. Når man har det i fryseren kan man jo også tage noget forskelligt hver dag. Når vi skal på besøg, tager jeg bare et par frugtmos-terninger med i en bøtte i en lille køletaske og putter det i fryseren der hvor vi kommer frem. Det er intet problem, udover at huske at få bøtten med hjem igen :P

Jeg gjorde det samme som dig.

Og hold fast hvor er dit billede af din søn godt, lige et sidespring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER