Mimi85

Symptomer/gener

5 indlæg i dette emne

Hej :)

Hvilke symptomer/gener har I andre? Jeg synes ikke jeg har særlig mange og de er ret milde og er blevet endnu mildere i disse dage... Så selvom jeg havde lovet mig selv at stoppe med at bekymre mig, så bekymrer det mig altså alligevel lidt :(

Hvad tænker I? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min erfaring er at symptomer kan komme og gå som det passer dem ;)

Sidste gang havde jeg vildt ømme bryster, men denne gang er der ikke det mindste. Længere. Der var de to første ugers tid. Har dagligt kvalme, men den svinger også og det er sådan set min eneste gene denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar :) det beroliger mig lidt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første graviditet var meget nem. Jeg kastede kun op en 3-4 gange i hele graviditeten, og havde ikke voldsom kvalme i starten. Jeg havde meget ømme brystvorter i hele første trimester, hvor det så nærmest kom i modsatte grøft derefter ;)

 

I denne graviditet har jeg haft meget kvalme indtil nu, men ingen opkast.. Jeg har noget tunge bryster, men ikke nær så ømme som jeg husker dem sidst. 

 

Til gengæld har jeg små blødninger.. Har oplevet det 2 gange indtil nu <_< vildt irriterende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor irriterende med blødninger, det har man da bare slet ikke lyst til! :(

Det er altså lidt vildt så forskelligt kroppe kan reagere på de samme hormoner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER