Susse

Skal slettes

38 indlæg i dette emne

Nu venter vi jo en pige... Vi havde ellers et drengenavn på plads - grr...

Men til pigenavne er jeg rigtig glad for et mix af "a" og "i"... Vi er bestemt ikke til de gammeldags navne!

Vi har egentlig i flere år været hooked på navnet Lila (udtalt med "i" lyd)... Men i en periode blev vi så i tvivl om man kan hedde Lila som voksen... Hehe... Nu er vi så gået i stå over hvordan det skal staves...

Lila er sådan et navn der vokser på én kan jeg mærke, det gør det i hvert fald på mig. Da jeg først læste det kunne jeg ikke lade være med at tænke "Lilja" i hovedet, men jo mere jeg ser det så synes jeg det er et meget fint navn!! Må være dejligt at i er enige om det : )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lila er sådan et navn der vokser på én kan jeg mærke, det gør det i hvert fald på mig. Da jeg først læste det kunne jeg ikke lade være med at tænke "Lilja" i hovedet, men jo mere jeg ser det så synes jeg det er et meget fint navn!! Må være dejligt at i er enige om det : )

Tak!! :)

Det ER et lidt alternativt navn, og vi aner faktisk ikke hvor vi har det fra... Det er mange år siden vi besluttede det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er svært at få min kæreste til at tage navnesnakken seriøst, det er ligesom om han synes det er alt for tidligt... Jeg er ikke enig. Synes det kunne være dejligt at have et navn at kalde hende når jeg snakker til maven : ) Selvfølgelig kan man komme ud for at navnet ikke passer når man først ser sin baby, men chancen er vel ikke så stor...

Lige nu har jeg disse navne på min liste: Frida, Elisa, Elena, Clara.

Vi vil gerne have at hun får et navn der er til at udtale på engelsk, hun blir jo nok halvt amerikaner : ) Mit navn, Pernille, er der ikke mange der har hørt før, eller kan finde ud af at udtale ; )

Modtager gerne idéer : )

Ej, det er da slet ikke for tidligt! Fair nok hvis han ikke helt kan forholde sig til det, men jeg har det helt ligesom dig - vil meget gerne ha et navn på så hun har en "identitet"...

Jeg kender da enkelte der har ombestemt sig efter fødslen, men det er altså ikke noget jeg satser på... :D

Jeg synes Clara er virkelig fint! Ville selv ha bragt det i spil, men vi kender en Clara som vi ikke er helt begejstrede for, så det fungerede ikke for os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet os! Lillesøster hedder Nora

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet os! Lillesøster hedder Nora

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet os! Lillesøster hedder Nora

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tillykke... Er det ikke skønt at have det på plads?! :)

Jo, helt vildt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare sådan et fint navn, det har jeg også på min liste...

Ih hvor jeg glæder mig til at komme igang med at beslutte navn når vi kender kønnet. Nu er der kun 9 dage til Md (ikke at jeg tæller ned) :D

Skænt :D krydser fingre for en god MD! Jeg har selv MD i dag :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vores datter fået et navn... Og det blev Lila (stavet som hendes mor ønskede)... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, tillykke :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan vi Ikke få nogle drengenavne på bordet? Jeg mangler inspiration :-P hahah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vores datter fået et navn... Og det blev Lila (stavet som hendes mor ønskede)... :)

Ih hvor fint. Er sikker på at i bliver rigtig glade for det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan vi Ikke få nogle drengenavne på bordet? Jeg mangler inspiration :-P hahah

Kender alt for godt problemet, vi er gået helt i stå... Tror han er dømt til at hedde Bror :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER