Forunderligt

Hvor var du for 5 år siden - hvor er du om 5 år?

49 indlæg i dette emne

Inspireret af en meget sød historie i Stephis mor tråd kom jeg selv i gang med at tænke - og jeg tænkte om der mon var flere af jer som havde lyst til at svare på spørgsmålene for sjov?

 

Hvor var du for 5 år siden, hvad lavede du og hvad var dine tanker om fremtiden? Hvordan så din familie ud, hvad lavede du osv?

 

Hvor er du nu?

 

Hvor ser du dig selv om 5 år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1.januar 2011 købte vi vores hus, som vi så boede i allerede fra 1.februar. Vi var midt i en større renovering, og boede reelt på 7 kvm på en madras på gulvet, og så havde vi køkken-alrum vi kunne bruge. En bruser i kælderen og alle andre rum i huset under renovering, og huset sandsynligvis uden tag. Håndværkere der mødte kl. 7 om morgenen og nogle gange nogle der blev og hjalp til kl. 11 om aftenen. Meget lidt privatliv og en hård periode, men vi klarede den fint :) 

 

Vi var i gang med at prøve, og var vist lige startet på IUI på privatklinik, så vi vidste også godt det ikke var nemt. Vi arbejdede begge to i nogle helt andre jobs end vi har nu. Alle vores penge vi tjente gik til renoveringen, og vi kiggede kun frem mod vi kunne få huset genvurderet, for så ville vi ud at rejse. Heldigvis gik det godt, og november 2011 var vi på tidernes ferie til Australien. 

 

Om 5 år er vi en lille familie på fire, som forhåbentlig er flyttet i et større, nybygget hus lidt længere ude af byen. R er 7½ år, så han trives forhåbentlig i skolen (som vi forhåbentlig bor tæt - vil gerne bruge folkeskolen). Lillesøster nærmer sig 5 år, er forhåbentlig en fræk lille pige der stortrives i børnehaven. Jeg tror jeg har det samme job som i dag, for der trives jeg godt. Dog er jeg færdig med min videreuddannelse, og har dermed fået en lønforhøjelse. Farmand har forhåbentlig fundet et job han trives i, som også er i nærheden. Og så kunne det godt tænkes vi går og planlægger en større sommerferie - roadtrip i autocamper til USA, Canada e.l. Det håber jeg i hvert fald :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden, stod jeg på hvad der næsten føltes som randen af depression. Vi havde på daværende tidspunkt været igang med pb i 7 år, og stod på daværrende tidspunkt på venteliste til at adoptere vores første barn. Vi har nok stået i top 10. Lige omkring denne dato for 5 år siden, fik vi at vide, at der på det største børnehjem i Sydafrika, eftersigende skulle være rigtig mange børn klar til adoption til Danmark. Efter jeg fik den nyhed, gik min krop helt i udu. Jeg kunne hverken spise, eller sove fordi jeg helt fysisk hungrede efter at få mit barn - og tænk sig hvis et af disse børn skulle blive vores. Jeg kunne seriøst ikke tænke på andet. En følelse der er svær at beskrive. Det skulle så senere vise sig, at lige netop vores vidunderlige datter, præcis var et af de skønne børn, og 12 maj 11 fik vi endelig besked om hende. Det var STORT ❤️

Om 5 år vil A være 10 år, og lillebror 7. Forhåbentlig bor vi i vores nye hus. Forhåbentlig elsker jeg mit arbejde ( som jeg påbegynder her efter endt barsel), og føler jeg har fundet min rette hylde.

Jeg håber vores økonomi er super, for vi vil omkring dette tidpunkt gerne på en tilbagerejse til SA, og forhåbentlig også en tur til USA, for at besøge den fantatsiske voluntør som passede A på børnehjemmet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fem år siden var jeg lige blevet færdiguddannet som sygeplejerske, men havde endnu mit første job til gode. Jeg var endnu uvidende om at det var lige om hjørnet! Jeg havde lige fået stillet diagnosen multipel sclerose, så jeg var sygemeldt til medicinopstart.. Vi var desuden i gang med at planlægge vores bryllup.. :biglove

Nu er jeg stadig i det job jeg startede 1. maj 2011, dog med en lille afstikker til psykiatrien og hjertemedicinsk. Vi har købt hus som vi elsker, vi elsker hinanden og mest af alt elsker vi vores Storm på 2,5 (knap). Jeg venter lillebror Nohr til juli, der er ro i min sygdom, men er dog i gang med at søge om fastholdelsesflex, da den trods alt har sat sine spor.

Om 5 år håber jeg faktisk vi er lidt samme sted som vi er nu.. Måske med en 3. lille trold? Hvem ved. Men alt i alt ønsker jeg ikke at ændre ret meget! Lidt mere økonomisk råderum, og lidt mere energi brugt på mine børn, i stedet for på arbejdet.. Men ellers er jeg lykkelig præcis som det er nu! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2011 var året hvor jeg blev færdig udlært som klinik assistent, 3 års skole og praktik var endelig klaret og det med bravour.. Jeg fortsatte med fast arbejde hvor jeg blev udlært.. Jeg havde hest opstaldet på rideskole og red næsten hver dag efter arbejde. Jeg havde i år 2011 været gift i 5 år med manden i mit liv. Vi havde været husejere i 2 år. Huset var vi lige begyndt at bygge ud på, for st få plads til børn for det var børn der var næste skridt i vores liv... Vi havde indbrud dette år og det blev afgørende for vores mange tanker omkring en hund, så vi købte os en sort labrador og kaldte hende Karla. Sidst på året, nærmere juleaften annoncerede vi at der var et nyt familiemedlem på vej, med levering august 2012:)

Nu er vi familie på 4, mor far og du skønne drenge på 3,5 år og 2,5 mdr.

Jeg er på barsel fra mit deltidsjob i en stor tandlægekæde. Min mand har fuldtid som elektriker.

Min hest står opstaldet hjemme hos os selv. Bruger den dog ikke lige nu.

Vi er ikke færdig med tilbygning og renovering endnu.

Vores hund er blevet særdeles velopdragen og er bare den bedste med vores børn:)

Om 5 år er vi enten en familie på 4. Eller også er vi en familie på 5, det har vi ikke afgjort endnu.

Jeg har måske solgt hesten, fordi tiden bliver brugt på mine 2 eller 3 børn og deres aktiviteter..

Den største er kommet godt igang på skolen, og den næste skal neget snart i skole, gør det sidst år børnehave færdig.. Og nr tre vil lige være godt i gang i børnehaven.

Vi er kommet godt over vores kobberbryllup og nyder at vi igen har mulighed for at være et par, og har tid til os.

Min mand har fået lønforhøjelse og jeg har fundet et dejligt arbejde med dejlige kollegaer og chefer og vi er nu begge rigtig glade for vores arbejdsliv. Jeg vil fortsat nyde at være deltidsansat:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skæg tråd!

For fem år siden var jeg ved at lægge absolut sidste hånd på mit speciale på universitetet. Det handlede om Stuk af Herman Bang og var skrevet ud fra en anerkendelsesteoretisk tilgang med Honneth som hovedteoretiker. MEGA fedt egentlig!

Herudover hang jeg ret meget ud på søsterBK og planlagde bryllup. Min gode A og jeg blev nemlig gift i september 2011. Og så var 2011 jo også året, hvor jeg blev gravid med verdens bedste Inger.


Om fem år tror jeg, at vi er en familie på 5 :) Det håber jeg i hvert fald, og det ville undre mig, hvis vi ikke fik et barn mere. Men nu må vi se ;)

Arbejdsmæssigt tror jeg, at jeg muligvis arbejder som teamleder eller én eller anden form for lederrolle. Enten på mit nuværende job eller måske et andet sted. Det kommer an på så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten af 2011 havde jeg været færdiguddannet i 1,5 år, men havde stadig ikke fundet et job, der var relevant for min uddannelse.

I stedet var jeg, efter 5 måneders tid på dagpenge i 2009, blevet ringet op af mit tidligere studiejob og tilbudt timer hos dem, og i løbet af det næste års tid blev det til flere timer, derefter en fastansættelse og mere og mere ansvar... I 2011 skulle min leder på barsel og jeg stod til at overtage hendes stilling... Jeg var på mange punkter rigtig glad for mit arbejde, men kunne også mærke, at jeg følte mig splittey, for det var jo ikke relevant i forhold til min uddannelse - og den havde jeg jo taget af en årsag!

Jeg fik det psykisk skidt, blev langtidssygemeldt og gik til psykolog, som mente jeg havde en identitetskrise med dertilhørende stress-/angst-/depressionssymptomer, så jeg kom på 'lykkepiller'.

Efter nogen sjælegranskning sagde jeg jobbet op (det var ikke en nem beslutning, for jeg var glad for at være i firmaet - og savner det stadig til tider!) og besluttede mig for at blive gymnasielærer, et job jeg ellers tidligere havde været 100% sikker på jeg ikke skulle have. Jeg fik min første gymnasielærerstilling som årsvikar i august 2011 på en VUC, hvor jeg var i to år, og blev fastansat på min nuværende arbejdsplads i 2013 - og elsker mit job :biglove

Jeg boede desuden sammen med min mand (som på det tidspunkt "kun" var min kæreste) - vi var flyttet sammen sommeren 2010, og han friede i april 2012 (i morgen er det 4 år siden på datoen ;) ).

Om 5 år vil Elias være 5 år - og forhåbentlig vil han være storebror til endnu en lille fis :wub

Jeg håber, vi er flyttet i (række-)hus på Amager - en drøm jeg håber kan blive realiseret indenfor en nær fremtid :)

Og så håber jeg da, at jeg stadig har mit job - med gymnasiereform og -besparelser er det jo desværre ved at være en lidt usikker branche, men jeg håber da! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden var jeg sådan liiiige ved at være færdig ned at skrive bachelor i psykologi. Og ved at ordne de sidste detaljer i min mands og mit bryllup. Vi havde snakket lidt om børn, men jeg havde ikke troet, at jeg blev gravid allerede godt et halvt år senere. Men det gjorde jeg :biglove

Nu er jeg færdiguddannet psykolog, har nået at få lidt erhvervserfaring, vi har snart været gift i 5 år, vi har to dejlige børn og er lige flyttet ind i en større lejlighed. Brian er studerende og jeg er arbejdsløs, så vi svømmer ikke i penge, men vi har det godt.

Om 5 år? Uha, der er mange scenarier... Men jeg går da kraftigt ud fra, at vi i hvert fald stadig er gift og at vi til den tid har en søn, der snart skal i 3. klasse og en datter, der snart skal starte i skole. Måske er vi ved at planlægge en større fejring af vores 10 års bryllupsdag, som også ville have været min farfars 100 års fødselsdag. Min mand skulle gerne være færdiguddannet og have job, og jeg skulle også meget gerne have job, men man ved det jo ikke. Jeg tror, vi bor i samme område som nu, men jeg håber, at der er blevet penge til at købe et hus.

Det vilde drømmescenarie er nok, at jeg har job som dagplejer eller som rådgiver i statsforvaltningen, at vi bor i et stort hus, (har vundet i lotto) og har fjerde barn på vej.

Et mere realistisk scenarie er måske, at vi er rykket i en lejlighed tilsvarende den, vi bor i nu, men med et ekstra værelse og har tre børn, eller bor samme sted som nu med vores to børn, og at jeg arbejder som dagplejer eller i PPR.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden var jeg arbejdsløs og anede ikke hvad jeg ville. Jeg havde dog tilmeldt mig uddannelsen som pædagog, for det mente mange ville passe til mig. Jeg boede sammen med min kæreste, som jeg var fulgt med til Fyn og vi havde en enkelt kat.

I dag er jeg igen arbejdsløs, med en fantastisk uddannelse som markedsføringsøkonom, er blevet gift med kæresten, bor stadig i den lille lejlighed, nu med tre katte.

Om 5 år har jeg forhåbentlig et job jeg er godt tilfreds med, bor i en større bolig med mand og barn. Måske er nummer 2 på vej, alt efter hvornår vi går i gang med nummer 1 og hvor lang tid h*n tager at lave. Vi har stadig tre katte, vil den tid vil den ældste være en ældre frøken på 10 år. Best case scenario er vi i gang med at bygge vores drømmehus, og ellers er vi godt på vej til at spare op til grund og udbetaling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden boede jeg ligesom nu i Malmö med Sune, jeg havde et meget presset og stresset job i en underbemandet afdeling med voksende arbejdspres og manglende motivation og arbejdsglæde...

I maj 2011 var vi på vores livs rejse til USA, næsten 4 uger der førte os endnu tættere på hinanden....

I dag er jeg jo pt på barsel med lille Leonora der er 6 måneder gammel, men ellers er jeg tilbage på skolebænken og 1,5 år fra min professionsbachelor som bioanalytiker og så har jeg mit lille hobbyfirma ved siden af som et alternativt studiejob.

Vi blev gift i september 2014 og vi bor stadig i Malmö

Om 5 år er vi sandsynligvis flyttet hjem til Danmark og Leonora står over for skolestart.

Jeg har forhåbentlig drømmejobbet i medicinalindustrien eller måske jeg er sprunget ud som selvstændig festarrangør eller noget andet spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden boede jeg sammen med en anden, mit liv var slet ikke det jeg drømte om, ingen uddannelse, boede i en lejlighed i et belastet kvarter, boede med en mand der var psykisk og fysisk voldelig. Jeg var konstant syg, men forsøgte at holde fast i, at jeg havde det godt og var lykkelig!

Siden da gik jeg heldigvis fra ham, jeg fik det godt igen, Caroline kom til verden, jeg mødte B igen(han var min første kæreste som 14 årig!) da Caro var 11 måneder, vi flyttede sammen, jeg blev færdig uddannet, B gjorde også, nu har vi købt hus og er igang med byggeprojekt og vi venter os til juli en lille dreng.

Om fem år? Forhåbentligt er vi færdige med at bygge om, kan nyde vores unger og vores kærlighed ❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden gik vi i disse dage og talte ned til at Amalie skulle på Riget og opereres for fugle tuberkulose, og have fjernet de to store bylder hun havde på halsen + de lymfeknuder som var inficeret. Det var kulminationen på et års sygdom og 29 besøg på sygehuset - 6 mrd penicillinkur med tre forskellige slags penicillin. Det var en meget hårdt forløb, og vi fik virkeligt oplevet når sygehusvæsenet virker og når det er op ad bakke. At komme på Riget var som at komme i himlen. Amalie kom igennem en 5 timer lang operation allergisk reaktion på morfin og ud på den anden side. I oktober blev hun opereret for navlebrok og rettet noget på arret, som går fra øret ned under hagen. Det er lavet så flot, så man i da dårlig lægger mærke til det.

Jeg havde været på min arbejdsplads i tre år og her 5 år efter er jeg der stadigvæk.

I øjeblikket er vi igen sat på standby, da Amalie igen har fået en hævet lymfeknude, håber så meget at den denne gang bare går væk.

Hvor er vi om 5 år. Ja så er pigerne 16, 15 og 13 - håber vi overlever med tre teenager i huset og en mor i overgangsalderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skæg tråd!

For fem år siden var jeg ved at lægge absolut sidste hånd på mit speciale på universitetet. Det handlede om Stuk af Herman Bang og var skrevet ud fra en anerkendelsesteoretisk tilgang med Honneth som hovedteoretiker. MEGA fedt egentlig!

Herudover hang jeg ret meget ud på søsterBK og planlagde bryllup. Min gode A og jeg blev nemlig gift i september 2011. Og så var 2011 jo også året, hvor jeg blev gravid med verdens bedste Inger.

Om fem år tror jeg, at vi er en familie på 5 :) Det håber jeg i hvert fald, og det ville undre mig, hvis vi ikke fik et barn mere. Men nu må vi se ;)

Arbejdsmæssigt tror jeg, at jeg muligvis arbejder som teamleder eller én eller anden form for lederrolle. Enten på mit nuværende job eller måske et andet sted. Det kommer an på så meget.

Nu bliver jeg lige nysgerrig - hvad har du læst? Det lyder som et mega spændende speciale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden boede jeg i et hus med min eks kæreste, men det var også året jeg lærte M for alvor at kende...

Havde på det tidspunkt været sammen med min eks i 5 år og der var ingen tegn på at han var klar til næste skridt og jeg begyndte efterhånden at føle, at vi mere var venner end kærester.. jeg gik rigtig meget i byen det år og festede med M og hans venner, min eks ville aldrig med.. Puha alt det jeg fik hældt indenbords

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden var jeg lige blevet fastansat på den arbejdsplads jeg stadig er på. Vi havde så småt snakket om børn, men det var lagt lidt på hylden pga opsigelse og efterfølgende vikarjob. Men en fastansættelse blev det pludselig aktuelt igen.

Vi havde året forinden holdt vores "rigtige" bryllup med venner og familie. De to store boede hos deres mor.

Om 5 år er N startet i den lokale folkeskole. C og U er flyttet hjemmefra og godt i gang med uddannelser.

Jeg har fået et job tættere på hjemmet, enten som konsulent eller leder. Er måske blevet aktiv i politik eller en frivillig forening. Vi bor stadig i vores hus, hvor vi har fået skiftet vinduer, lavet en fed indkørsel, og jeg har fået mit rum til kreative ting.

Og så har jeg tabt 30 kg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg lige nysgerrig - hvad har du læst? Det lyder som et mega spændende speciale!

Jeg har læst litteraturvidenskab :) det var faktisk mega spændende at lave speciale :) og det blev skiiide godt - når jeg nu selv skal sige det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, hvor er det hyggeligt at jeg kan inspirere til en tråd ^_^

5 år siden (kort, der kan læses mere i min egen tråd): jeg boede alene i 1værelses ungdomsbolig med bette te-køkken. Jeg var single (mødte Jon den 8. april 2011, altså om 5år-5dage).

I mellemtiden: flyttet til 2 værelses. Jon flyttede ind. Blev forlovet (12.02.12) Flyttede til vores lille hus. Blev gravid. Blev gift 10.11.12. Fik William. Blev færdiguddannet. Fik Nohr.

Om 5 år! Jamen de sidste 5 år har vist mig at alt kan ske! Så jeg tør næsten ikke gætte på hvad der sker de næste 5 år.

Jeg håber og tror at jeg er mor til 3 :loveshower det er det vigtigste. Jeg håber også at vi er flyttet i det hus vi vil bo i, i mange mange mange år!

Jeg håber at jeg beskæftiger mig med noget, som giver mig plads og tid til min familie :biglove Og så tænker jeg at det er deromkring at det måske lykkes mig og Jon at komme på weekend tur bare os to :lol

Da jeg spurgte Jon hvad han tænkte der skete om 5 år, så mente han at det var på tide at vi der fik gang i vores sexliv igen - hvis vi da kan huske hvordan man gør :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden havde jeg været kærester med M i 4 år og vi boede i en lejlighed i Aalborg. Jeg var studerende på universitetet og i forårssemestret 2011 var jeg på udlandsophold i Spanien.

Siden er vi begge blevet færdiguddannede, blevet gift, har købt hus og fået C.

Om 5 år har vi forhåbentlig 1 barn mere (måske 2). Jeg har forhåbentlig også fået mig et arbejde :D

Og så drømmer vi lidt om 1 år i USA eller Canada, så det er spændende om det kan lade sig gøre inden for de næste 5 år.

Ellers regner jeg med at vi stadig bor i vores dejlige hus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd.

 

For 5 år siden var jeg lige flottet i en stor andelslejlighed med min kæreste, som jeg blev forlovet med nogle måneder senere. Jeg gik og drømte om at skulle i gang med at lave en baby, men jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg ville være flyttet fra Amager 5 år senere. Jeg drømmer da også om at komme tilbage eller tættere på øen igen :rolleyes Heldigvis blev både bryllup og baby virkelighed.  Om 5 år er jeg forhåbentlig tilbage op Amager igen, og datteren er startet i skole...og hånden på hjertet ved jeg ikke, hvad jeg arbejder med. Elsker mit job, men det er også frustrerende at være under så stort pres, som vi er i disse år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd...:-)

For 5 år siden boede min mand og jeg i andels lejlighed...og det er faktisk netop 5 år siden nu at han friede til mig..og vi begyndte at planlægge bryllup året efter. Det arbejde jeg har idag er det samme som dengang...dengang var jeg bare i lære hvor jeg idag er fastansat :-)

Men i løbet af de 5 år og frem til nu er vi blevet gift...solgt vores lejlighed...boet ved svigerforældre og fundet og købt drømme huset. Fået 2 dejlige drenge.

De næste 5 år...måske en 3'er hvis vi ender med at ønske det..eller også så er vi måske igang med projekter og drømme i forhold til vores hus og ting vi vil have ordnet. Håber min mand får et job med bedre arbejdstider uden at skulle ned i løn og jeg håber jeg fortsætter i mit nuværende job.

Så må vi se hvad tiden ellers bringer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

For 5 år siden kiggede vi efter nyt hus. Vi havde uventet fået solgt vores andelsbolig og skulle være ude 2 mdr. Senere.Vi endte med at købe huset vi bor i nu. Vi var igang med PB, men havde endnu ikke haft heldet med os og jeg havde på det tidspunkt en pause herfra for ikke at have fokus på PB.

Vi havde begge været uddannet i et halvårs tid.

Sidst i april 2016 runder vi vores 11. År sammen og har nu de 2 skønneste unger.

Manden arbejder hvor han gjorde for 5 år siden og jeg er på en anden afdeling, men samme hospital.

Om 5 år håber jeg, at vi stadig er en familie. Og at jeg har fundet overskud til at koble en alternativ uddannelse på mit CV, men forhåbentligt har jeg stadig samme typejob som i dag- og forhåbentlig også på samme afdeling, hvis nogle ting forbedres.

Om 5 år vil vores yngste muligvis begyndte i skole, hvilket må betegnes som endeligt Farvel til småbørn :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For fem år siden boede Kasparr og jeg i en to-værelses lejlighed i Vanløse. På daværende tidspunkt, havde vi været kærester i knapt 9 måneder.Vi havde lige ud af det blå fået fem kattekillinger d. 30. marts (Havde overtaget en hunkat, som åbenbart var gravid) Jeg var i gang med at færdigøre min HF og var ved at finde ud af, hvad der skulle ske efter sommerferien.

 

I dag har vi været gift i halvandet år, bor i en tre-værelses i Virum og har en dejlig datter på to måneder. Jeg er på barsel (  ;) ), men er uddannet og arbejder som receptionist. Jeg drømmer om at læse igen. Kasparr er ved at afslutte sin HF og søger optagelse som arkitekt.

 

Om fem år... Puuuh. Vi har forhåbentligt fået en lillebror eller lillesøster i familien - På sigt drømmer vi om i alt tre børn. Kasparr er om alt går, som vi drømmer om, næsten færdiguddannet og jeg arbejder. Som hvad ved jeg ikke lige. Forhåbentligt i back office en en virksomhed med gode værdier. Måske er jeg ved at søge ind på en uddannelse og måske venter jeg. Vi bor stadig i vores leje lejlighed i Virum, men sparer op til at kunne bygge eget hus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 5 år siden havde jeg drømmejobbet som lærer, og jeg boede i (lejet) hus, og var alene...

Her 5 år efter, er jeg arbejdsløs, bor i en lillebitte lejlighed og er alene med mine to piger...

Om 5 år..

Tja. Håber på job og hus! Måske en mand..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER