Frufredsted

dilemma - Stor fest og måske/måske ikke gravid?

11 indlæg i dette emne

Jeg føler mig total teenager-agtig lige nu. Jeg skal til stor fest i weekenden. Temafest med udklædning og live musik og spass. Jeg har nu forsøgt i 6 måneder at blive gravid og hver gang snyder det mig. Nu er min mens. dato lige om hjørnet, hvis den da ikke allerede er overskredet, da den er lidt svingende. Jeg kan ikke få to streger frem på testen, så jeg formåder ikke, at jeg er gravid, og jeg har ingen symptomer.

Men nu er mit dilemma, skal jeg bare lade som om, at jeg ikke er gravid og bare feste igennem evt. en sidste gang inden en forhåblig graviditet? Eller skal jeg hoppe på vandvognen, hvis det nu skulle være, at jeg måske var gravid.. 

 

Hilsen teenageren som snart nærmer sig de 30 .. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville hoppe på vandvognen, hvis det var mig - jeg ville have det så dårligt efterfølgende, hvis der viste sig at være gevinst og man så havde drukket... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville drikke. Men altså ikke drikke mig fuldstændig i hegnet teenage stiv agtig.

Jeg har det sådan at hvis man ikke er så langt henne at fosteret får næring fra moderen. Så sker der ikk noget. Men dette er mit syn på det. Mange er nok anderledes, jeg er selv meget afslappet omkring det. Kæresten og jeg delte selv et par flasker vin dagen før jeg testede positivt, og den dag jeg testede positivt skulle vi ud og spise på et fint sted, og der valgte jeg også at drikke et glas vin. Så alt med måde.

Ved godt der mange steder står, at mens man forsøger og op til testdag skal man opføre sig, som var man gravid. Men altså det er et temprement spørgsmål ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke drikke ret meget, højst 5 genstande. Og ville helt sikkert tage endnu en test inden festen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man er lige omkring mens/teste positiv-dagen, så deler man jo allerede alt hvad man spiser/drikker med evt baby i maven ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage en test den dag festen er, og hvis den er negativ ville jeg feste som om jeg ikke var gravid. Ellers kan ventetiden blive ulidelig lang, og når man er teenager på næsten 30 er der jo heller ikke fest hver weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage en test den dag festen er, og hvis den er negativ ville jeg feste som om jeg ikke var gravid. Ellers kan ventetiden blive ulidelig lang, og når man er teenager på næsten 30 er der jo heller ikke fest hver weekend :)

 

Fuldstændig enig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også teste og så ellers feste. I øvrigt er det ikke rigtigt, at man allerede deler, hvad man indtager. Jeg kan ikke huske præcis hvornår, men det er først omkring uge 6 eller sådan noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, fra ca uge 6 at fosteret får al sin næring fra moderkagen - men allerede inden kan det man spiser og drikker jo påvirke udviklingen. Anlæg til alle vigtige organer dannes jo allerede tidligt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage en test den dag festen er, og hvis den er negativ ville jeg feste som om jeg ikke var gravid. Ellers kan ventetiden blive ulidelig lang, og når man er teenager på næsten 30 er der jo heller ikke fest hver weekend :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også tage en test om morgenen. Jeg fandt ud af, at jeg havde været gravid hen over jul og nytår (jeg blev gravid meget kort inden jul), og nytårsaften fik jeg da et par genstande - og også noget ganske rødt kød. I dag har jeg en sund og rask lille fyr på seks måneder, der møver rundt i hele lejligheden. Ham er der intet i vejen med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER