Posted January 6, 2017 Rester fra fryser og køleskab fritter, bøf og sovs til manden og indbagt kylling med oste røstier til mig... Markus har spist hos farmor Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2017 I aften skal vi have tærte med broccoli og bacon. Jeg gad egentlig godt noget tilbehør til også, men jeg er lidt på bar bund Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2017 Karbonader, kartofler, porre, gulerødder, salat og bearnaise og har tiramisu det venter på mig engang når det er fortjent efter et par timers arbejde (sov så tumling!) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2017 Igår kartoffel/porresuppe.( virkelig lækker) idag franske hottere.. (overhovedet ik lækkert) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 Store lækre øko bøffer, pommes, chili bearnaise, stegt spidskål og dampet broccoli og det bedste af det hele manden laver det til os når jeg kommer fra job Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2017 Koteletter i 'fad'. Det står pt og bobler i min slow cooker Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2017 22 hours ago, Girl Next Door said: Koteletter i 'fad'. Det står pt og bobler i min slow cooker Er du glad for den? Jeg overvejer det meget Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2017 Thaimad fra den lokale - lige hvad jeg havde brug for Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2017 11 hours ago, skruk said: Er du glad for den? Jeg overvejer det meget Har kun brugt den den ene gang fik den i julegave. Tror den minder lidt om min stegeso, men mon ikke den hitter når jeg finder på flere ting at lave i den? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2017 1 hour ago, Girl Next Door said: Har kun brugt den den ene gang fik den i julegave. Tror den minder lidt om min stegeso, men mon ikke den hitter når jeg finder på flere ting at lave i den? jeg må kigge lidt mere på den Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 15, 2017 Nogen fik mig til at crave kopnudler for nyligt.... så det har vi fået Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 16, 2017 Kylling i karry med bulgur, stegt blomkål og ærter Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 17, 2017 Jeg ved det ikke, men jeg har mega meget lyst til junk. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 Fiskedeller, tomatsauce og bønnefritter Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 Frikadeller, broccoli og pomfritter Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 Jeg har spist på burgerking Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 Pitabrød med div grøntsager fra buritos igår.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2017 Jeg og Adrian var alene hjemme, så det blev den nemme med pasta og kødsovs Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2017 Hjemmelavet pizza og pommes:-) Share this post Link to post Share on other sites