Posted November 7, 2016 1 minute ago, louisevibe said: Hende er jeg fan af. Men endnu en ret der er svær at lave når man ikke kan tåle mælkeprotein Jeg bruger også virkelig mange af hendes opskrifter og elsker at følge hende på snapchat Kan man mon erstatte osten med noget andet cremet? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 Indbagt laks med ris, citronsauce og ærter Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2016 kyllingefrikadeller, frisk pasta, tomatsovs og grønsagsstave Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 Kylling, bacon, porrer og broccoli i ovnen med fløde/hvidvinssauce og mozzarella på toppen Hertil ris Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 Jeg drømmer om and, men vi skal spise ude, da vi skal hente manden fra lufthavnen... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 And ad libitum med alt tilbehør og gammeldaws æblekage til dessert Endda serveret på restaurant så skal bare nyde! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 24 minutes ago, Tumlepigen said: And ad libitum med alt tilbehør og gammeldaws æblekage til dessert Endda serveret på restaurant så skal bare nyde! Åh mums Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 29 minutes ago, Tumlepigen said: And ad libitum med alt tilbehør og gammeldaws æblekage til dessert Endda serveret på restaurant så skal bare nyde! Hvor henne? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 Jeg så forresten at superbrugsen har en meny til i aften Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 Flæskesteg med det hele hos svigermor nu vi fik and i lørdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 8 hours ago, JosephinePN said: Kylling, bacon, porrer og broccoli i ovnen med fløde/hvidvinssauce og mozzarella på toppen Hertil ris Ej det lyder godt og rimelig enkelt? har du en lidt mere konkret opskrift? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 Mørbrad med fløde, løg og champignon i ovnen Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 33 minutes ago, Aja said: Ej det lyder godt og rimelig enkelt? har du en lidt mere konkret opskrift? Porrer og bacon på pande. Tilsæt vin og fløde. Tilsæt broccoli. Steg kyllingebryster. Kom kyllingebryster i fad og hæld sauce over. I ovnen 40 min Det er nemlig bare så dejlig nemt. Det er første gang jeg har brugt broccoli til i dag. Hvilket mindede mig om, at broccoli får en smag, som jeg ikke bryder mig om, når det har været i ovnen. Så jeg ville udelade broccoli Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2016 7 hours ago, Fru.Mor said: Hvor henne? Restaurant Vadestedet i Holbæk Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2016 And med det hele vi kunne ikke nå at lave det i går nemlig.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2016 Hakkebøffer af Charolais-fars Med ovnfritter, bearnaise og blomkålsris til... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2016 1 hour ago, TroldeMor said: Hakkebøffer af Charolais-fars Med ovnfritter, bearnaise og blomkålsris til... Hvad er det for en særlig slags fars? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2016 Mandens lækre mørbradgryde med bønne-fritter til (og pasta til pigerne) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2016 Vi har fået and med det hele to dage i streg nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 9 hours ago, Tumlepigen said: Hvad er det for en særlig slags fars? Det er fars fra en ko af racen Charolais Lidt i stil med Hereford hvis du kender den? Bedste hakkebøffer ever Share this post Link to post Share on other sites