Pumpkins

Gravid - smalltalk 2

1,230 indlæg i dette emne

Jeg er liiiidt skør :p

Jeg tænker ofte på hvad det mon er et udtryk for at min krop mangler :chin:

Det også kedeligt hvis man ikk er lidt skør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En seriøs vild række af rimelig lede plukveer efter en total lækker omgang sex! Man må tage det sure med det søde, ik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En seriøs vild række af rimelig lede plukveer efter en total lækker omgang sex! Man må tage det sure med det søde, ik?

Det er vist desværre hvad man må forvente... Forhåbentlig aftager de når du slapper af? Så burde det ikke gi nogen bekymring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist desværre hvad man må forvente... Forhåbentlig aftager de når du slapper af? Så burde det ikke gi nogen bekymring

Jeg synes ikke de er stoppet her 40 min senere.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke de er stoppet her 40 min senere.....

1 time eller to må der godt gå. Men prøv at slappe af hvis du kan og se om ikke det aftager. Hvis du blir bekymret eller det virker tiltagende skal du nok gi fg et kald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst at sympati- graviditetssymptomerne hos vores mænd er ægte og skyldes hormonelle ændringer... Men altså fnis lidt...min mand døjer med ømme bryster for tiden... Nogen råd til ham?

(Jeg gruer for hvis han snart begynder at lide af kvalme og ligamentsmerter...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er totalt ynkelig idag. Jeg savner min baby (som jo altså bare ligger i maven) så forfærdeligt meget! :(

Jeg har en kæmpe længsel efter at mærke hende, se hende og lære hende at kende.. Selvom der er så kort tid tilbage så føles det som uendeligheder før jeg får lov til at holde hende..

Jeg ved godt at det er lidt skørt at jeg savner én som jeg faktisk ikke har mødt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er totalt ynkelig idag. Jeg savner min baby (som jo altså bare ligger i maven) så forfærdeligt meget! :(

Jeg har en kæmpe længsel efter at mærke hende, se hende og lære hende at kende.. Selvom der er så kort tid tilbage så føles det som uendeligheder før jeg får lov til at holde hende..

Jeg ved godt at det er lidt skørt at jeg savner én som jeg faktisk ikke har mødt :(

Det gjorde jeg også, da jeg var gravid med Storm.. :kram Tænker at grunden til det ikke er så slemt denne gang er, at jeg kan afreagere på ham! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg også, da jeg var gravid med Storm.. :kram Tænker at grunden til det ikke er så slemt denne gang er, at jeg kan afreagere på ham! :D

Åh det må være dejligt at kunne kysse lidt på din store dreng :kiss (altså at du kan det -sætningen ser lidt mystisk ud :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det må være dejligt at kunne kysse lidt på din store dreng :kiss (altså at du kan det -sætningen ser lidt mystisk ud :lolhit)

Jeg forstår.. :D Det er ganske vidunderligt, og han er en værre putterøv for tiden, så det kunne ikke være mere perfekt! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår.. :D Det er ganske vidunderligt, og han er en værre putterøv for tiden, så det kunne ikke være mere perfekt! :wub

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i weekenden var jeg ude og spise med min mand. Jeg fik spaghetti cabonnara. Da jeg fik den så jeg de havde drysset parmasan på den. Jeg kan virkelig ikke fordrage lugten eller smagen af parmasan, så jeg begynder at pille det af over på mandens tallerken. Først efter et lille øjeblik spørger jeg min mand o. Det virkelig er parmasan, for jeg kan ikke lugte det overhovedet. Han smager og siger jo frisk revet parmasan og jeg kan altså lugte det helt her over. Nå men fik det værste pillet af, og begyndte at spise. Kunne intet til osten smage, så fandt et stykke ost og spiste kun det. Smagte af ingenting. Det grinte vi lidt af resten af aftenen.

 

nogen af jer andre der har oplevet noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i weekenden var jeg ude og spise med min mand. Jeg fik spaghetti cabonnara. Da jeg fik den så jeg de havde drysset parmasan på den. Jeg kan virkelig ikke fordrage lugten eller smagen af parmasan, så jeg begynder at pille det af over på mandens tallerken. Først efter et lille øjeblik spørger jeg min mand o. Det virkelig er parmasan, for jeg kan ikke lugte det overhovedet. Han smager og siger jo frisk revet parmasan og jeg kan altså lugte det helt her over. Nå men fik det værste pillet af, og begyndte at spise. Kunne intet til osten smage, så fandt et stykke ost og spiste kun det. Smagte af ingenting. Det grinte vi lidt af resten af aftenen.

nogen af jer andre der har oplevet noget lignende?

Jeg har mest lagt mærke til at alting lugter mere, men det skal nok passe at smag også kan ændre sig

Jeg kom til at tænke på Sookie (kokken) fra Gilmore Girls som fandt ud af hun var gravid fordi alle andre pludselig syntes hendes mad smagte forfærdeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i weekenden var jeg ude og spise med min mand. Jeg fik spaghetti cabonnara. Da jeg fik den så jeg de havde drysset parmasan på den. Jeg kan virkelig ikke fordrage lugten eller smagen af parmasan, så jeg begynder at pille det af over på mandens tallerken. Først efter et lille øjeblik spørger jeg min mand o. Det virkelig er parmasan, for jeg kan ikke lugte det overhovedet. Han smager og siger jo frisk revet parmasan og jeg kan altså lugte det helt her over. Nå men fik det værste pillet af, og begyndte at spise. Kunne intet til osten smage, så fandt et stykke ost og spiste kun det. Smagte af ingenting. Det grinte vi lidt af resten af aftenen.

nogen af jer andre der har oplevet noget lignende?

Jeg smager ikke salt så meget, så jeg undersalter mad helt vildt (synes jeg!) når jeg laver mad.. Ellers synes både Tim og Storm at det smager rædsomt! :lol Og så må jeg putte en masse på bagefter.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smager ikke salt så meget, så jeg undersalter mad helt vildt (synes jeg!) når jeg laver mad.. Ellers synes både Tim og Storm at det smager rædsomt! :lol Og så må jeg putte en masse på bagefter.. ;)

Har det på samme måde med salt. Kom dog til at salte så kødsovsen passede mig, min kæreste var ved at dø fordi det var for salt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke trække vejret ordentligt når jeg ligger ned <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev autostolen, duniduoen og barnevognen vasket og gjort klar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man er gravid når man har lyst til ostenachos eller flødeskum :rolleyes

Og at man helt seriøst overvejer at tage bussen hele vejen op til døgnnettoen for at købe cheesenachos og fløde :haha

Edit: og begynde at tudbrøle når man opdager at hele turen vil tage over 2 timer (og derfor må droppes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige meldt mig til ammeforberedende kursus hos en privatpraktiserende jordemoder.. Det er jeg godt nok spændt på! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du da meget gerne li opdatere omkring... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my, dårlig mave og aktiv baby er IKKE sjovt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I hjælpe??

Jeg er de sidste 3 nætter vågnet mange gange, fordi jeg har ondt i højre side af underlivet... Det er ikke smerter fra tarmene, det føles nærmere som noget der er meget spændt... Lidt a la siddestik... Jeg troede egentlig det var fordi jeg skulle tisse, men det hjælper ikke når jeg så kommer på toilettet... Og blæren sidder jo også i midten...

Det mærkelige er at det ikke har gjort ondt om dagen, men i dag er det ikke gået væk endnu...

(Er 22+2 i dag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke ringe til vagtlægen, men jeg bliver altså lidt desperat når min søvn bliver forstyrret så meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man har blærebetændelse kan man godt have lidt diffuse smerter..

Men kan det ikke "bare" være ligamentsmerter? De kan gøre ret nas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER