Pumpkins

Gravid - smalltalk 2

1,235 posts in this topic

Jeg har lige behov for jeres erfaringer.

Jeg er 13+2. Jeg har de sidste par dage haft en slem 'tyngde' i underlivet + mens murren. Her i dag er jeg så begyndt at bløde lidt. Ingen klumper eller helt frisk blod. jeg har været noget hængt op de sidste par dage, så måske trænger jeg bare til at slappe af?

Men skal jeg kontakte min læge, og hvad kan de evt. gøre?

Jeg ville tage kontakt til læge. Altid tage kontakt ved blødning

40+2, men ser frem til en god weekend! Håber dog jeg føder snart! :)

Ej jeg sender altså li lidt baby støv... Nu MÅ det da snart være tid! :)

Annonce ♥

40+4!!! Kom så baby!! Din storesøster var på vej på dette her tidspunkt dengang!!!!

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fød så! :) :bd :glad

Tak for hep!! Håber det virker :D

Annonce ♥

41+0 - helt ærligt!!!

:bd :bd hvordan er du i forhold til din egen termin?

Annonce ♥

:bd :bd hvordan er du i forhold til din egen termin?

Hvad mener du? Altså terminen før nf? Blev sat en dag tilbage, så 40+6. Min datters fødsel gik i gang 40+4, så føler mig "snydt" :)

Annonce ♥

Hvad mener du? Altså terminen før nf? Blev sat en dag tilbage, så 40+6. Min datters fødsel gik i gang 40+4, så føler mig "snydt" :)

Nemlig termin før nf ;) det forstår jeg godt!

Annonce ♥

Åh hvorfor skal det være så hårdt at ta strømper på :rolleyes var ved at tude over Lilly gjorde mine strømper våde da jeg lige havde taget rene på

Annonce ♥

Åh hvorfor skal det være så hårdt at ta strømper på :rolleyes var ved at tude over Lilly gjorde mine strømper våde da jeg lige havde taget rene på

Jeg var ved at hyle da jeg havde slæbt mig selv op på anden sal på skolen i dag, for at opdage at vi skulle være i stuen

Annonce ♥

Jeg var ved at hyle da jeg havde slæbt mig selv op på anden sal på skolen i dag, for at opdage at vi skulle være i stuen

Annonce ♥

Så er det lige om lidt vi fortæller familien det! Er godt nok spændt på hvordan de reagerer! :)

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :yay jeg er også spændt!

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :yay jeg er også spændt!

Det gik rigtig godt! Kun gode reaktioner og en masse våde øjne :)

Annonce ♥

Det gik rigtig godt! Kun gode reaktioner og en masse våde øjne :)

:yay :glad :loveshower

Annonce ♥

Fortalte I andre på arbejdet, at I var gravide inden første lægebesøg eller sørgede I for at få en tid udenfor arbejdstiden? :chin:

Annonce ♥

Jeg var heldig at få en tid udenfor arbejdstid. Havde jeg ikke kunne det havde jeg sagt at jeg skulle til lægen og det var vigtigt men ikke sagt mere.

Annonce ♥

Åh de der daglige små sammenbrud over "ingenting" :rolleyes hej graviditetshormoner altså

Annonce ♥

Åh de der daglige små sammenbrud over "ingenting" :rolleyes hej graviditetshormoner altså

Det er en fest ;) Jeg var muggen hele aftenen i går uden at have en god grund! Godt jeg var alene hjemme ;)

Annonce ♥

Det er en fest ;) Jeg var muggen hele aftenen i går uden at have en god grund! Godt jeg var alene hjemme ;)

Åh ja stakkels omgivelser ellers... min mand spørger hvorfor råber du hele tiden af mig. Og så begynder jeg at hyle i stedet :rolleyes Det er jo ikke med vilje vel

Åh dumme, onde verden :D

Annonce ♥

Bare et lille tip - min mands kusine, Ranka Skak, har lavet en ret fed podcast om hjemmefødsler på Radio 24-7. Programmet hedder "mikrofonholder" og afsnittet hedder så ganske enkelt "hjemmefødsler"
Det er en god samtale, som handler dels om at føde hjemme men lige så meget om fødsel og dét at blive mor generelt. Bare til inspiration :)

Annonce ♥

Min lille pige synes åbenbart ikke at jeg skal ligge på siden, hver gang jeg gør det skubber hun i den side jeg ligger på, hun mener nok jeg tager pladsen