Posted February 15, 2017 On Sunday, February 12, 2017 at 8:40 PM, Alina89 said: Jeg var igang med at putte lille umulius - helt ked. Det plejer han ikke, og jeg kan godt mærke min tålmodighed er ved at skride. Så fik jeg stukket en finger i munden på ham. Sgu fanme nok om ikke der er en tand på vej nr 17. Så kan jeg dælme godt forstå han var træt af det. Mig ned efter dolodent og 4 minutter senere er der RO. Lille skat Det er jo helt vildt med ham godt han så kunne finde ro Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2017 5 hours ago, MariaPiesen said: For anden nat i træk har Eigil sovet hele natten i hans egen seng Wup Wup hvor han rykker ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2017 5 hours ago, Mrs-Rina said: Fedt, fedt, fedt 20 minutes ago, Aja said: 18 minutes ago, girly1988 said: Wup Wup hvor han rykker ! Det er nemlig helt vildt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2017 Jeg har jinxet B's nemme putning hold op det er ikke fedt når vi er vant til at det tager 2min Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 13, 2017 Nej nej nej vores putninger er bare blevet helt umulige! Nu har det ellers været så nemt de sidste mange måneder. Han VIL bare ikke i seng. Vi laver alle de ting vi plejer inden han bliver lagt men så begynder han at græde og råbe 'nej' mange gange Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2017 On 13/4/2017 at 7:29 PM, henri87 said: Nej nej nej vores putninger er bare blevet helt umulige! Nu har det ellers været så nemt de sidste mange måneder. Han VIL bare ikke i seng. Vi laver alle de ting vi plejer inden han bliver lagt men så begynder han at græde og råbe 'nej' mange gange Der er vi os igenå Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 11, 2017 Har I erfaring med de dér plastik gåbiler a'la denne https://www.toysrus.dk/product/minnie-shop-n-drive-gaabil?id=000000000106509001&gclid=Cj0KCQiAuZXQBRDKARIsAMwpUeSgSiQg3wt6vqKmuinzAQWQF3b4G5wcQ3DdpKL9c4aH6hNFuCUdswEaAtR3EALw_wcB ? Er simpelthen i tvivl om min datter skal ønske sig en i julegave... Hun er 13 mdr nu... Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2017 On 11/11/2017 at 8:04 AM, Centenary said: Har I erfaring med de dér plastik gåbiler a'la denne https://www.toysrus.dk/product/minnie-shop-n-drive-gaabil?id=000000000106509001&gclid=Cj0KCQiAuZXQBRDKARIsAMwpUeSgSiQg3wt6vqKmuinzAQWQF3b4G5wcQ3DdpKL9c4aH6hNFuCUdswEaAtR3EALw_wcB ? Er simpelthen i tvivl om min datter skal ønske sig en i julegave... Hun er 13 mdr nu... A fik en i julegave sidste år (14 måneder dengang) og elsker den stadig Share this post Link to post Share on other sites