Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

54 minutes ago, LeneLN said:

Sådan er det altså også her hjemme her er vi kun ved at traoperere ud og tvillingerne er 25 mdr.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næsten 80 cm og 10 kg, det lyder da meget godt, gør det ikke? Lægen sagde bare at det var fint, så jeg aner ikke om det er kort eller langt, tyndt eller tykt. Nå, han er i hvert fald lækker :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Stephi-moren said:

Næsten 80 cm og 10 kg, det lyder da meget godt, gør det ikke? Lægen sagde bare at det var fint, så jeg aner ikke om det er kort eller langt, tyndt eller tykt. Nå, han er i hvert fald lækker :wub 

 

Det er meget tæt på Es (nuværende) størrelse så jeg synes, det er mega lækkert :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Stephi-moren said:

Næsten 80 cm og 10 kg, det lyder da meget godt, gør det ikke? Lægen sagde bare at det var fint, så jeg aner ikke om det er kort eller langt, tyndt eller tykt. Nå, han er i hvert fald lækker :wub 

 

Han følges da i hvert fald meget godt med E :) Han var 79 cm og 10 kg til 1 års undersøgelsen :wub  At han så i følge vores badevæget (der stemmer overens med lægens) har taget et helt kilo på siden snakker vi så ikke om :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Stephi-moren said:

Næsten 80 cm og 10 kg, det lyder da meget godt, gør det ikke? Lægen sagde bare at det var fint, så jeg aner ikke om det er kort eller langt, tyndt eller tykt. Nå, han er i hvert fald lækker :wub 

 

Han lyder helt perfekt og ganske lækker :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

Næsten 80 cm og 10 kg, det lyder da meget godt, gør det ikke? Lægen sagde bare at det var fint, så jeg aner ikke om det er kort eller langt, tyndt eller tykt. Nå, han er i hvert fald lækker :wub 

Samme som Astrid til 1 års undersøgelse ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er 80 og vejer 12.3 kg...stadig inden for normalen men i den høje ende af skalaen ;)

Og stadig helt perfekt og lækker :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Girl Next Door said:

21 måneder? Fedt! Jeg havde faktisk lidt stress over at hun stadig får flaske :) Troede de 'burde' stoppe nu her nemlig. 

 

Jeg har haft det præcis lige sådan! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Aja said:

 

Jeg har haft det præcis lige sådan! 

Det er de sjoveste ting man kan blive helt usikker på :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af at Markus ikke er til at putte træthed :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har møb :( Det løber ud med betændelse her til aften, så nu skal ørelægen kontaktes imorgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, AnitaFH said:

Julius har møb :( Det løber ud med betændelse her til aften, så nu skal ørelægen kontaktes imorgen....

Åh den lille stakkel er hårdt ramt. Rigtig god bedring med ham :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, SDB said:

Åh den lille stakkel er hårdt ramt. Rigtig god bedring med ham :kram2 

Mange tak :kram2 Ja han er hårdt ramt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39.2 i feber, men vil gerne se tegnefilm, spise lidt, drikke lidt (efterspørger selv) og engang imellem kigge lidt i en bog. Det behøver vi ikke til lægen med endnu, vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

39.2 i feber, men vil gerne se tegnefilm, spise lidt, drikke lidt (efterspørger selv) og engang imellem kigge lidt i en bog. Det behøver vi ikke til lægen med endnu, vel?

Nej det lyder bare virus agtigt synes jeg... men vi har selv lige været ved lægen fordi vi var i tvivl.. det var lægen også.. så han udstyrede med penicillin mod lungebetændelse. Hvis du er rolig omkring det så vent med lægen, måske det bliver bedre. Hvis du er meget usikker så giv lige lægen et ring i morgen tidlig:kiss og god bedring. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

39.2 i feber, men vil gerne se tegnefilm, spise lidt, drikke lidt (efterspørger selv) og engang imellem kigge lidt i en bog. Det behøver vi ikke til lægen med endnu, vel?

 

Det lyder som mine unger flere gange denne vinter <_< 

Hold øje med væskeindtag, om hun er for sløv og vejrtrækningen (som må være hurtig men ikke besværet). 

Og så se efter bedring selvfølgelig! Min læge siger at vi skal komme efter 2 døgn, selvom det virker uskadeligt, for det kan være tegn på at det er behandlingskrævende. 

 

Og så måske noget Panodil til natten.

 

God bedring med hende :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan været i tvivl om hvornår jeg skulle skrive det her indlæg. Men NU må det være: 

 

Nohr går :wub han er bare mega sej og mega stolt og mega nuttet :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Det lyder som mine unger flere gange denne vinter <_< 

Hold øje med væskeindtag, om hun er for sløv og vejrtrækningen (som må være hurtig men ikke besværet). 

Og så se efter bedring selvfølgelig! Min læge siger at vi skal komme efter 2 døgn, selvom det virker uskadeligt, for det kan være tegn på at det er behandlingskrævende. 

 

Og så måske noget Panodil til natten.

 

God bedring med hende :kram2 

 

Tak det giver god mening :tak:super

 

Og det går bedre med hende :yay Hun har lige forlangt "Butje" (hvilket enhver selvfølgelig kan høre er rugbrød med makrel :lol ) så der må være noget "rigtig" sult på vej tilbage nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, Stephi-moren said:

Jeg har sådan været i tvivl om hvornår jeg skulle skrive det her indlæg. Men NU må det være: 

 

Nohr går :wub han er bare mega sej og mega stolt og mega nuttet :kuller 

 

Åh hvor fantastisk :loveshower Det er SÅ stort :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36 minutes ago, Stephi-moren said:

Jeg har sådan været i tvivl om hvornår jeg skulle skrive det her indlæg. Men NU må det være: 

 

Nohr går :wub han er bare mega sej og mega stolt og mega nuttet :kuller 

Tillykke med en fis der går :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Barbamama said:

 

Tak det giver god mening :tak:super

 

Og det går bedre med hende :yay Hun har lige forlangt "Butje" (hvilket enhver selvfølgelig kan høre er rugbrød med makrel :lol ) så der må være noget "rigtig" sult på vej tilbage nu :)

Jeg kan faktisk godt høre for mig det skal være rugbrød... Men makrel? Hun spiser måske kun rugbrød med makrel? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, MaleneB said:

Jeg kan faktisk godt høre for mig det skal være rugbrød... Men makrel? Hun spiser måske kun rugbrød med makrel? ;)

 

Næh, det kan såmænd også være med leverpostej, kødpølse eller kylling :)  (men indrømmet, så fandt jeg selv først ud af, hvilket pålæg, der skulle på, da jeg holdt det frem og fik et bestemt "NEJ!" indtil det anerkendende "Aaaarh!" kom ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E har lige givet mig et fingerkys, da jeg spurgte om jeg måtte få et godnatkys :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, Barbamama said:

 

Næh, det kan såmænd også være med leverpostej, kødpølse eller kylling :)  (men indrømmet, så fandt jeg selv først ud af, hvilket pålæg, der skulle på, da jeg holdt det frem og fik et bestemt "NEJ!" indtil det anerkendende "Aaaarh!" kom ;) )

Hehe ok... det kender man jo godt selv... Men butsje er altså virkelig sødt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Stephi-moren said:

Jeg har sådan været i tvivl om hvornår jeg skulle skrive det her indlæg. Men NU må det være: 

 

Nohr går :wub han er bare mega sej og mega stolt og mega nuttet :kuller 

 

:biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER