Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 posts in this topic

6 hours ago, Aja said:

Clara har lige spist et HELT stykke bondebrød! + lidt andre småting. Det er vist første gang jeg har oplevet det! :yay 

Hun sov så også 3 timer efter svømmeturen og har først fået frokost nu, så hun må have været sulten :D 

Fedt! Det kan være at det vil have effekt for jer, det med ikke at tilbyde mad for ofte, sådan at hun når at blive rigtig sulten :)

Jeg opdagede i dag 3 nye tænder i Astrids mund. 2 af dem var brudt godt igennem så de har da været der nogle dage, hvis ikke en uges tid! :o Jeg kan vist konkludere at Astrid ikke bliver synderligt påvirket af tandfrembrud :D Så nu har min store pige 10 tænder :wub 

Annonce ♥

50 minutes ago, Girl Next Door said:

Jeg opdagede i dag 3 nye tænder i Astrids mund. 2 af dem var brudt godt igennem så de har da været der nogle dage, hvis ikke en uges tid! :o Jeg kan vist konkludere at Astrid ikke bliver synderligt påvirket af tandfrembrud :D Så nu har min store pige 10 tænder :wub 

Øj, det lyder da dejlig nemt for hende, med de tænder :D

Annonce ♥

2 hours ago, Girl Next Door said:

Dejligt det går så nemt :)

Annonce ♥

Leonora ville ikke spise frokost og nu her efter lur hverken have bolle eller banan. Har allerede ondt i maven over hvornår hun mon kaster op :( Der har været så meget af den slags i institutionen at det er et under hvis vi går fri.

Annonce ♥

4 hours ago, Sofiee said:

Øj, det lyder da dejlig nemt for hende, med de tænder :D

2 hours ago, Tumlepigen said:

Dejligt det går så nemt :)

Jeg er ret overrasket over hvor upåvirket de er kommet. Jeg er fan! :D 

Annonce ♥

7 minutes ago, Girl Next Door said:

Jeg er ret overrasket over hvor upåvirket de er kommet. Jeg er fan! :D 

Dyyybt misundelig :o:P 

Annonce ♥

1 minute ago, Alina89 said:

Dyyybt misundelig :o:P 

Forstår jeg faktisk godt ;) 

Annonce ♥

8 hours ago, Girl Next Door said:

Jeg har også lige opdaget at Benjamin har fået en tand mere, så her kan det åbenbart godt lade sig gøre uden alt det drama der normalt følger med :o;) 

Annonce ♥

Benjamin har flere gange taget 10-15 skridt ad gangen i dag :wub 

Annonce ♥

14 minutes ago, Mrs-Rina said:

Benjamin har flere gange taget 10-15 skridt ad gangen i dag :wub 

:loveshower

Annonce ♥

Hvor hurtigt kan man mon tillade sig at få en ny tid ved ørelægen? For 14 dage siden sagde de MØB, ingen væske. Og efterfølgende havde J nogle ok nætter. Men for silvans det er jo helt hen i hegnet med de nætter igen nu :blink og han tager sig til ørerne om dagen.. kan simpelhen ikke finde ud af hvad pokker der ellers skulle være i vejen :( 

Annonce ♥

1 hour ago, Alina89 said:

Hvor hurtigt kan man mon tillade sig at få en ny tid ved ørelægen? For 14 dage siden sagde de MØB, ingen væske. Og efterfølgende havde J nogle ok nætter. Men for silvans det er jo helt hen i hegnet med de nætter igen nu :blink og han tager sig til ørerne om dagen.. kan simpelhen ikke finde ud af hvad pokker der ellers skulle være i vejen :( 

Ring i morgen! :)

Annonce ♥

Så gik den ikke længere: Leonora kaster op :(:boo 

Annonce ♥

28 minutes ago, Tumlepigen said:

Så gik den ikke længere: Leonora kaster op :(:boo 

:kiss 

Annonce ♥

Jeg tror Astrid har fået skoldkopper 

Annonce ♥

4 hours ago, Fru.Mor said:

Ring i morgen! :)

Jeg overvejer det meget kraftigt. Udover dårlige nætter har han sovet elendige lure på det seneste - max en halv time så er han urolig. Han er puttet med Panodil her til middag, så det bliver meget spændende at se om der gør noget :chin:

Annonce ♥

2 hours ago, Girl Next Door said:

Jeg tror Astrid har fået skoldkopper 

Hvis det er, så øv og :kiss tilbage 

Annonce ♥

2 hours ago, Alina89 said:

Jeg overvejer det meget kraftigt. Udover dårlige nætter har han sovet elendige lure på det seneste - max en halv time så er han urolig. Han er puttet med Panodil her til middag, så det bliver meget spændende at se om der gør noget :chin:

Han sov så lige tre timer og et kvarter :o

Annonce ♥

3 hours ago, Tumlepigen said:

Hvis det er, så øv og :kiss tilbage 

Hun er ret upåvirket så er virkelig i tvivl :unsure Men må se når nattøjet skal på hvordan det ser ud :) 

Annonce ♥

Så blev Freya også ramt af sygdom.. her stod den på opkast i nat. Først ud over sig selv og vores seng og sengetøj. Da hun lige var blevet skyllet og kommet i seng igen, kastede hun op igen. Nu i sin egen seng. Så der er blevet skiftet sengetøj 'en mas' i nat med en lille syg og træt tumling. I dag er hun bare skidt og har feber... 

Annonce ♥

Adrian er begyndt at tage flere og flere skridt over den sidste uges tid :D Men det er åbenbart meget sjovere at gå på knæene. Skøre dreng altså :rolleyes

Annonce ♥

Ny tid ved ørelægen imorgen.. Håber de kan gøre noget :chin:

Annonce ♥

41 minutes ago, Camils said:

Adrian er begyndt at tage flere og flere skridt over den sidste uges tid :D Men det er åbenbart meget sjovere at gå på knæene. Skøre dreng altså :rolleyes

Ej hvor skørt at han vil gå på knæene :D

Annonce ♥

39 minutes ago, Alina89 said:

Ny tid ved ørelægen imorgen.. Håber de kan gøre noget :chin:

Selvom det er totalt modsigende at håbe på sygdom, så vil det jo være rart hvis de kan se grunden til at han er så ked af at ligge ned

:kram

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now