Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 posts in this topic

Hvilken type sand har I til sandkassen? Strandsand eller?

Annonce ♥

Hvilken type sand har I til sandkassen? Strandsand eller?

Jeps strandsand :)

Annonce ♥

Og det kan man godt bygge med og sådan? Det blev vi nemlig sådan i tvivl om igår, da vi kiggede på det

Annonce ♥

Og det kan man godt bygge med og sådan? Det blev vi nemlig sådan i tvivl om igår, da vi kiggede på det

Ja altså, her er det sådan lidt vådt i det (i hvert fald lige nu) og det er mega godt at bygge med! Adam lavede feks denne udstilling i sidste weekend 2elzg35.jpg :lol

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja altså, her er det sådan lidt vådt i det (i hvert fald lige nu) og det er mega godt at bygge med! Adam lavede feks denne udstilling i sidste weekend 2elzg35.jpg :lol

Det ser jo rigtig fint ud. Tak :)

Og fin udstilling :D

Annonce ♥

Ind i mellem er morgenmad her et stykke frugt og et stykke rugbrød med smør.. :rolleyes

Jeg tror han havde en eller anden ide om at morgenmad var noget fancy a la brunch eller wienerbrød :p så blev han altså lidt snydt..,

Annonce ♥

:ditto

Annonce ♥

Det ser jo rigtig fint ud. Tak :)

Og fin udstilling :D

Det var så lidt :)

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto

Fedt. Så køber vi noget af det :)

Annonce ♥

Bonus sandkasse spørgsmål...

Kan I huske hvor mange liter sand I har brugt? Synes der er mange forskellige svar på nettet. Sandkassen er 120 x 120 - vist rimelig standard størrelse

Annonce ♥

Kan I huske hvor mange liter sand I har brugt? Synes der er mange forskellige svar på nettet. Sandkassen er 120 x 120 - vist rimelig standard størrelse

Vi har kun en meget lille rund en. Der mener jeg vi brugte 3 poser. Den har vist en diameter på

Omkring en meter tror jeg. Ved ikke om det hjælper ;)

Annonce ♥

Vores er også 1,20*1,20 og vi brugte 7 sække a 15 liter. Den er ret fint fyldt, lidt over halvvejs op tror jeg.

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har kun en meget lille rund en. Der mener jeg vi brugte 3 poser. Den har vist en diameter på

Omkring en meter tror jeg. Ved ikke om det hjælper ;)

Ha ha, det ved jeg ikke lige :D Vi må prøve at spørge i butikken

Annonce ♥

Vores er også 1,20*1,20 og vi brugte 7 sække a 15 liter. Den er ret fint fyldt, lidt over halvvejs op tror jeg.

Det lyder jo ret fint. Tak :) Så prøver vi også med 7, tænker jeg.

Annonce ♥

Nogen der kender til et sted i vestjylland hvor man kan hente sandkassesand der IKKE er i pose?

Vi skal ha fyldt et traktordæk, så det er en god sjat... Gerne billigt!

Annonce ♥

Sov nu!!

Annonce ♥

Hader, hader, hader at give øjendråber! :(

Annonce ♥

Hader, hader, hader at give øjendråber! :(

Det er også skrækkeligt! Begge pigerne havde øjenbetændelse på samme tid for en måned tilbage, nøj det var en udfordring!

:kram

Annonce ♥

Det er også skrækkeligt! Begge pigerne havde øjenbetændelse på samme tid for en måned tilbage, nøj det var en udfordring!

:kram

Tak for kram :kiss

Det er endda ikke pga øjenbetændelse, men allergi, så det er HVER eneste dag vi skal i gennem det cirkus :rolleyes

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

Det er endda ikke pga øjenbetændelse, men allergi, så det er HVER eneste dag vi skal i gennem det cirkus :rolleyes

Har han pollen-allergi? Øv sikke da noget bøvl!

Annonce ♥

Har han pollen-allergi? Øv sikke da noget bøvl!

Vi tror det. Han har været ret rød i det ene øje og det andet løber vildt meget i vand. Ingen snask eller pus og det har stået på i en uge. Og så klør han sig i øjnene hele tiden. Så nu er det et forsøg for at se om de øjendråber har en effekt, og hvis de har det, så er det nok allergi :rolleyes

Annonce ♥

Vi tror det. Han har været ret rød i det ene øje og det andet løber vildt meget i vand. Ingen snask eller pus og det har stået på i en uge. Og så klør han sig i øjnene hele tiden. Så nu er det et forsøg for at se om de øjendråber har en effekt, og hvis de har det, så er det nok allergi :rolleyes

Åhh øv altså! :( håber ikke han skal til at døje med det!

Annonce ♥

Åhh øv altså! :( håber ikke han skal til at døje med det!

Heller ikke jeg. Tak søde :kiss

Til gengæld er han på vej ud af medicin for AB og det ser indtil videre ud til at gå fint uden - så har vi da en ting mindre på listen over 'fejl og mangler' :lol

Annonce ♥

Til gengæld er han på vej ud af medicin for AB og det ser indtil videre ud til at gå fint uden - så har vi da en ting mindre på listen over 'fejl og mangler' :lol

Min store dreng har været igennem lidt det samme. Først AB, så pollenallergi, myggestik og rejer. Nu er han 5 og ser ud til at være vokset fra det hele. Så selv om det ikke er så sjovt mens det står på kan han sagtens vokse sig fra det :kram

Annonce ♥

Åhh det glæder jeg mig til at Liff forhåbentlig også gør!

Altid noget at Listen ikke bare bliver længere hos skønne Adam :)

Annonce ♥