MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

:chin: Skrev Vinnus måske en overgang om en udfordring med, at Pixies fødder var for store i højden til de fleste sko :chin:

Jeg tror måske knap, at jeg ville turde satse på, at den flader så meget ud ved længere tids brug (altså foden), at den så kommer til at passe ned i skoen :unsure

Min den ældste har også tendens til en høj vrist og her er Bundgaards sandaler gode. Jeg vil ikke tro det ændre sig så meget bare ved at hun begynder at gå mere.

Tak for jeres besyv :tak :unsure Vi har købt bundgaard prewalkers også, men de fungerer heller ikke :unsure

Og SÅ høj synes jeg heller ikke at hendes vrist er :chin:

2h51b1j.jpg

Måske var skoene bare slet og ret for små :unsure :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

6. tiger er vist flyttet ind <_< Nu har jeg et barn der SKRIGER ved sengetid og kun falder i søvn i mine arme. Please sig det går over igen. Vil selvfølgelig gerne give hende al den tryghed hun har brug for, men hun plejer at være så god til at putte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besyv :tak :unsure Vi har købt bundgaard prewalkers også, men de fungerer heller ikke :unsure

Og SÅ høj synes jeg heller ikke at hendes vrist er :chin:

2h51b1j.jpg

Måske var skoene bare slet og ret for små :unsure :help

Ej de fødder ser da helt almindelige ud. Og mega nuttede :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har tilbudt at sove med C i nat  :o  Er virkelig spændt på hvordan det går og om jeg mon får lidt mere søvn!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6. tiger er vist flyttet ind <_< Nu har jeg et barn der SKRIGER ved sengetid og kun falder i søvn i mine arme. Please sig det går over igen. Vil selvfølgelig gerne give hende al den tryghed hun har brug for, men hun plejer at være så god til at putte.

Arg :unsure

Håber det "bare" skyldes tigeren :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg :unsure

Håber det "bare" skyldes tigeren :kram2

Håber jeg virkelig også. I nat vågnede hun også skrigende og faldt til ro så snart hun var i mine arme og kunne putte sig ind til mig. Der røg hun også med ind i min seng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg virkelig også. I nat vågnede hun også skrigende og faldt til ro så snart hun var i mine arme og kunne putte sig ind til mig. Der røg hun også med ind i min seng :biglove

Jeg nyder ærlig talt også at have Lily sovende med mig om natten :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej de fødder ser da helt almindelige ud. Og mega nuttede :biglove

Tak :kiss Jeg synes også de er lige til at spise. ^_^ Men de er ikke til at få ned i de sko :unsure Måske er de bare for små :unsure Eller også krummer hun foden når jeg prøver at få den i :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg :unsure

Håber det "bare" skyldes tigeren :kram2

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har tilbudt at sove med C i nat :o Er virkelig spændt på hvordan det går og om jeg mon får lidt mere søvn!!

Spændende! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Jeg synes også de er lige til at spise. ^_^ Men de er ikke til at få ned i de sko :unsure Måske er de bare for små :unsure Eller også krummer hun foden når jeg prøver at få den i :chin:

Det kan det sagtens være. Det oplevede jeg tit med de helt små, da jeg arbejdede i vuggestue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har tilbudt at sove med C i nat :o Er virkelig spændt på hvordan det går og om jeg mon får lidt mere søvn!!

Uh, point til M! Jeg krydser for god nat til Jer alle :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det sagtens være. Det oplevede jeg tit med de helt små, da jeg arbejdede i vuggestue.

Hvad gjorde du så? Bare prøvede igen? Eller? E er IKKE fan af at prøve sko, så vil helst heller ikke makke for meget unødvendigt rundt med hende :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besyv :tak :unsure Vi har købt bundgaard prewalkers også, men de fungerer heller ikke :unsure

Og SÅ høj synes jeg heller ikke at hendes vrist er :chin:

2h51b1j.jpg

Måske var skoene bare slet og ret for små :unsure :help[/quote

Nej det er da et par her perfekte små fødder hun har❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besyv :tak :unsure Vi har købt bundgaard prewalkers også, men de fungerer heller ikke :unsure

Og SÅ høj synes jeg heller ikke at hendes vrist er :chin:

2h51b1j.jpg

Måske var skoene bare slet og ret for små :unsure :help[/quote

Nej det er da et par her perfekte små fødder hun har❤️

Tak :biglove

Jeg er overhovedet heller ikke ked af hendes fusser, bare lidt træt af at skoene ikke passer. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bbm vi kildede Im under foden inden, har du prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh det har jeg ikke prøvet. :) Altså sådan at han strakte foden eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-tiger! Sofie er nede på at indtage under halvt så meget fast føde om dagen som tidligere, så nu er vi tilbage til amning kl. 22.30, 01.30, 05, hvorefter hun halvsover og græder/klynker/mosler/skriger til kl. 06. Og der er 2 uger endnu. Fuck, hvor er det plat! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gjorde du så? Bare prøvede igen? Eller? E er IKKE fan af at prøve sko, så vil helst heller ikke makke for meget unødvendigt rundt med hende :unsure

Åh det er mange år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-tiger! Sofie er nede på at indtage under halvt så meget fast føde om dagen som tidligere, så nu er vi tilbage til amning kl. 22.30, 01.30, 05, hvorefter hun halvsover og græder/klynker/mosler/skriger til kl. 06. Og der er 2 uger endnu. Fuck, hvor er det plat! :(

Skod <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har tilbudt at sove med C i nat :o Er virkelig spændt på hvordan det går og om jeg mon får lidt mere søvn!!

Håber i har fået sovet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh det har jeg ikke prøvet. :) Altså sådan at han strakte foden eller hvad?

Jep :) han ville nemlig også gerne krølle sin fod sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen gode råd men masser af kram og forståelse. Er præcis samme sted med begge mine børn

Åh nej, jeg bilder ellers mig selv ind, at det nok kommer med alderen ... :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er han? Er han blevet tjekket for spændinger i nakke og/eller ryg? Det var i hvert fald derfor Anna skreg sig i søvn i vores arm. Smerter og sult, fordi det også gjorde ondt at spise, så hun ikke fik helt nok :(

Han er knap 4 måneder, og han har været hos fysioterapeut og kiropraktor flere gange - efter de første par gange, hvor han var låst i nakken, har der ikke været andet end meget små ting.

Men det er en måned siden han sidst var af sted, og jeg havde overvejet lige at smutte forbi kiropraktoren igen for at få ham tjekket.

Han spiser helt fint og viser intet ubehag, og tager rigtig godt på. ;)

Min personlige teori er, at han bare er et af de børn, som ikke vil overgive sig til søvnen. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vild nat :o Lucca blev puttet med en flaske 19.45 ca. Vågnede kl. 2 og fik en lille flaske. Hun begyndte at give lyd kl. 6, hvor hun fik en lille flaske mere, og så sov hun til 8.10 :o :D Skønt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER