MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Er det den store røde eller er der også noget rødt udslæt omkring den?

Det er lidt svært at se da billedet er taget lidt væk fra. Men Inger har ofte en rød knop hist og pist, som ikke rigtig udvikler sig til andet end en knop og så går i sig selv.

Det er bare en rød knop.

Intet udslæt. 

Håber det er som du skriver.

Måske myggestik ?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åha Niklas er sq en bølle...Han får 5 flasker i døgnet eller rettere 2 gange grød og flaske for resten....forsøger roligt at få en flaske mere væk og listet et tredje måltid ind men det er endnu ikke lykkedes helt.

Nå men han vågner mellem 4 og 6 om morgenen og sover oftest først kl 21...

Lurene om dagen svinger fra 3 gode lure til 5 dårlige...

Gode råd til at få ham ned på 3 lure om dagen fast ?

Han er lidt over 5 mdr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en rød knop.

Intet udslæt.

Håber det er som du skriver.

Måske myggestik ?!

Vi har i hvert fald aldrig gjort meget andet end at holde øje med om det udviklede sig. Ja måske eller et andet insekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men for F..! Det er IKKE morgen kl 5!!! SOV!!! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg ved godt nok ikke hvad jeg gør med de nætter :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah nu har jeg fundet ud af når Niklas vågner kl 4 jeg kan få ro på ham i mine arme og liste ham med ind i min seng og sove lidt mere....men bestemt ikke særlig behageligt at ligge med ham på den måde...håber det er en fase og at han snart kan sove til kl 6 igen da...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu med børn og feber, hvornår er det man skal/bør reagere??

Eigil har 39 i feber og dagen har indtil videre set således ud:

Vågen klokken 06. Fik lidt vand og sov til 07.30 igen. Lavede bonus, spiste en halv portion havregrød. Var vågen til klokken 09.

Har sovet siden 09, med få opvågninger hvor han vil have vand. For derefter at putte sig ind til min brystkasse igen og sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu med børn og feber, hvornår er det man skal/bør reagere??

Eigil har 39 i feber og dagen har indtil videre set således ud:

Vågen klokken 06. Fik lidt vand og sov til 07.30 igen. Lavede bonus, spiste en halv portion havregrød. Var vågen til klokken 09.

Har sovet siden 09, med få opvågninger hvor han vil have vand. For derefter at putte sig ind til min brystkasse igen og sove.

Lille pus.

Så længe han drikker og er kontaktbar, når han er vågen, så ville jeg ikke bekymre mig endnu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er jeg træt af, at hun vågner efter 40-45 min og ligner en der gerne vil sove og måske også falder i søvn igen efter 10-15 min trilletur, men ofte så vågner igen, så snart jeg stiller barnevognen! Vi er f***** ikke i Tigerspring! Det starter først om 3 dage :prik Tænder, snot, tiger - who cares. Jeg er TRÆT af det! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille pus.

Så længe han drikker og er kontaktbar, når han er vågen, så ville jeg ikke bekymre mig endnu :kram2

Også sådan jeg tænker, men det slog mig bare lige lidt med det søvn. Når jeg ikke er vant til at han sover mere end en lur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er jeg træt af, at hun vågner efter 40-45 min og ligner en der gerne vil sove og måske også falder i søvn igen efter 10-15 min trilletur, men ofte så vågner igen, så snart jeg stiller barnevognen! Vi er f***** ikke i Tigerspring! Det starter først om 3 dage :prik Tænder, snot, tiger - who cares. Jeg er TRÆT af det! :(

:kram håber snart det vender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er jeg træt af, at hun vågner efter 40-45 min og ligner en der gerne vil sove og måske også falder i søvn igen efter 10-15 min trilletur, men ofte så vågner igen, så snart jeg stiller barnevognen! Vi er f***** ikke i Tigerspring! Det starter først om 3 dage :prik Tænder, snot, tiger - who cares. Jeg er TRÆT af det! :(

:kram

Jeg føler med dig. Det lyder meget som tilstanden herhjemme de sidste mange uger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok spændt på hvor langt Lucca er med det her projekt om 10 dage, når A kommer hjem igen :o :yay :glad

YSSfdf4.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og der lyder en salig gnasken af Sophie girafs ben mod Benjamins gummer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok spændt på hvor langt Lucca er med det her projekt om 10 dage, når A kommer hjem igen :o :yay :glad

YSSfdf4.jpg

Seje Lucca! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Niklas har sovet 2 lure af 2 og en halv times varighed idag stik modsat af en weekend hvor han næstmest Ingen lure tog....håber snart på noget mere rytme om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er jeg træt af, at hun vågner efter 40-45 min og ligner en der gerne vil sove og måske også falder i søvn igen efter 10-15 min trilletur, men ofte så vågner igen, så snart jeg stiller barnevognen! Vi er f***** ikke i Tigerspring! Det starter først om 3 dage :prik Tænder, snot, tiger - who cares. Jeg er TRÆT af det! :(

Og nu har hun så snart sovet 2,5 time?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu har hun så snart sovet 2,5 time?! :blink

Skønt! Clara tog også endelig 2 timer til eftermiddag. Det er jo helt vildt hvad man kan nå på den tid når det endelig sker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! Clara tog også endelig 2 timer til eftermiddag. Det er jo helt vildt hvad man kan nå på den tid når det endelig sker :D

Det enkelte gange det er sket her, synes jeg bare jeg sidder og venter, hun vågner jo sikkert lige om lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! Clara tog også endelig 2 timer til eftermiddag. Det er jo helt vildt hvad man kan nå på den tid når det endelig sker :D

Jeg var totalt rastløs den sidste time :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje Lucca! :glad

Ja hun er bare for vild :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Shit man.... Findes der ikke en grænse for hvor meget en baby kan SKRIGE?!?! Den unge skriger og skriger og skriger og jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal gøre lige nu for at få ham til at stoppe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit man.... Findes der ikke en grænse for hvor meget en baby kan SKRIGE?!?! Den unge skriger og skriger og skriger og jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal gøre lige nu for at få ham til at stoppe :(

Pust ham i hovedet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER