MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Sofie har kun spist to gange efter putning mod normalt 3. Spiste ved putning kl. 19.15, men ikke så meget som normalt, fordi hun havde spist virkelig meget mos (!) til aftensmad og så igen kl. 23.45 og 03.40 og sov videre til kl. 06. Yay! Der er måske alligevel håb om, at øget indtag af fast føde, kan betyde noget for nattesøvnen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Indtil videre går det så ikke særlig godt <_<

Hun har sovet siden lidt over 19, men allerede været vågen 3 gange <_< Ligger og ammer hende nu.

Æv <_< Hvordan gik resten af natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har kun spist to gange efter putning mod normalt 3. Spiste ved putning kl. 19.15, men ikke så meget som normalt, fordi hun havde spist virkelig meget mos (!) til aftensmad og så igen kl. 23.45 og 03.40 og sov videre til kl. 06. Yay! Der er måske alligevel håb om, at øget indtag af fast føde, kan betyde noget for nattesøvnen :)

Fedt :yay

Her havde fast føde i starten ingen betydning for nattesøvnen, men efterhånden kunne vi tydeligt mærke at det gjorde en forskel! I nok 1,5 måned vågnede han kun én gang, og den sidste uge har han sovet igennem 3 gange :) så der er håb forude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega god nat. Arthur og jeg gik op i seng 19.30, efter kl 21 kan jeg ikke huske mere. Han vågnede kl 01, kl 03, kl 05 og kl 07. Det er altså mega luksus med 4 timer i streg!

:yay for god nattesøvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har B så været vågen siden kl 6, men viser stadig ikke tegn på træthed :huh de sidste par måneder har det ellers heddet max 3 timer fra 'godmorgen' - jamen vi leger da bare lidt mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv <_< Hvordan gik resten af natten?

Det gik bare vildt dårligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik bare vildt dårligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas hoster så han taber sin sut om natten....mega træls...men ellers vågner han pt mellem 5 og 6 mod sidste uge hvor det var mellem 4 og 5....håber han snart begynder at sove til kl 6 igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at Nohr synes at søvn er et voldsomt tidsspilde i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg føler mig lidt som en "broken record" men hvordan pokker er det muligt at den knægt kan blive VED med at få tænder :blink

Han har så ondt og bløder fra sin mund. Jeg tror der er 2 (!!) hjørnetænder på vej. Nu er han lagt til lur med lidt Panodil. Håber det gør ham godt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg føler mig lidt som en "broken record" men hvordan pokker er det muligt at den knægt kan blive VED med at få tænder :blink

Han har så ondt og bløder fra sin mund. Jeg tror der er 2 (!!) hjørnetænder på vej. Nu er han lagt til lur med lidt Panodil. Håber det gør ham godt :(

 

Åh, lille pus da! Har I prøvet med gummedråber? Det har en fra min mødregruppe, hvis dreng også har fået masser af tænder tidligt, haft god gavn af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, lille pus da! Har I prøvet med gummedråber? Det har en fra min mødregruppe, hvis dreng også har fået masser af tænder tidligt, haft god gavn af :kram2

De andre gange har vi kunne klare den med en bidering, men hvis han er lige så generer efter lur ku jeg godt finde på at sende min mand langs.

Det er jo helt vildt. Han bliver 10 måneder idag (:wub) har 7 tænder og så 2 mere? :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, min baby slår sig jo HELE TIDEN! Jeg får da dårlige nerver :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, min baby slår sig jo HELE TIDEN! Jeg får da dårlige nerver :rolleyes

Samme her. Kan man pakke dem ind i vat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg føler mig lidt som en "broken record" men hvordan pokker er det muligt at den knægt kan blive VED med at få tænder :blink

Han har så ondt og bløder fra sin mund. Jeg tror der er 2 (!!) hjørnetænder på vej. Nu er han lagt til lur med lidt Panodil. Håber det gør ham godt :(

Jeg ville ønske min snart fik nogle flere :D. (Og vores unger er jo lige gamle :) )

Hun fik 2, da hun var 6 måneder og så har vi ikke set skyggen af tænder siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så knækkede Astrid kravle koden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr snuppede sig en lur på maven af mig i viklen her i eftermiddag :wub det er alt for længe siden sidst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så knækkede Astrid kravle koden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur og sovestrejkende baby hele dagen (=> gnaven gemal i øvrigt :rolleyes ) - nu har hun fået sit livs første Panodil, og så satser jeg benhårdt på, at det er den tand, der er på vej igennem, der driller, og at det giver en pause om lidt... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur og sovestrejkende baby hele dagen (=> gnaven gemal i øvrigt :rolleyes ) - nu har hun fået sit livs første Panodil, og så satser jeg benhårdt på, at det er den tand, der er på vej igennem, der driller, og at det giver en pause om lidt... :unsure

Du kan true ham med, at hvis han ikke tager sig sammen og finder et bedre humør, kan han også få en stikpille.....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan true ham med, at hvis han ikke tager sig sammen og finder et bedre humør, kan han også få en stikpille.....!

:lol Du er et slemt slemt menneske, og jeg sætter stor pris på dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i hjælpe mig mig at tyde disse slags knopper ?

post-10593-0-95101500-1465582786_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan true ham med, at hvis han ikke tager sig sammen og finder et bedre humør, kan han også få en stikpille.....!

:D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Du er et slemt slemt menneske, og jeg sætter stor pris på dig :D

Haha, fedt at høre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i hjælpe mig mig at tyde disse slags knopper ?

Er det den store røde eller er der også noget rødt udslæt omkring den?

Det er lidt svært at se da billedet er taget lidt væk fra. Men Inger har ofte en rød knop hist og pist, som ikke rigtig udvikler sig til andet end en knop og så går i sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER