MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Det har jeg prøvet, og derfor ligger ALT i min sofa. :D

Ha ha, også her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var næsten skilsmissegrund forleden, da min stakkels mand havde lagt fjernbetjeningen på bordet, hvor jeg ikke kunne nå, og derefter gået på lokum med mobilen - og så tager det lang tid.

Så startede et boligprogram på tv, og det kan jeg bare ikke holde ud, men J var endelig faldet i søvn på mig, og jeg turde ikke flytte mig. Nøj, en kedelig halv time der gik der. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min lille Nohr skriger og skriger her i natten. Han har set sig sur på amningen - men er altså sulten og hat brug for hjælp til at sove = skrig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min lille Nohr skriger og skriger her i natten. Han har set sig sur på amningen - men er altså sulten og hat brug for hjælp til at sove = skrig :boo

Øv. Det lyder som vores aftener! Håber han fandt til ro :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor kan min ryg ikke holde til at bukke sig ned til sengen og give mad til lillemanden .

Fik så ondt i ryggen i nat og jeg måtte rykke sengen helt hen til vores seng, så jeg kunne sidde på den,  som så vækkede alle.

Hmm.

Øv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad sker der lige for fliser overalt i hjemmet. 

Det er da ikke særlig børnevenligt.

Stakkels C's hoved 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Det lyder som vores aftener! Håber han fandt til ro :kram

Tak :kiss og kram til dig :kram2

Jamen så snart han overgiver sig og spiser, så er krisen overstået. 3 gange i nat var der mega skrig og skrål <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså svært at klæde Nohr passende på i barnevognen når han karter rundt og skubber dynen af, men altså sover bedst med dyne på. Nu er han puttet kun i ærmeløs body, men bliver jo kølig uden dyne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså svært at klæde Nohr passende på i barnevognen når han karter rundt og skubber dynen af, men altså sover bedst med dyne på. Nu er han puttet kun i ærmeløs body, men bliver jo kølig uden dyne <_<

Samme problem med Niklas...Han har sommer dragt på idag...igår var i undertrøje body og strømper...

Det er sq svært Sys jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har sovet 2*50 min på knap 10 timer ... Hun er lige faldet i søvn og vågnet igen 3 gange på 10 min. To af gangene var det Anna der vækkede hende. Jeg bliver sindssyg! Hvad fanden sker der med hende?! Jeg tror ikke jeg får hende til at falde i søvn igen nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har sovet 2*50 min på knap 10 timer ... Hun er lige faldet i søvn og vågnet igen 3 gange på 10 min. To af gangene var det Anna der vækkede hende. Jeg bliver sindssyg! Hvad fanden sker der med hende?! Jeg tror ikke jeg får hende til at falde i søvn igen nu :(

Kender det alt alt for godt :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt alt for godt :-/

Jeg har givet op. Anna ville bare ikke lade mig være i fred og til sidst lå Sofie bare og grinede af mig. Nu ligger hun i vores seng ved siden af mig og er totalt overkørt og jeg gider ikke mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet op. Anna ville bare ikke lade mig være i fred og til sidst lå Sofie bare og grinede af mig. Nu ligger hun i vores seng ved siden af mig og er totalt overkørt og jeg gider ikke mere :(

Dén kender jeg godt <_< Jeg håber, at I slap helskindet gennem resten af dagen, og at de unge damer sover nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dén kender jeg godt <_< Jeg håber, at I slap helskindet gennem resten af dagen, og at de unge damer sover nu :kram2

Hun faldt halvt grædende i søvn i barnevognen kl. 17.30 og sov 30 min. Kom direkte ind til aftensmad og spiste som aldrig før. Begyndte at putte kl. 19.15 og hun sover stadig ikke. Har sovet af flere omgange i mine arme, når jeg står med hende, men hun kan bare ikke finde ordentligt ro. Hver gang jeg tror, at nu er den der, så insisterer hun på at trille om på maven. Jeg bliver sindssyg! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun faldt halvt grædende i søvn i barnevognen kl. 17.30 og sov 30 min. Kom direkte ind til aftensmad og spiste som aldrig før. Begyndte at putte kl. 19.15 og hun sover stadig ikke. Har sovet af flere omgange i mine arme, når jeg står med hende, men hun kan bare ikke finde ordentligt ro. Hver gang jeg tror, at nu er den der, så insisterer hun på at trille om på maven. Jeg bliver sindssyg! :prik

Åh det lyder hårdt og frustrerende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun faldt halvt grædende i søvn i barnevognen kl. 17.30 og sov 30 min. Kom direkte ind til aftensmad og spiste som aldrig før. Begyndte at putte kl. 19.15 og hun sover stadig ikke. Har sovet af flere omgange i mine arme, når jeg står med hende, men hun kan bare ikke finde ordentligt ro. Hver gang jeg tror, at nu er den der, så insisterer hun på at trille om på maven. Jeg bliver sindssyg! :prik

Bøllebaby!

Vi har haft skodputninger i en uge, så i aften har jeg vippet hende i søvn på armen - og ber til, at hun ikke pludselig vågner igen, som hun også har gjort ofte i denne uge :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har J (igen) ikke skidt i tre dage :(

Sidst nåede han at gøre det lige inden jeg overgav mig og købte Lactulose, men det virker slet ikke som om, der er noget på vej nu ... :(

Så jeg må nok af sted efter det i morgen.

Jeg hader bare tanken om, at give ham medicin!

Men han skal selvfølgelig ikke have ondt i maven. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøllebaby!

Vi har haft skodputninger i en uge, så i aften har jeg vippet hende i søvn på armen - og ber til, at hun ikke pludselig vågner igen, som hun også har gjort ofte i denne uge :prik

Jeg synes jo ellers vi har haft nogen virkelig gode dage, men i dag har godt nok været helt til hest!

Jeg gad godt vide hvad hun har kæmpet med :chin: I mit stille sind håber jeg hun vågner med en tand i morgen :rolleyes

Jeg tror hun sover nu (antijinx!) og jeg har lyst til at spise absurde mængder slik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily sover på eget værelse for første gang. Vi er lige gået i seng nu, og jeg har det egentlig lidt mærkeligt med, at hun ikke er her :unsure

Savner hende :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily sover på eget værelse for første gang. Vi er lige gået i seng nu, og jeg har det egentlig lidt mærkeligt med, at hun ikke er her :unsure

Savner hende :blush

 

Åh, den fornemmelse kan jeg godt huske. Lidt ligesom første gang de bliver passet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jo ellers vi har haft nogen virkelig gode dage, men i dag har godt nok været helt til hest!

Jeg gad godt vide hvad hun har kæmpet med :chin: I mit stille sind håber jeg hun vågner med en tand i morgen :rolleyes

Jeg tror hun sover nu (antijinx!) og jeg har lyst til at spise absurde mængder slik!

Forstår godt at du gerne vil have en grund til det :help

Åh det er længe siden jeg har spist slik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, den fornemmelse kan jeg godt huske. Lidt ligesom første gang de bliver passet.

Indtil videre går det så ikke særlig godt <_<

Hun har sovet siden lidt over 19, men allerede været vågen 3 gange <_< Ligger og ammer hende nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre går det så ikke særlig godt <_<

Hun har sovet siden lidt over 19, men allerede været vågen 3 gange <_< Ligger og ammer hende nu.

 

Og hun plejer bare at sove tungt på dette tidspunkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hun plejer bare at sove tungt på dette tidspunkt?

Vi plejer ikke at høre noget fra hende de første 3 timer (ca.) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega god nat. Arthur og jeg gik op i seng 19.30, efter kl 21 kan jeg ikke huske mere. Han vågnede kl 01, kl 03, kl 05 og kl 07. Det er altså mega luksus med 4 timer i streg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER