MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

:boo jeg tror det går den forkerte vej med det sygdomshejs igen :( han sover 10-20 minutter ad gange og skriger så og er svær at trøste. Øv! Og vi er løbet tør for Panodil, så jeg kan ikke engang prøve det :prik

Åh, det lyder ikke sjovt :(

Kæmpe krammer, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sov knægt. Vi har nu været i 2,5 time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det lyder ikke sjovt :(

Kæmpe krammer, søde :kram2

Tak :kiss det er godt nok en streng nat :( Han har fået feber igen og er bare rigtig ked af det :(

Min lille stakkels pus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

82,2 fra morgenstunden af :( og jeg har en virkelig overfyldt babs der vidner om mindre indtag igennem natten...

Mon det bare er forkølelsen der blusser op igen? Eller mon den har revet noget med sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

82,2 fra morgenstunden af :( og jeg har en virkelig overfyldt babs der vidner om mindre indtag igennem natten...

Mon det bare er forkølelsen der blusser op igen? Eller mon den har revet noget med sig?

82,2??

Det kan jo være begge dele... Forkølelsen ved stinus har stået på i 14 dage nu, og det blusser op og falder ned... Helevtiden... Han har dog ikke feber og spiser mere end fint... Så det kan ikke sammenlignes..

Måske lægen snart skal have et kald igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

82,2??

Det kan jo være begge dele... Forkølelsen ved stinus har stået på i 14 dage nu, og det blusser op og falder ned... Helevtiden... Han har dog ikke feber og spiser mere end fint... Så det kan ikke sammenlignes..

Måske lægen snart skal have et kald igen?

82,2 hold da op jeg er træt :rolleyes Jeg ville have skrevet 38,2 :lol

William har også forkølelse og det bliver også ved og ved og ved, men han er frisk ellers. Så hans krop tager det altså bedre end Nohrs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oog så brød den syvende tand fanme igennem :blink

Mon den lille mand har tænkt sig at have et fuldt tandsæt inden han bliver et år? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov knægt. Vi har nu været i 2,5 time.

Sådan en nat havde vi også for 14 dage siden.. Håber i fik ro :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en nat havde vi også for 14 dage siden.. Håber i fik ro :kram2

Vi har haft sådan nætter de sidste 14 dage :( håber snart det stopper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan anbefale Lactocare d-dråber som er med mælkesyrebakterier. Den anbefalder sp også. Den giver nemlig ikke de små ondt i maven...

Tak, den endte vi faktisk også med at købe :)

Lige nu får ham nemlig Bifiform (mælkesyrebaterier) i pulverform, så tænkte det var fint at fortsætte med det når vi kom hjem - og lægen var heldigvis enig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk med en lillepige der tager mega lang formiddagslur netop idag hvor CE er hjemme med feber. Kunne ellers godt have brugt en lur efter en hård aften og nat med skænderi :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk med en lillepige der tager mega lang formiddagslur netop idag hvor CE er hjemme med feber. Kunne ellers godt have brugt en lur efter en hård aften og nat med skænderi :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh, nu må mit barn altså godt snart lære at sove andre steder end i viklen om dagen!

Lægger jeg ham i sengen sover han max 40 minutter og kan ikke sove videre uanset hvad jeg gør. Pænt irriterende. :( Godt nok er viklen bedre end at sidde med ham i armene, men jeg gad altså godt snart kunne sidde bare en time for mig selv ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når Oliver sover i viklen, vågner han lige så snart jeg sætter mig ned i mere end 10 sekunder. Er det normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når Oliver sover i viklen, vågner han lige så snart jeg sætter mig ned i mere end 10 sekunder. Er det normalt?

Ja :) babyer er "designet" til at reagere, hvis mor pludselig bliver stille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad stiller man op med en 20min lur? Ej hvor jeg bare ikke synes det er sjovt i dag :boo mit normale overskud er flere kilometer væk :(

Drengen burde jo være dødtræt efter at have været oppe i 3,5-4 timer! Men nej.. Og nu er resten af dagen i total skuddermudder, og det samme er min hjerne :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad stiller man op med en 20min lur? Ej hvor jeg bare ikke synes det er sjovt i dag :boo mit normale overskud er flere kilometer væk :(

Drengen burde jo være dødtræt efter at have været oppe i 3,5-4 timer! Men nej.. Og nu er resten af dagen i total skuddermudder, og det samme er min hjerne :wacko

Putter på ny efter 1 time og sidder 'f*** til rytmen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad stiller man op med en 20min lur? Ej hvor jeg bare ikke synes det er sjovt i dag :boo mit normale overskud er flere kilometer væk :(

Drengen burde jo være dødtræt efter at have været oppe i 3,5-4 timer! Men nej.. Og nu er resten af dagen i total skuddermudder, og det samme er min hjerne :wacko

:kram

Sådan en dag havde vi i går - det er virkelig ikk sjovt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Putter på ny efter 1 time og sidder 'f*** til rytmen?

I wish, men han er åbenbart mega frisk :blink jeg fatter minus og en hat om hvor han får energien fra :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Sådan en dag havde vi i går - det er virkelig ikk sjovt! :kram2

Det stinker virkelig af sur :numse

:kram igen, det er tiltrængt på de her dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara har lige selv sat sig op fra at hun lå på maven! Vildt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I wish, men han er åbenbart mega frisk :blink jeg fatter minus og en hat om hvor han får energien fra :huh

 

Sådan en dag havde vi også for et par uger siden. Han var vågen fra 11.30 til 17  :blink Behøver jeg sige, at han var hammertræt og faldt grædende i søvn til lur? Og vågnede også grædende op. Lille pus  -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en dag havde vi også for et par uger siden. Han var vågen fra 11.30 til 17 :blink Behøver jeg sige, at han var hammertræt og faldt grædende i søvn til lur? Og vågnede også grædende op. Lille pus -_-

Det er jo helt vildt at de kan holde sig vågne i så lang tid! :blink jeg er sikker på at hvis jeg havde undertrykt mit søvnbehov på den måde, så var jeg faldet om og havde sovet igennem uden at vække nogen, specielt ikke min mor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til 5-ugers undersøgelse med Alexander i dag (blev 6 uger i går). 59 cm, 5900 g og helt perfekt! Så bliver man da glad midt i en tid med ellers never ending sygdom! Og læge bekræftede at det godt kan være rigtigt at han triller fra mave til ryg selv om det er tidligt, og ikke bare "en overbalance" som jeg måske mistænkte. Men ok, fik det på film i dag og han kæmpede godt nok det sidste stykke fordi han lå på sin arm men rundt kom han!

Mindedes slet ikke James rullede så tidligt, er det ikke tidligt eller er det bare mig? Spurgte om det kunne være pga noget med hofter eller lign men han sagde de var helt fine og at det altså godt kunne være rigtigt...

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER